Zo hoort het ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Ik heb geleerd dat zodra er een nieuw persoon een groep (dat kan vrienden, werk vereniging enz zijn) dat de gevestigde personen de nieuwe persoon laten landen en welkom heten en proberen te betrekken.
ja het is niet netjes hoe ze met hem omgaan. Puur omdat hij "het spel speelt" en zijn keuzes niet 'voor de groep' zijn geweest. Terwijl je Big Brother voor jezelf speelt zoals BB zelf steeds verkondigt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het echt uitsluiting?? Bewust door de groep gedaan??
Axel kwam er hard in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Ik heb geleerd dat zodra er een nieuw persoon een groep (dat kan vrienden, werk vereniging enz zijn) dat de gevestigde personen de nieuwe persoon laten landen en welkom heten en proberen te betrekken.
Het is een spel en hoe hard je er ook inkomt, je betrekt iedereen erbij ongeacht hoe diegene is.quote:
Ook terwijl die nieuwe persoon erg vreemd gedrag vertoont en zich heel erg hard opstelt???quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:03 schreef -river- het volgende:
Het gaat om fatsoen, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.
Iedereen is anders en vreemd dus ja ook dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook terwijl die nieuwe persoon erg vreemd gedrag vertoont en zich heel erg hard opstelt???
Ze hebben hem toch welkom geheten maar liet gelijk blijken dat hij daar niet zat om het leuk te hebben e.d.
En er is dacht ik niemand die hem opelijk belachelijk of de rug toe gekeerd heeft. En als wel dan vind ik het ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:05 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dit is het werk niet of vrienden of een vereniging. En ook daar gaat ook op als je rare dingen doet gaan mensen je ook niet waarderen.
Dit doen ze (vooral Niels en Jeffrey) al heel de dag.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En er is dacht ik niemand die hem opelijk belachelijk of de rug toe gekeerd heeft. En als wel dan vind ik het ook niet kunnen.
Mooi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Linda dus genomineerd nu.
Ze voegen beide weinig toe, Linda zit vooral op de bank en Jolien hangt enkel aan Jeffrey. Moeilijk keuze.quote:
Maar dat is nog geen groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:10 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit doen ze (vooral Niels en Jeffrey) al heel de dag.
Linda is wel klaar met de banaan dus die vind het niet erg om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Adat231 het volgende:
Zal linda nog met de gamechanger komen?
Jaquote:
Ik wel..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Sorry voor Linda kan ik dat echt niet opbrengen
Ja al snap ik ook wel dat Remi nu even met zijn eigen emoties bezig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja ik zag het ookremi had net nog gezegd dat ie altijd welkom was
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ja al snap ik ook wel dat Remi nu even met zijn eigen emoties bezig is.
En als ie zou gaan zit ie een paar dagen in de panic roomquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zit net nog even de uitzending door te kijken maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat FEBO Remi laat gaan, gezien de opdracht die hij moet vervullen
Wat is er fatsoen om her voetbalveld op te rennen en meteen mensen pootje te haken en te pakken wat je pakken kan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Het gaat om fatsoen, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.
Hij begrijpt het vast welquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja maar Axel wilde nu iets terug doen voor Remi denk ik. En dan word ie afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |