Dat weet ik niet Je praat natuurlijk wel of je erop staat of niet Iedereen wil graag in het huis blijven dus is wel een moeilijke keuzequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel , ik ben wel wat op Lennie afgeknapt
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee maar zorgt er ook voor dat anderen , naast Matthie, er niet aan kunnen komen.
Jolien en linda hebben volgens mij nu geen nimintatie target pin, maar een nominatie pin. Dus zijn sowieso genomineerd.kijk maar naar de pin.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Hznootje het volgende:
Er zijn 4 die zijn vrijgesteld: Lennie, Remi, Axel en Nele. Linda en Jolien zijn al target..Dus nog 7 om te nomineren
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target deze weekquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mattie slaapt ook in de suite met Jeff en het kistje.
[..]
Jolien en linda hebben volgens mij nu geen nimintatie target pin, maar een nominatie pin. Dus zijn sowieso genomineerd.kijk maar naar de pin.
Dit gaat niet alleen over vandaag ..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat weet ik niet Je praat natuurlijk wel of je erop staat of niet Iedereen wil graag in het huis blijven dus is wel een moeilijke keuze
Vorige week kregen ze eerst target pinsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target
Klopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vorige week kregen ze eerst target pins
Ja maar dit waren Nominatie pinnen vanaf het eerste momentquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vorige week kregen ze eerst target pins
Vorige week was er eerst een nominatie target pin. Met een soort dartpijl. Nu hebben ze een gevaren driehoek.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is altijd al een nominatie pin geweest, nooit een target
Ja dat vond ik ook raar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja maar dit waren Nominatie pinnen vanaf het eerste moment
Klopt, deze week geen target pinsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee nog 4, jordy,niels en Jeffrey hebben hun nominatie al weggespeeldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef Hznootje het volgende:
Er zijn 4 die zijn vrijgesteld: Lennie, Remi, Axel en Nele. Linda en Jolien zijn al target..Dus nog 7 om te nomineren
Een aantal zaken gaan dit jaar zo anders , ik vind het allemaal best verwarrend somsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een aantal zaken gaan dit jaar zo anders , ik vind het allemaal best verwarrend soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |