Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.quote:
Wellicht zou Axel op langere termijn een betere match zijn voor Jolien maar zoals het oude gezegde zegt : de klootzak krijgt het meisje. En Jolien is ook nogal oppervlakkig. De rush die ze met een Jeffrey voelt zou ze niet hebben bij een Axel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:53 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Jolien beter bij Axel zou passen ipv Jeffrey
Oh is dat vandaagquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.
Nomineren!
Vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hebben ze vanmorgen nog gedaan.
Nomineren!
Helemaal zeker ben ik ook nietquote:
Oh ja! . Tot nu toe gebeurt er weinigquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, morgen de bekendmaking.
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal zeker ben ik ook nietzou kunnen denk ik.
Ik ben dat alweer vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?
Dinsdagavond nomineren en donderdagochtend op het scherm. Ik vermoed dat niels iemand heeft mogen noemenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was dat vorige week ook op woensdag? Ja toch?
Dat was toch targetquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dinsdagavond nomineren en donderdagochtend op het scherm. Ik vermoed dat niels iemand heeft mogen noemen
Toen hebben ze dinsdagavond gestemd om het target bij iemand weg te halen? Ben nu ook niet meer helemaal zeker.quote:
Ben ook in de warquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Toen hebben ze dinsdagavond gestemd om het target bij iemand weg te halen? Ben nu ook niet meer helemaal zeker.
Was wel iets na 7 uur toen. Dat heb ik terug gekeken. Maar misschien wat Koos zegt, heeft Niels het vandaag al gedaan.quote:
En ze kan hard op praten!quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:55 schreef ben34567 het volgende:
Jolien is al direct aangenamer zonder Jeffrey in de buurt
Samen met z'n kistje. HM..quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel iets na 7 uur toen. Dat heb ik terug gekeken. Maar misschien wat Koos zegt, heeft Niels het vandaag al gedaan.
Wie denken we ? Elsa of Milena ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Niels zal wel iemand hebben moeten nomineren.
Dan heeft Elsa het weer goed aangevoeld.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:06 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens mij gaat er niks meer gebeuren.
Morgen rond 11 de nominaties bekend , Niels zal wel iemand hebben moeten nomineren.
Dus de woensdagen , donderdagen en vrijdagen gebeurt er helemaal niets.
Vorig jaar liep ze al stage daar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heeft Elsa het weer goed aangevoeld.
Ik geloof dat niet meer hoor, zij weet gewoon steeds precies wat er komt. Die is gewoon stiekem FEBO onderdeel.
Elsaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wie denken we ? Elsa of Milena ?
Streams al de hele middag zonder geluid aan.. spiek af en toe hier maar saaie dag in het huis zo te lezen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja! . Tot nu toe gebeurt er weinig
Ik zit Winter vol Liefde te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Streams al de hele middag zonder geluid aan.. spiek af en toe hier maar saaie dag in het huis zo te lezen.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit Winter vol Liefde te kijkenBB gebeurt niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ze morgen pas te horen krijgen wie de derde genomineerde gaat zijn.Smile, it's free therapy.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ik denk ook morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat ze morgen pas te horen krijgen wie de derde genomineerde gaat zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Was vorig jaar wel he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:14 schreef kater1 het volgende:
Jeffrey slaapt. Zendercheck! Geld eraf! BB doe wat!
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:18 schreef engine het volgende:
Zo nog even de batterijtjes wisselen en dan nomineren!
Hint: het heeft te maken met BBquote:
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hint: het heeft te maken met BBSPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
All those angels with their wings glued on.
Ik hoop iets van een nominatie game voor de mensen die genomineerd kunnen worden. De gene die verliest is genomineerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:21 schreef ledn81 het volgende:
ze moeten haast maken met de batterijwisselen![]()
laat er nog iets gaan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |