Naar huis ermeequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Erger me kapot aan Jeffrey. Wat een stiekem gedrag dat smoezen.
Dat was met een spel toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt mij dat er niet gestemd kan worden op Jeffrey, niels en jordy. Die hebben zich eerlijk met een spel vrijgespeeld. Die waren niet meer genomineerd werd er gezegd door bb. Dus ik denk dat er van de 4 anderen 1 gekozen moet worden.
Vorige week. Is er genineerd. Mensen nomineerde Fleur. Fleur ging weg. De mensen die Fleur hadden genomineerd kregen haar geld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet goed kan uitleggen ,.maar kijk anders vorige week nog ff terug
Deinst er niet voor terug om zijn vriendinnetje op te stoken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dat smoezen doen ze allemaal BB zou er eens tegen op moeten tredenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
Wat @River zei was wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vorige week. Is er genineerd. Mensen nomineerde Fleur. Fleur ging weg. De mensen die Fleur hadden genomineerd kregen haar geld.
Dus deze week ben ik benieuwd. Als de Jolien of Linda er uit gaat. Wie krijgt het bloedgeld? Daar heeft niemand op gestemd want die waren al genomineerd vóór dat er genomineerd werd.
1 de DS makers?
2 Remi of Lennie?
3 niemand?
4 iedereen?
5 jolien en linda gaan sowieso niet weg maar de 3e genomineerde?
Ja was het eerste wat ze zeiquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:36 schreef Luna68 het volgende:
Zit Milena al in haar boudior om zieltjes te winnen niet op haar te stemmen?
Ik begrijp haar wel , ik ben wel wat op Lennie afgeknaptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Kissingbird het volgende:
LInda zou het niet bij Lennie hebben gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |