Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Ik heb geleerd dat zodra er een nieuw persoon een groep (dat kan vrienden, werk vereniging enz zijn) dat de gevestigde personen de nieuwe persoon laten landen en welkom heten en proberen te betrekken.
ja het is niet netjes hoe ze met hem omgaan. Puur omdat hij "het spel speelt" en zijn keuzes niet 'voor de groep' zijn geweest. Terwijl je Big Brother voor jezelf speelt zoals BB zelf steeds verkondigt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het echt uitsluiting?? Bewust door de groep gedaan??
Axel kwam er hard in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Ik heb geleerd dat zodra er een nieuw persoon een groep (dat kan vrienden, werk vereniging enz zijn) dat de gevestigde personen de nieuwe persoon laten landen en welkom heten en proberen te betrekken.
Het is een spel en hoe hard je er ook inkomt, je betrekt iedereen erbij ongeacht hoe diegene is.quote:
Ook terwijl die nieuwe persoon erg vreemd gedrag vertoont en zich heel erg hard opstelt???quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Het gaat om fatsoen, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.
Iedereen is anders en vreemd dus ja ook dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook terwijl die nieuwe persoon erg vreemd gedrag vertoont en zich heel erg hard opstelt???
Ze hebben hem toch welkom geheten maar liet gelijk blijken dat hij daar niet zat om het leuk te hebben e.d.
En er is dacht ik niemand die hem opelijk belachelijk of de rug toe gekeerd heeft. En als wel dan vind ik het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.
Dit doen ze (vooral Niels en Jeffrey) al heel de dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En er is dacht ik niemand die hem opelijk belachelijk of de rug toe gekeerd heeft. En als wel dan vind ik het ook niet kunnen.
Mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Linda dus genomineerd nu.
Ze voegen beide weinig toe, Linda zit vooral op de bank en Jolien hangt enkel aan Jeffrey. Moeilijk keuze.quote:
Maar dat is nog geen groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doen ze (vooral Niels en Jeffrey) al heel de dag.
Linda is wel klaar met de banaan dus die vind het niet erg om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Adat231 het volgende:
Zal linda nog met de gamechanger komen?
Jaquote:
Ik wel..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Sorry voor Linda kan ik dat echt niet opbrengen
Ja al snap ik ook wel dat Remi nu even met zijn eigen emoties bezig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ik zag het ookremi had net nog gezegd dat ie altijd welkom was
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al snap ik ook wel dat Remi nu even met zijn eigen emoties bezig is.
En als ie zou gaan zit ie een paar dagen in de panic roomquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit net nog even de uitzending door te kijken maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat FEBO Remi laat gaan, gezien de opdracht die hij moet vervullen
Wat is er fatsoen om her voetbalveld op te rennen en meteen mensen pootje te haken en te pakken wat je pakken kan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat om fatsoen, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.
Hij begrijpt het vast welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef -river- het volgende:
Ik neem aan dat de rest nu een persoon moet gaan nomineren om naast Linda en Jolien te komen zitten.
Niels vanwege al zijn geroddel en gestookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef -river- het volgende:
Ik neem aan dat de rest nu een persoon moet gaan nomineren om naast Linda en Jolien te komen zitten.
En daar zijn ze nog amper over bezig geweestquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef -river- het volgende:
Of Jordy want ik vind dat mopperen zo leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels vanwege al zijn geroddel en gestook
jordy? of mag hij niet meer genomineerd worden?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef -river- het volgende:
Jij hebt wel een hele levendige fantasiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:20 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is er fatsoen om her voetbalveld op te rennen en meteen mensen pootje te haken en te pakken wat je pakken kan?
Nele en Axel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik ben benieuwd wie het geld dan krijgt van jolien of Linda als een van hun er uit gaat.
Zou mooi zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels vanwege al zijn geroddel en gestook
Hm ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik ben benieuwd wie het geld dan krijgt van jolien of Linda als een van hun er uit gaat.
En de mensen die de persoon die vertrekt hebben genomineerd..quote:
Die vrijgespeeld zijn kan dus niet meer. Ze kunnen dan maar uit 4 personen kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:22 schreef -river- het volgende:
Voor drie dagenquote:
Jolien en linda zijn nu al genomineerd zonder dat er genomineerd is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En de mensen die de persoon die vertrekt hebben genomineerd..
Maar in mijn ogen is Jolien door Nele en Axel genomineerdquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En de mensen die de persoon die vertrekt hebben genomineerd..
Morgen of overmorgen wordt er genomineerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jolien en linda zijn nu al genomineerd zonder dat er genomineerd is.
ik denk hetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:28 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en als linda weggaat krijgt jef het
Kijk anders vorige week nog een keer terugquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen is Jolien door Nele en Axel genomineerd
Jeffrey heeft natuurlijk Linda genomineerd
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey komt even checken hoe het gaat fluisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en Jolien en Linda kunnen niet nóg een keer genomineerd worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen wordt er genomineerd.
Morgen nomineren, overmorgen de uitslag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen wordt er genomineerd.
Ik geloof dat ik het niet goed kan uitleggen ,.maar kijk anders vorige week nog ff terugquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja en Jolien en Linda kunnen niet nóg een keer genomineerd worden.
wenen om het wenenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien weent over de reactie van jeffrey
Dat dusquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Morgen nomineren, overmorgen de uitslag.
Jij zegt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef -river- het volgende:
Iedereen kan genomineerd worden behalve Linda en Jolien want die zijn het al, en Lenny en Remi hebben een vrijstelling gekregen en Axel en Nele zijn DM. Voor de rest kan dus iedereen.
Die mag alleen daarom er uit van mij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
pff jeffrey fluistert standaard tegenwoordig
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Lennie bedoelde ik, die wordt knokig
Maar Jolien ook wel, die krijgt een heel smal bekkie
Mee eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die mag alleen daarom er uit van mij.
En nooit een waarschuwing, is wel eens anders geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die mag alleen daarom er uit van mij.
Daar snap ik dus ook niets van, de andere jaren kregen ze gelijk op hun sodemieter.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En nooit een waarschuwing, is wel eens anders geweest.
Oh nee stom. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef Snensie het volgende:
Dan zetten ze er Axel nog bij en die gaat dan naar huis.
Kan nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef Snensie het volgende:
Dan zetten ze er Axel nog bij en die gaat dan naar huis.
Naar huis ermeequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Erger me kapot aan Jeffrey. Wat een stiekem gedrag dat smoezen.
Dat was met een spel toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij dat er niet gestemd kan worden op Jeffrey, niels en jordy. Die hebben zich eerlijk met een spel vrijgespeeld. Die waren niet meer genomineerd werd er gezegd door bb. Dus ik denk dat er van de 4 anderen 1 gekozen moet worden.
Vorige week. Is er genineerd. Mensen nomineerde Fleur. Fleur ging weg. De mensen die Fleur hadden genomineerd kregen haar geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet goed kan uitleggen ,.maar kijk anders vorige week nog ff terug
Deinst er niet voor terug om zijn vriendinnetje op te stoken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dat smoezen doen ze allemaal BB zou er eens tegen op moeten tredenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wat @River zei was wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vorige week. Is er genineerd. Mensen nomineerde Fleur. Fleur ging weg. De mensen die Fleur hadden genomineerd kregen haar geld.
Dus deze week ben ik benieuwd. Als de Jolien of Linda er uit gaat. Wie krijgt het bloedgeld? Daar heeft niemand op gestemd want die waren al genomineerd vóór dat er genomineerd werd.
1 de DS makers?
2 Remi of Lennie?
3 niemand?
4 iedereen?
5 jolien en linda gaan sowieso niet weg maar de 3e genomineerde?
Ja was het eerste wat ze zeiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef Luna68 het volgende:
Zit Milena al in haar boudior om zieltjes te winnen niet op haar te stemmen?
Ik begrijp haar wel , ik ben wel wat op Lennie afgeknaptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Kissingbird het volgende:
LInda zou het niet bij Lennie hebben gedaan![]()
Ik denk dat Lennie al zo veel mee heeft gemaakt, dat ze vanzelf wat harder is geworden en meer voor zichzelf opkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel , ik ben wel wat op Lennie afgeknapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef ledn81 het volgende:
gepikt van twitter![]()
"zo Jolien haar wimpers hebben ook weer eens water"
Lennie denkt ook aan zichzelf, iedereen maakt nare dingen mee, dat moet geen argument zijn om iemand te houdenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Lennie al zo veel mee heeft gemaakt, dat ze vanzelf wat harder is geworden en meer voor zichzelf opkomt.
Die zal het niet gemakkelijk hebben gehad
Ik vind het wel wat hebben. zoals ze zelf al zeggen: je bent pas zeker als de genomineerden op het scherm verschijnen..Dus er kunnen nog 7genomineerd wordenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Wel bizar inderdaad, Lennie en Remi hebben de voorgaande spellen verloren, maar zijn nu met die vrijstelling wel veiliger dan de andere die hun nominatie weg gespeeld hebben in voorgaande spellen.
Inderdaad, waarom streams erop zetten en mensen ervoor laten betalen als ze toch maar de helft verstaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat smoezen doen ze allemaal BB zou er eens tegen op moeten treden
We gaan het allemaal zien morgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt op de mensen die gewonnen hebben kunnen ze niet meer nomineren
daar zat lindaś nominatie in. ze was zo blij dat ze het kistje kreeg en had niet verwacht dat er een nominatiepin in zou zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar wat zou de rol van het kistje zijn![]()
Zou daar de 3e nominatie pin uit komen rollen
Maar hun drie kregen geen vrijstellingspin en Remi en Lennie wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja na nominatie spellen om niet meer genomineerd te zijn
Omdat die de laatste warenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef -river- het volgende:
[..]
Maar hun drie kregen geen vrijstellingspin en Remi en Lennie wel.
Die nominatie heeft ze van jeffrey gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar zat lindaś nominatie in. ze was zo blij dat ze het kistje kreeg en had niet verwacht dat er een nominatiepin in zou zitten.
het gouden kistje in de suite is die geopend?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar zat lindaś nominatie in. ze was zo blij dat ze het kistje kreeg en had niet verwacht dat er een nominatiepin in zou zitten.
Er is nog een kistje in de suite toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja en die kreeg ze in de dagboekkamer van bb in dat kistjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die nominatie heeft ze van jeffrey gehad
nee maar zorgt er ook voor dat anderen , naast Matthie, er niet aan kunnen komen.quote:
waar haalt hij de tijd, de energie, een het geld vandaan, joh?🤣quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien een idee om minder streams tegelijk te kijken mario.,. en koop een lamp
Juist ja , Jeff denkt alleen aan Jeffquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar zorgt er ook voor dat anderen , naast Matthie, er niet aan kunnen komen.
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar zorgt er ook voor dat anderen , naast Matthie, er niet aan kunnen komen.
? nog een kistje... ik snap het niet meer....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er is nog een kistje in de suite toch?
Ik moet altijd aan een liftwacht denken die bovenaan zo'n skilift zit en de hele dag alleen die lift maar in de gaten hoeft te houden.. en ondertussen op al die schermpjes al die verschillende RLSquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef GayGuy het volgende:
[..]
waar haalt hij de tijd, de energie, een het geld vandaan, joh?🤣
Ze volgen het alpha mannetje (in dit geval Jeffrey); zie je zowat in elke soort groepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef -river- het volgende:
Wel apart dat zo een woke (ik bedoel dit positief) groep zo in staat is om een persoon buiten te sluiten.
Gouden kistje is wat anders dan het nominatie kistjequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
? nog een kistje... ik snap het niet meer....
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.
Nee, Jeffrey mocht zijn nominatie aan een ander geven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:43 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Lennie denkt prima aan zichzelf, beetje jammer wel.quote:
Lekker random inderdaad, niks mis mee!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. zoals ze zelf al zeggen: je bent pas zeker als de genomineerden op het scherm verschijnen..Dus er kunnen nog 7genomineerd worden
Dat weet ik niet Je praat natuurlijk wel of je erop staat of niet Iedereen wil graag in het huis blijven dus is wel een moeilijke keuzequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel , ik ben wel wat op Lennie afgeknapt
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jolien en linda hebben volgens mij nu geen nimintatie target pin, maar een nominatie pin. Dus zijn sowieso genomineerd.kijk maar naar de pin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Hznootje het volgende:
Er zijn 4 die zijn vrijgesteld: Lennie, Remi, Axel en Nele. Linda en Jolien zijn al target..Dus nog 7 om te nomineren
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target deze weekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.
[..]
Jolien en linda hebben volgens mij nu geen nimintatie target pin, maar een nominatie pin. Dus zijn sowieso genomineerd.kijk maar naar de pin.
Dit gaat niet alleen over vandaag ..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Je praat natuurlijk wel of je erop staat of niet Iedereen wil graag in het huis blijven dus is wel een moeilijke keuze
Vorige week kregen ze eerst target pinsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target
Klopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vorige week kregen ze eerst target pins
Ja maar dit waren Nominatie pinnen vanaf het eerste momentquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vorige week kregen ze eerst target pins
Vorige week was er eerst een nominatie target pin. Met een soort dartpijl. Nu hebben ze een gevaren driehoek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target
Ja dat vond ik ook raar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar dit waren Nominatie pinnen vanaf het eerste moment
Klopt, deze week geen target pinsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee nog 4, jordy,niels en Jeffrey hebben hun nominatie al weggespeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Hznootje het volgende:
Er zijn 4 die zijn vrijgesteld: Lennie, Remi, Axel en Nele. Linda en Jolien zijn al target..Dus nog 7 om te nomineren
Een aantal zaken gaan dit jaar zo anders , ik vind het allemaal best verwarrend somsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een aantal zaken gaan dit jaar zo anders , ik vind het allemaal best verwarrend soms
Ja het is wel een beetje van de hak op de tak.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een aantal zaken gaan dit jaar zo anders , ik vind het allemaal best verwarrend soms
Ja maar die zijn nu weer ‘in the game’ Daarom is dit zo leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee nog 4, jordy,niels en Jeffrey hebben hun nominatie al weggespeeld
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
Elsa komt even checken wie zijn banaan al gehad heeft
[ afbeelding ]
Deze moet in de OPquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
Jolien heeft zich laten inpakken door Lennie.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:57 schreef Jockari het volgende:
Jolien heeft zich laten inpakken door Lennie.
Past goed bij Milenaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:58 schreef ledn81 het volgende:
ik checkte de juiste spelling van boudoir even![]()
Het woord is afgeleid van het Franse bouder, dat "pruilen, mokken" betekent. Letterlijk vertaald betekent het dan ook zoveel als "pruilkamer".
Volgens mij zei ze "ik snap het ".quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Axel komt erbij zegt hele slechte dag gehad en milena begint over iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |