thnx!quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel en 'Remi' aan de wandel op stream 2
Axel had het buiten ook over lennie dat die zo wisselt in gedragquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:25 schreef Puzzie het volgende:
Lennie lacht Lennie huilt , a la Jordy
Dat zeg ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel had het buiten ook over lennie dat die zo wisselt in gedrag
Dat moet hij ook zeker doen. Hij speelt een spel he.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:27 schreef -river- het volgende:
Ik moest zo kotsen van een Jeffrey die zei dat hij hoe dan ook iedere week Lennie en Axel zal nomineren.
Nee, je zet degene erop die die week eventueel een gevaar voor jezelf kunnen vormen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moet hij ook zeker doen. Hij speelt een spel he.
Mwah aan Ashley was vorig jaar ook veel nepquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles is anders dit jaar dus alles is nep
Ze zijn aan het fantaseren over hoe hun kinderen er zouden uitzien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben smoezert en jolien het nu over kinderen. Blond haar en donker huidje
Dat kunnen deze 2 toch, in zijn zienswijze.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, je zet degene erop die die week eventueel een gevaar voor jezelf kunnen vormen.
Tering!! Ze kennen elkaar net een weekquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze zijn aan het fantaseren over hoe hun kinderen er zouden uitzien.
Ja echt he Jajaja Ja en fantaseer maar ff door hahah Is toch gestoord na een week fozenquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben smoezert en jolien het nu over kinderen. Blond haar en donker huidje
Korte zicht dan.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kunnen deze 2 toch, in zijn zienswijze.
Hij moet niet zo hangen bij die griet. Setjes zijn nooit leuk in RLS's.quote:
Behalve de bril van Jolien, daar zit toch echt min-glas inquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles is anders dit jaar dus alles is nep
Ik ookquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Elke keer als ze hard Alex nomineren zal ik voor hem kiezen om te blijven. Zal ze leren dat stelletje.
Gaat je niets helpen. BB/FEBO besluit.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:32 schreef Lillfex het volgende:
Elke keer als ze hard Alex nomineren zal ik voor hem kiezen om te blijven. Zal ze leren dat stelletje.
Nee, op sociale media te lezen gaan steeds meer mensen balen van Jeffrey en Niels.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En @:River postte gisteren dat veel kijkers not amused zijn door hoe bepaalde bewoners tegen Axel doen. Kan zijn dat dat inmiddels is veranderd maar mijn stem gaat ook naar Axel
Klopt ik heb net even bij zitten lezen op andere kanalen..Axel redt het welquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
En @:River postte gisteren dat veel kijkers not amused zijn door hoe bepaalde bewoners tegen Axel doen. Kan zijn dat dat inmiddels is veranderd maar mijn stem gaat ook naar Axel
Oh ander verhaalquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, op sociale media te lezen gaan steeds meer mensen balen van Jeffrey en Niels.
Ah toch wel dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 11:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Klopt ik heb net even bij zitten lezen op andere kanalen..Axel redt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |