thnx!quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel en 'Remi' aan de wandel op stream 2
Axel had het buiten ook over lennie dat die zo wisselt in gedragquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Lennie lacht Lennie huilt , a la Jordy
Dat zeg ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel had het buiten ook over lennie dat die zo wisselt in gedrag
Dat moet hij ook zeker doen. Hij speelt een spel he.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:27 schreef -river- het volgende:
Ik moest zo kotsen van een Jeffrey die zei dat hij hoe dan ook iedere week Lennie en Axel zal nomineren.
Nee, je zet degene erop die die week eventueel een gevaar voor jezelf kunnen vormen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moet hij ook zeker doen. Hij speelt een spel he.
Mwah aan Ashley was vorig jaar ook veel nepquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles is anders dit jaar dus alles is nep
Ze zijn aan het fantaseren over hoe hun kinderen er zouden uitzien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben smoezert en jolien het nu over kinderen. Blond haar en donker huidje
Dat kunnen deze 2 toch, in zijn zienswijze.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, je zet degene erop die die week eventueel een gevaar voor jezelf kunnen vormen.
Tering!! Ze kennen elkaar net een weekquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zijn aan het fantaseren over hoe hun kinderen er zouden uitzien.
Ja echt he Jajaja Ja en fantaseer maar ff door hahah Is toch gestoord na een week fozenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben smoezert en jolien het nu over kinderen. Blond haar en donker huidje
Korte zicht dan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kunnen deze 2 toch, in zijn zienswijze.
Hij moet niet zo hangen bij die griet. Setjes zijn nooit leuk in RLS's.quote:
Behalve de bril van Jolien, daar zit toch echt min-glas inquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles is anders dit jaar dus alles is nep
Ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Elke keer als ze hard Alex nomineren zal ik voor hem kiezen om te blijven. Zal ze leren dat stelletje.
Gaat je niets helpen. BB/FEBO besluit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Elke keer als ze hard Alex nomineren zal ik voor hem kiezen om te blijven. Zal ze leren dat stelletje.
Nee, op sociale media te lezen gaan steeds meer mensen balen van Jeffrey en Niels.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En @:River postte gisteren dat veel kijkers not amused zijn door hoe bepaalde bewoners tegen Axel doen. Kan zijn dat dat inmiddels is veranderd maar mijn stem gaat ook naar Axel
Klopt ik heb net even bij zitten lezen op andere kanalen..Axel redt het welquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En @:River postte gisteren dat veel kijkers not amused zijn door hoe bepaalde bewoners tegen Axel doen. Kan zijn dat dat inmiddels is veranderd maar mijn stem gaat ook naar Axel
Oh ander verhaalquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, op sociale media te lezen gaan steeds meer mensen balen van Jeffrey en Niels.
Ah toch wel dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt ik heb net even bij zitten lezen op andere kanalen..Axel redt het wel
Absoluut.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt ik heb net even bij zitten lezen op andere kanalen..Axel redt het wel
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap nog steeds niet het nut van die vijver. Ze houden zo weinig tuin over
dat is dus het nut.....quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Neuh, het is een zouteloze gast. Geen hol aan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gaat Nawel en Ashley achterna de kijker redt hem keer op keer denk ik
Hoe leuk zou dat zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel gaat Nawel en Ashley achterna de kijker redt hem keer op keer denk ik
Toch goedquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, mensen balen steeds meer door het gedrag van Jeffrey en Niels naar Axel toe.
Dat is het hem. Ik hou niet van dat geroddel over iemand achter zijn rug om en dan de bek houden. Niemand van de guys durft hem de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, mensen balen steeds meer door het gedrag van Jeffrey en Niels naar Axel toe.
Dat schijnt grappig te zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is toch niet normaal
https://x.com/Gll3nn_/sta(...)2AdKkR85jvG6CHg&s=19
Wat een niveau. Die Niels valt me best vies tegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is toch niet normaal
Dit filmpje gaat overal rond, ze vergeten dat de kijker degene is die beslist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is toch niet normaal
Eindbaas.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dit is toch niet normaal
Ze hebben er baat bij om zichzelf goed te praten door een ander uit te sluiten. Dat is de nare nasty kant van groepsdynamiek.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is het hem. Ik hou niet van dat geroddel over iemand achter zijn rug om en dan de bek houden. Niemand van de guys durft hem de waarheid te vertellen.
Jason Bondgenoten of uit een oudere BB?quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:43 schreef -river- het volgende:
Je krijgt nu een soort Danny-Jason verhaal.
Gebeurt inderdaad vaak bij groepen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben er baat bij om zichzelf goed te praten door een ander uit te sluiten. Dat is de nare nasty kant van groepsdynamiek.
Oude BBquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jason Bondgenoten of uit een oudere BB?
Ja dat is kleutergedrag wat heel veel over mensen zegt.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Had Elsa gedaan alsof ze boos was?
Eensquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:48 schreef -river- het volgende:
Jeffrey en Niels zijn viezerikken, Jordy gewoon een domme meeloper.
Zit zelf ook in een groepje waar ze naar toe trekt. Dat is altijd zo en is niet erg. Wel als het kampen worden zoals vorig jaar. Dat hen je nu minder dan toen met 2 slaapkamersquote:
Die mijd ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Toch erg dat er al een paar dagen 1 stream op jolien en Jeffrey staat met hun domme geklets
FEBO wil niks missen voor de uitzendingquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Toch erg dat er al een paar dagen 1 stream op jolien en Jeffrey staat met hun domme geklets
Je zal er net zo over denken en alleen Goplay hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Welkom bij de club het gaat van schattigquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:00 schreef Keane007 het volgende:
Ik merk dat ik nu al een beetje Jeffrey en Jolien moe wordt, zucht. Beide streams nu ook.
nee heeft zij niet verdientquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien eruit stemmen dus. Dan is het over onze ergenis
Graag anderen in beeld, die twee mogen van mij naar huis.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Welkom bij de club het gaat van schattignaar irritant
Ik ga hiermee akkoord.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ik was met de hond gaan lopen even weg van die Jef en Jolien shit Kom ik binnen is het nog hetzelfdequote:Op woensdag 15 januari 2025 12:09 schreef Mikeshutup het volgende:
Ik kom wel weer terug als 1 van hun weg is….. klaar met de 24/7 Jeffrey/jolien fluisterstreams…
Potver nu zie ik het ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die bril van Jolien, het zijn net de voorramen van 'n smart![]()
Sponsordeal bij Smart/Mercedes?
naar wie gaat haar bloedgeld dan?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
Niet naar jeffreyquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar wie gaat haar bloedgeld dan?
Nele en Axel denk ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nrle en axelquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is dan wel beter dan dat Linda naar huis gaat en Jeff het geld van haar krijgt en mogelijk haar gekochte dingenquote:
S1 Jolien en Jeffquote:
Niet dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
S1 Jolien en Jeff
S1 Jeff en Jolien
Kies maar.
Iets korter dan dat, maar 1 van de 2 is wel altijd in beeld ja. Irritant.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Al 3 uur stream op die 2.. ik haak even af voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet echt goed in dat te verbergen iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:36 schreef Puzzie het volgende:
Jeff zit zicht te verbijten bij Lennie
Nee , dat is dan wel weer vermakelijk om te zienquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is niet echt goed in dat te verbergen idd
Ja met wel meer zaken dat ik haar niet begrijp .... Miss verkiezing en dan wel bang zijn om in een groep iets over jezelf te vertellenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijf me toch verbazen over Jolien. Miss Belgie, hele wereld over .. en zich dan nu als een bakvis gedragen richting Jeffrey.
Dan wacht ik ff een uurtje , geen zin in geschraap met bestek in de bordenquote:
Nee want miss doet Axel z’n speechquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan wacht ik ff een uurtje , geen zin in geschraap met bestek in de borden
Nu?quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:43 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee want miss doet Axel z’n speech
Ziet lekker uit en is ook nog eens een gezonde maaltijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
Het ziet er iig beter uit dan slob met snotbanaan
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Gedrag van een tiener en dat terwijl ze al 27 is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijf me toch verbazen over Jolien. Miss Belgie, hele wereld over .. en zich dan nu als een bakvis gedragen richting Jeffrey.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Er was volgens mij nog beetje voor vandaag. Nieuwe heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:49 schreef lojanda het volgende:
En ze hebben nog steeds olie om te bakken of hebben ze ondertussen een nieuwe fles gekregen?
Alleen olie en verder nietsquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:50 schreef chufi het volgende:
En hebben ze peper en zout of zelfs dat niet ?
En dan zullen ze de aardappelen boontjes en kipfilet moeten kokenquote:
Denk eerder zaterdag weer.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
ze denken echt dat er vandaag een nieuwe komt
Ze hebben vandaag ook weer gezeurd voor nieuwe olie maar hoop niet dat ze het krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan zullen ze de aardappelen boontjes en kipfilet moeten koken
Blijkt dat Elsa dat de eerste twee dagen heeft gedaan.. toen was er al twee derde van de fles leegquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag ook weer gezeurd voor nieuwe olie maar hoop niet dat ze het krijgen![]()
Hebben echt wel veel olie er doorheen gejast
Zoveel olie gebruiktquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Blijkt dat Elsa dat de eerste twee dagen heeft gedaan.. toen was er al twee derde van de fles leeg
Elsa dacht dat ze gewoon weer nieuwe kregen als het op wasquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zoveel olie gebruiktvond ik ook wel apart.
Ja maar dan nog..echt bizar veel gebruiktquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa dacht dat ze gewoon weer nieuwe kregen als het op was
Mensen naar beneden praten om jezelf groter te laten lijken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben er baat bij om zichzelf goed te praten door een ander uit te sluiten. Dat is de nare nasty kant van groepsdynamiek.
Ja precies.. Daar hou ik niet zo van (understatement)quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mensen naar beneden praten om jezelf groter te laten lijken.
Spugen in andermans sokken
ze hebben wel een paar dagen kip erin gebakken, bananen gebakken, aardappels gebakken en aardappelschillen, slob gebakken, dus dan valt het nog wel mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog..echt bizar veel gebruikt
willen spugen in andermans sokken is gewoon zielig te noemenquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mensen naar beneden praten om jezelf groter te laten lijken.
Spugen in andermans sokken
De eerste keer gebakken aardappeltjes waren vergeven van het vetquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja maar dan nog..echt bizar veel gebruikt
Alleen halve banaan vanmorgen dus kan dat hij dan nu nog trek heeftquote:Op woensdag 15 januari 2025 12:51 schreef lojanda het volgende:
Jordy wil nog een bord eten. Gisteren was hij weer zo stellig dat hij het voldoende vond en niet meer zou willen want beter en maag gekrompen en bla bla bla..
Aan het eind van dat filmpje hoorde ik hem nog wel zeggen "Nee, zo ben ik niet." Maar los daarvan mag hij van mij vandaag al opzouten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
willen spugen in andermans sokken is gewoon zielig te noemen
De kijkers zullen hem daarop wel afrekenen zodra hij genomineerd staat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Too little too late...quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Axel probeert nu toch wel zich wat te mengen in de groephoop voor hem dat hij toch nog geaccepteerd wordt
Ew! Wie was dat?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit is BB, situaties veranderen in een oogwenk. Dat zou maar zo kunnen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:05 schreef lojanda het volgende:
Axel probeert nu toch wel zich wat te mengen in de groephoop voor hem dat hij toch nog geaccepteerd wordt
Van wie, heb dit niet meegekregenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De kijkers zullen hem daarop wel afrekenen zodra hij genomineerd staat.
Staat een filmpje ergens in de cos dat hij daarmee dreigdequote:
Nou ja! Niels heeft volgens mij een obsessie met Axel. Waarom maakt hij zich zo druk om die jongen. Hij is net binnen dan is het niet zo raar dat hij eerst even de kat uit de boom kijkt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Staat een filmpje ergens in de cos dat hij daarmee dreigde
niels wilde in de sokken van Axels spugen.
Hoe komt hij erop om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Staat een filmpje ergens in de cos dat hij daarmee dreigde
niels wilde in de sokken van Axels spugen.
Karma is a Bitchquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:11 schreef Ebinas het volgende:
De rollen kunnen misschien nog wel eens omdraaien als Niels zo blijft praten.
Inmiddels zie ik Axel wat meer praten her en der en Niels blijft hangen
Echt een trieste gastquote:
Ja dat is toch ook wel treurigquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Ik ben niet blij met de inhoud ... maar ik ben wel blij dat Axel of Milena het niet heeft.
Misschien bellen met het thuisfrontquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Niels : Ik ben niet blij met de inhoud ... maar ik ben wel blij dat Axel of Milena het niet heeft.
Kistje.
Niels, over dat spugen in Axel z'n sokken en al dat andere backstabbing.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van wie, heb dit niet meegekregen
Ik denk targets uitdelen voor de nominatie Als Axel of Milena de kans zouden krijgen zouden ze Niels targettenquote:
2, Jolien en Lindaquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:16 schreef lojanda het volgende:
Hoeveel bewoners staan er nu genomineerd?
Ik denk idd dat hij nog iemand mag nomineren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk targets uitdelen voor de nominatie Als Axel of Milena de kans zouden krijgen zouden ze Niels targetten
Ik hoop dat die Jeffrey er gauw uitgaat. Wat een arrogante peen is dat zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:16 schreef lojanda het volgende:
Jeff gaat voorlopig nergens heen want die heeft zichzelf vrijgespeeld door met Jolien aan te pappen. Dus slim in deze.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Jeffrey er gauw uitgaat. Wat een arrogante peen is dat zeg.
Het zijn er altijd drie volgens mij dus dan zal Niels nog iemand mogen nomineren waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:16 schreef lojanda het volgende:
Van mij mag hij ook snel vertrekken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Jeffrey er gauw uitgaat. Wat een arrogante peen is dat zeg.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff gaat voorlopig nergens heen want die heeft zichzelf vrijgespeeld door met Jolien aan te pappen. Dus slim in deze.
Bij mij was de druppel dat hij gelijk naar voren sprint als er iets te doen is. En zelfs nadat hij er door meerdere mensen op aangesproken wordt, gewoon schijt heeft en ze een middelvinger geeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook snel vertrekken.
"Mensen zien niet wie ik echt ben hieronder he"quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een verrassing .. je kunt Jolien alles over de Kardashians vragen...
En ook wellicht overtuigd van eigen gelijk. Ze weten toch dat streamers mee kijken en dat wat ze zeggen in de uitzending kan komen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ze denken juist dat ze zelf heel fair zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En ook wellicht overtuigd van eigen gelijk. Ze weten toch dat streamers mee kijken en dat wat ze zeggen in de uitzending kan komen.
Laffe hap. Dat straalt hij ook uit dus het verbaasd met niets.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Snensie het volgende:
Maar Axel heeft de groep nod steeds niet toegesproken, toch raar als je dat telkens wel zegt.
Misschien zoeken naar het juiste moment? Zo gek is dat niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Snensie het volgende:
Maar Axel heeft de groep nod steeds niet toegesproken, toch raar als je dat telkens wel zegt.
Dan kan hij beter niet zeggen dat hij dat gaat doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien zoeken naar het juiste moment? Zo gek is dat niet.
En hij hoeft niets te zeggen , dat is aan hem wanneer of wel /niet
Dan nog moet hij weten..quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan kan hij beter niet zeggen dat hij dat gaat doen.
Dat, hoop gelul weinig wol.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan kan hij beter niet zeggen dat hij dat gaat doen.
Zeker mag hij dat zelf weten maar dan moet je ook niet raar opkijken dat hij buiten de groep valt.quote:
En het steken van veren in zijn eigen kont.. hij is niet egoïstisch want alles wat hij doet doet hij voor de groepquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij was de druppel dat hij gelijk naar voren sprint als er iets te doen is. En zelfs nadat hij er door meerdere mensen op aangesproken wordt, gewoon schijt heeft en ze een middelvinger geeft.
Ja, tenenkrommend om naar te luisteren.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het steken van veren in zijn eigen kont.. hij is niet egoïstisch want alles wat hij doet doet hij voor de groep
Hij kan beter zeggen dat hij dat gaat doen op een moment wanneer het voor hem goed voeltquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:27 schreef Snensie het volgende:
Tatatda tatadaquote:
Dan maar jolien eruit nu, dan is jeff ook de aansluiting met de anderen kwijt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jeff gaat voorlopig nergens heen want die heeft zichzelf vrijgespeeld door met Jolien aan te pappen. Dus slim in deze.
Exact, het kan zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kan beter zeggen dat hij dat gaat doen op een moment wanneer het voor hem goed voelt
Wat een kei en dat nadat ze gewerkt heeft nog 4 uur lopen of ze mocht tijdens werk haar hond uitlaten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:04 schreef Ebinas het volgende:
Linda loopt normaal 4 uur per dag met de hond.
Da's dan best een verschilletje met nu
quote:Op woensdag 15 januari 2025 12:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die bril van Jolien, het zijn net de voorramen van 'n smart![]()
Sponsordeal bij Smart/Mercedes?
Zou hij denken dat we niet weten over wie hij het heeft?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:45 schreef Puzzie het volgende:
Volgens Jordy heeft ene A in iemands spullen gezeten![]()
Zodat ze geen rondjes door de tuin kunnen rennen. Elke vorm van uitlaatklep proberen ze eruit te halen. Ik ben het wel een beetje zat. Ik vegin het gevoel te krijgen dat ik naar een soort strafkamp van verslaafde zit te kijken. Wel en niet genomineerd etc.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zit ook maar 1 persoon in wie de naam met een A begintquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zou hij denken dat we niet weten over wie hij het heeft?
Ze hebben het ook vaak over "bepaalde personen", alsof dat het roddelen minder slecht maakt
Okee ik kan de stream weer aan doenquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel zit nu echt op de praatstoel, leuke gesprekken nu
Ik krijg zo'n aversie van die Niels.. ook dat lispeltje als hij praat...quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef Puzzie het volgende:
Niels weer over Axel en Nele en de gamechangers.
Laat Jeff het maar niet horen!quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Jolien beter bij Axel zou passen ipv Jeffrey
Werd tijdquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef lojanda het volgende:
Jeffrey is een beetje stilletjes en staart een beetje voor zich uit terwijl Jolien en Axel het over hun ervaringen met wintersport hebben.
Zou mij ook niets verbazen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Laat Jeff het maar niet horen!![]()
Denk ook zomaar dat Jolien nog wel iets te horen krijgt van Jeffrey om het feit dat ze zo met Axel in gesprek is..
Daar dacht ik net ook aanquote:Op woensdag 15 januari 2025 13:58 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Laat Jeff het maar niet horen!![]()
Denk ook zomaar dat Jolien nog wel iets te horen krijgt van Jeffrey om het feit dat ze zo met Axel in gesprek is..
Huh, wat zijn dat??quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi en Nele praten over hun alternate personalities.
Je kan gewoon ook zien dat het voor Remi een opluchting is dat hij er met Nele over kan praten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Remi en Nele praten over hun alternate personalities.
Fake bewoners maar ze leven wel echtquote:
Boeien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
Ah zo teruglezend hebben we alweer besloten dat Axel zielig is? Die is net zo zielig als dat Ashley vorig jaar zielig was. Actie reactie. Staan vor je beslissingen. Het jongetje in de zandbak gooit over iedreen zand en staat dan raar te kijken dat er niemand meer in de zandbak zit.
En al zouden we dat besluiten .. dan hoeft daar geen commentaar op te komen. Het is CoS .. niet CoUquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
Ah zo teruglezend hebben we alweer besloten dat Axel zielig is? Die is net zo zielig als dat Ashley vorig jaar zielig was. Actie reactie. Staan vor je beslissingen. Het jongetje in de zandbak gooit over iedreen zand en staat dan raar te kijken dat er niemand meer in de zandbak zit.
Ik zei eerder al, je hebt een rijke fantasiequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
Grotendeels eens met je betoog.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En al zouden we dat besluiten .. dan hoeft daar geen commentaar op te komen. Het is CoS .. niet CoU
Een gepaste reactie op iemand die het spel 'hard' speelt is nomineren. Niet buiten sluiten, negeren en pestgedrag. Dan maak je het persoonlijk en dat is wat een aantal daar doen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
Snap ik wel , maar zij hebben er zelf niet voor gekozen , dat geeft misschien toch wat meer rust.quote:
Oneens.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |