Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.quote:
Wellicht zou Axel op langere termijn een betere match zijn voor Jolien maar zoals het oude gezegde zegt : de klootzak krijgt het meisje. En Jolien is ook nogal oppervlakkig. De rush die ze met een Jeffrey voelt zou ze niet hebben bij een Axel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Jolien beter bij Axel zou passen ipv Jeffrey
Oh is dat vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.
Nomineren!
Vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.
Nomineren!
Helemaal zeker ben ik ook nietquote:
Oh ja! . Tot nu toe gebeurt er weinigquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, morgen de bekendmaking.
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal zeker ben ik ook nietzou kunnen denk ik.
Ik ben dat alweer vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?
Dinsdagavond nomineren en donderdagochtend op het scherm. Ik vermoed dat niels iemand heeft mogen noemenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?
Dat was toch targetquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dinsdagavond nomineren en donderdagochtend op het scherm. Ik vermoed dat niels iemand heeft mogen noemen
Toen hebben ze dinsdagavond gestemd om het target bij iemand weg te halen? Ben nu ook niet meer helemaal zeker.quote:
Ben ook in de warquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Toen hebben ze dinsdagavond gestemd om het target bij iemand weg te halen? Ben nu ook niet meer helemaal zeker.
Was wel iets na 7 uur toen. Dat heb ik terug gekeken. Maar misschien wat Koos zegt, heeft Niels het vandaag al gedaan.quote:
En ze kan hard op praten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef ben34567 het volgende:
Jolien is al direct aangenamer zonder Jeffrey in de buurt
Samen met z'n kistje. HM..quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel iets na 7 uur toen. Dat heb ik terug gekeken. Maar misschien wat Koos zegt, heeft Niels het vandaag al gedaan.
Wie denken we ? Elsa of Milena ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Niels zal wel iemand hebben moeten nomineren.
Dan heeft Elsa het weer goed aangevoeld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens mij gaat er niks meer gebeuren.
Morgen rond 11 de nominaties bekend , Niels zal wel iemand hebben moeten nomineren.
Dus de woensdagen , donderdagen en vrijdagen gebeurt er helemaal niets.
Vorig jaar liep ze al stage daar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heeft Elsa het weer goed aangevoeld.
Ik geloof dat niet meer hoor, zij weet gewoon steeds precies wat er komt. Die is gewoon stiekem FEBO onderdeel.
Elsaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wie denken we ? Elsa of Milena ?
Streams al de hele middag zonder geluid aan.. spiek af en toe hier maar saaie dag in het huis zo te lezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja! . Tot nu toe gebeurt er weinig
Ik zit Winter vol Liefde te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Streams al de hele middag zonder geluid aan.. spiek af en toe hier maar saaie dag in het huis zo te lezen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit Winter vol Liefde te kijkenBB gebeurt niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ze morgen pas te horen krijgen wie de derde genomineerde gaat zijn.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik denk ook morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ze morgen pas te horen krijgen wie de derde genomineerde gaat zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was vorig jaar wel he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
Jeffrey slaapt. Zendercheck! Geld eraf! BB doe wat!
Een vis op het droge?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:18 schreef engine het volgende:
Zo nog even de batterijtjes wisselen en dan nomineren!
Hint: het heeft te maken met BBquote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hint: het heeft te maken met BBSPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik hoop iets van een nominatie game voor de mensen die genomineerd kunnen worden. De gene die verliest is genomineerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
ze moeten haast maken met de batterijwisselen![]()
laat er nog iets gaan gebeuren
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:31 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk best dat Jeffrey een naar controlerend mannetje kan zijn in een relatie
Klap in zijn jaloerse smoelwerkquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: vanwaar die onzekerheid?
Jeffrey: kweet niet , omdat u heel losjes zijt misschien
Die beslissing is samen met Nele gemaakt. Maar dat vergeet hij.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeff is boos op Alex omdat hij jolien er op heeft gezet. Jolien zegt dat ie die beslissing heeft genomen toen hij nog niet veel mensen gesproken had.
ja! zei hij 2 dagen terug nog zich niet vast te willen leggen... nu zit ie daar wat jaloers te wezen en vindt hij er blijkbaar wat van dat ze met Axel praat..quote:
Echt hoor. Ik heb inmiddels mijn favo die zo snel mogelijk mag verdwijnen. Jeffrey.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:35 schreef ledn81 het volgende:
Ren Jolien, ren heel hard weg bij die gast
Nog meer minpunten voor Jeff, naar jongetjequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef cheanny het volgende:
Red Flags bij Jeffrey. Jolien wegwezen want hij is nu al aan t manipuleren.
Het is bezopen wat ik hem nu allemaal hoor zeggen, na een paar dagen en hij zit haar gewoon de schuld te geven, van verschillende dingen. Fucker is het.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! zei hij 2 dagen terug nog zich niet vast te willen leggen... nu zit ie daar wat jaloers te wezen en vindt hij er blijkbaar wat van dat ze met Axel praat..
Jeff en niels zijn de 2 haantjes die het vanaf het begin niet op Axel hebben. Helaas nemen ze keanu daar ook in meequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die beslissing is samen met Nele gemaakt. Maar dat vergeet hij.
Klopt maar het is nog altijd aan Keanu om te kiezen om er niet in mee te gaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jeff en niels zijn de 2 haantjes die het vanaf het begin niet op Axel hebben. Helaas nemen ze keanu daar ook in mee
Keanu wil er graag bij horen denk ik. Laat zich manipuleren. Zonde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar het is nog altijd aan Keanu om te kiezen om er niet in mee te gaan
i'm a dancer , met 1,1 miljoen trollen op tiktokquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Keanu wil er graag bij horen denk ik. Laat zich manipuleren. Zonde.
Ohw niet gezien en als dat zo is, in dit geval, goed zo want een lul. Gelijk weer helemaal anders in mijn brein nu.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat jolien ook een spel speelt met Jeff. Zei ze niet in d'r intro filmpje dat ze wel wilde flirten om in het spel te blijven? Ze heeft Jeff nodig.
ze is een flirt zei zequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat jolien ook een spel speelt met Jeff. Zei ze niet in d'r intro filmpje dat ze wel wilde flirten om in het spel te blijven? Ze heeft Jeff nodig.
Allemaal gekochtquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
i'm a dancer , met 1,1 miljoen trollen op tiktok
ja daag , kijk nog liever naar elsa in de gevangenisquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Dan maar lennie en dr transitie verhalen.
Op s1 SLquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
Op s2 horen we info over de vagina operatie van Lennie
Vond het wel interessantquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daag , kijk nog liever naar elsa in de gevangenis
Waar zie je dit?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef Dark het volgende:
Jolien - We moeten toch tijd nemen om elkaar te leren kennen?
Jeff - Ja maar het gaat niet meer hetzelfde zijn.
Jolien - Als je dat nu al denkt!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Jeetje. Niels wil chips maken. Ze hebben toch net gegeten?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
thuis eten we ook slob , alleen bruine slob
Hard wegrennen en niet meer met dat jongetje pratenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef Dark het volgende:
Jolien weet niet wat ze moet doen om Jeff een beter gevoel te geven.
Gelukkig is de SEH om de hoekquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu denkt dat hij gaat flauwvallen.. hij heeft suiker nodig
Ff met de handjes onder de dekens straksquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef Dark het volgende:
Jolien weet niet wat ze moet doen om Jeff een beter gevoel te geven.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:48 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
thuis eten we ook slob , alleen bruine slob
Eerst....Elsa heeft een TL buis gegeten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:55 schreef BigBreg83 het volgende:
Huh? Waarom heeft Elsa een tl-buis gegeten??
Ja zegt ze net. Ze had hem wel.van de voren schoongemaakt. Ze had aan iemand gevraagt en die zei dat het zacht glas moest zijn en toen besloot ze een tl-buis kapot te maken. Maar heb niet echt meegekregen waarom ze dat wilde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst....Elsa heeft een TL buis gegeten?
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja zegt ze net. Ze had hem wel.van de voren schoongemaakt. Ze had aan iemand gevraagt en die zei dat het zacht glas moest zijn en toen besloot ze een tl-buis kapot te maken. Maar heb niet echt meegekregen waarom ze dat wilde.
Ik kijk zelden iets terug maar hier moet ik meer van weten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja zegt ze net. Ze had hem wel.van de voren schoongemaakt. Ze had aan iemand gevraagt en die zei dat het zacht glas moest zijn en toen besloot ze een tl-buis kapot te maken. Maar heb niet echt meegekregen waarom ze dat wilde.
het is dat lenie er bij zit , anders was geswitchedquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:01 schreef Kodiak100 het volgende:
De keuze is weer reuze 2 verliefde tieners op 2
Of Milena op 1
Dat is ook raar en helemaal in een week tijd.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:01 schreef engine het volgende:
Ik vind het raar om iemand helemaal te ondervragen over zijn/haar ex.
tsss , beetje jolien zwart maken, wat een $YÛHGR%! wijf zegquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kijken naar het love koppen 'ze houden handje vast'
Elsa zegt dat Jolien dat vaker doet bij anderen ook.
gaat hem opzoeken na BB denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:05 schreef Dark het volgende:
Jo vertelde dat ze door een eerdere relatie ooit een soort van onderdrukt is geweest.
Jeff vroeg waarom ze dat toeliet.
Jo - Omdat ze verliefd was.
Voorts wil Jeff alles van hem weten, hoe lang, welke kledingstijl, etc.
Ik moet lachen om Matheus die letterlijk over de grond rolt van het lachenquote:
Om en om , heel irritantquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:04 schreef Lrod01 het volgende:
Hoe moet je zo een gesprek volgen met die streamlocks constant. Man man.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
tsss , beetje jolien zwart maken, wat een $YÛHGR%! wijf zeg
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jaaaaa hahha Jeff begint over axel: je kan het wel.goed vinden met Axel toch?
nopequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, niets gemist denk ik ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff lijkt idd heel erg jong, ook in doen en laten.quote:
Elsa is getrouwdquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
axel gluren naar elsa, ik zie dat nog wel wat worden
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
Op s2 horen we info over de vagina operatie van Lennie
Dat denk ik niet pipoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat boeit axel niks, gewoon lol maken
rantsoeneringquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker nibb-itjes , gnom gnom
Ik hoop dat Jeff gewoon kapot zal gaan aan misplaatste jaloezie.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor alles is een eerste keer aldus Jeffrey
Helemaal zeker nu de break-up nabij isquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
al die liefde op de streams, maakt me in de war
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey heeft hem heel veel kansen gegeven en heel veel met hem gepraat?
"three strikes and you are out"quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey heeft hem heel veel kansen gegeven en heel veel met hem gepraat?
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog niet op de streams gezien
Kledingstijl vertelt veel en maakt het leuker om naar te kijken dus ja vreemde beslissing om het zo lang te laten slepen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:24 schreef Puzzie het volgende:
Dit is niet leuk meer om naar te kijken : 2 weken in unisex camping pakken, geen eigen ondergoed, een paar onderbroeken van BB, die je met de hand moet wassen , het is ook wel een keer klaar
Ik vind het goor dat je ondergoed van een ander moet lenen , en sokkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kledingstijl vertelt veel en maakt het leuker om naar te kijken dus ja vreemde beslissing om het zo lang te laten slepen.
Bah🤮quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het goor dat je ondergoed van een ander moet lenen , en sokken
Lennie en Milena dragen leuke kleding. Maakt het toch wat vrolijker en gevarieerder ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vind het wel best zo. Van mij mogen ze 3 maanden die die gevangenis kleren lopen. Iedereen die zijn zijn kast heeft vrijgespeeld word er niet leuker op. Alleen lennie kan handelen. Maar fleur werd niet leuk en milena nu ook niet vind ik.
Jo heeft vlindertjes, oh mei kot, hoe oud is zij? 28 toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien word uitgehoord door lennie en milena.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef Kissingbird het volgende:
We moeten Jolien redden en naar huis laten komen
Linda liegt dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit de uitzending
Linda heeft dus de Verzamelaar en de dubbele stem gekocht
Mattheus heeft de redding gekocht
Wat houdt de verzamelaar ook alweer in?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Uit de uitzending
Linda heeft dus de Verzamelaar en de dubbele stem gekocht
Mattheus heeft de redding gekocht
Dat je het geld van een andere bewoner mag stelen of verzamelen, het is maar welke naam je het geeftquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wat houdt de verzamelaar ook alweer in?
Linda heeft wel aan meerdere mensen aangegeven dat ze niets kan om zichzelf eraf te halen. Hier heeft ze dus ook niets aanquote:
Zie je in de bondgenoten ook. Blijkbaar denken ze dat dat geklef kijkers trekt. Ik vind het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO melkt Jolien en Jeffrey wel uit
Berg je maar morgen na de nominatie bekendmaking begint het "weekend"quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:05 schreef Adat231 het volgende:
wat een verschrikkelijke streamdag was dit
Gezelliequote:Op woensdag 15 januari 2025 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het bejaardenhuis gaat om kwart over negen naar bed, WTF ....
Ik weet niet of je nou alles moet geloven wat wordt gezegd of beweerd , of het moet echt feitelijk waar zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees ergens dat Jolien iets heeft gehad/gedaan met een getrouwde collega van haar vader? En dat ze er niet vies van is zeg maar
Dit vertelde ze op stream geloof ik vanavondquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou alles moet geloven wat wordt gezegd of beweerd , of het moet echt feitelijk waar zijn
Niet gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit vertelde ze op stream geloof ik vanavond
Dan moet het in de uitzending zijn geweest? Op twitter stond het er vol mee dat ze dit zelf vertelde.quote:
Ik zou het niet weten , ik heb het niet gelezenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan moet het in de uitzending zijn geweest? Op twitter stond het er vol mee dat ze dit zelf vertelde.
Niet met woorden.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dit vertelde ze op stream geloof ik vanavond
Denk dat ze langzaam maar zeker alle mannen om haar vinger wil winden. Misschien te veel Asley gezien. Die had ook haar personeel...quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef ben34567 het volgende:
Jolien vindt het niet leuk dat iedereen het enkel over haar uiterlijk heeft maar ze begint zelf steeds weer over haar uiterlijk. Jolien vindt het niet fijn dat ze als het BB koppeltje wordt aangewezen maar ze klampt zich 24/7 vast aan Jeffrey en zegt dat ze hier niet voor het spel is.
Winter vol liefde is veul leukerquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wanneer zelfs het ontstoppen van een gootsteen interessanter is dan wat er op de ander stream te zien is ..
Was buiten in gesprek met Jeffrey vanavondquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dan moet het in de uitzending zijn geweest? Op twitter stond het er vol mee dat ze dit zelf vertelde.
Ik denk dat ze echt wel verliefd is maar indien het toch een tactiek is : je moet dat veel subtieler doen. Chiara (en Ashley) waren daar veel beter in. En Jolien heeft gewoon niet de aura van femme fatale.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ze langzaam maar zeker alle mannen om haar vinger wil winden. Misschien te veel Asley gezien. Die had ook haar personeel...
Zie het inderdaad op X staan. Dat ze op stream heeft verteld vreemd te zijn gegaan met een getrouwde collega van haar vader.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:14 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees ergens dat Jolien iets heeft gehad/gedaan met een getrouwde collega van haar vader? En dat ze er niet vies van is zeg maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Phoe je kan er maar trots op zijn......quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zie het inderdaad op X staan. Dat ze op stream heeft verteld vreemd te zijn gegaan met een getrouwde collega van haar vader.
Uur geleden blijkbaar geweest dat ze het verteld heeft.
Beetje dom om op stream te vertellen.
Voor zover ik dat kan beoordelen valt het mee, maar heb vandaag niet de hele dag gekekenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:32 schreef GayGuy het volgende:
Zijn er nog veel streamlocks geweest vandaag? Heb, nu mijn kerstvakantie erop zit, nog moet veel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |