jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:27 schreef engine het volgende:
Ik dacht ff dat iemand een grapje maaktemaar de genomineerden naar de decision room
Tot nu toe meer een flopquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Die papegaai is er gewoon voor als BB zelf even eten is ofzo?
Bb praat toch wel in de DR?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
Die papegaai is er gewoon voor als BB zelf even eten is ofzo?
Geen idee, die kunnen ze er ook achteraf voor de uitzending in monteren.quote:
Aaaahhh dat zou kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die kunnen ze er ook achteraf voor de uitzending in monteren.
Altijd lekker speculaas
Hij zal zijn eigen plek moeten veroveren. Hij kwam zelf als een hork binnen. Zoals hij zegt je oogst wat je zaait.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:44 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook al gaat iemand er met gestrekt been in dan heb je zelf nog altijd het fatsoen deze welkom te heten en te betrekken bij groepsactiviteiten zoals eten.
Hahaha, die pukkel wordt steeds groter, das een berg tandpasta jong!quote:
Lenni trekt de nominatie en het verliezen van spelletjes niet zo goed. Das haar zwakte dat heeft ze ook al gezegd.quote:
Ja echt hè.. de hele dag al een chagrijnig hoofd.quote:
Ja wat is dat? Hij heeft daar de hele dag iets tegen zijn gezicht zitten, niet altijd zo groot.quote:
* kater1quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:35 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zal zijn eigen plek moeten veroveren. Hij kwam zelf als een hork binnen. Zoals hij zegt je zaait wat je oogst.
Jeugdpuistje die verlegen is,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Hij heeft daar de hele dag iets tegen zijn gezicht zitten, niet altijd zo groot.
Ok dan is dat wel wat gebeurd zo werkt het nu eenmaal in het leven. Je kan andere niet verplichten kief tegen je te doen terwijl jezelf als een hork gedraagt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
* kater1
Hij zei dat niehiehiet!!!!! Niels zei dat!!!!
Hij heeft daar een puist zitten.. heeft daar een dikke klodder tandpasta opgedaan om het te laten uitdrogenquote:
Remi is een fake identiteitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:38 schreef cheanny het volgende:
Als Remi en Linda verliezen blijven ze genomineerd. Remi heeft hopelijk meer kans te blijven als Linda genomineerd blijft. En als ze winnen moeten ze mss tegen elkaar dus dan kan Linda ook nog winnen en blijven alleen Remi, Jolien en Lennie over. Dan vrees ik voor Remi exit.
oh man, dat doe je toch niet met tandpastaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft daar een puist zitten.. heeft daar een dikke klodder tandpasta opgedaan om het te laten uitdrogen
Met kijken bedoel je ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit de laatste BB is..Er haken echt veel mensen af. Wat ik ergens ook wel begrijp
is toch nur fleur naar huisquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat dit de laatste BB is..Er haken echt veel mensen af. Wat ik ergens ook wel begrijp
Ligt niet aan bb ligt aan deze groep mensen in bbquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:42 schreef Hznootje het volgende:
Alleen die stem hè..quote:
Een onderhuidse puist. Tandpasta kan hem uitdrogen dus loopt hij al dagen met een dot tandpasta op die puist. Maar nu dus een nat watje? Dus denk dat hij er in heeft lopen knijpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Hij heeft daar de hele dag iets tegen zijn gezicht zitten, niet altijd zo groot.
Het schijnt dat Videoland er ook wel klaar mee is ( te weinig belangstelling)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij dachten we dat vorig jaar ook
En dan komt er een Axel maar dat heeft geen nut want de groep sluit hem uit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ligt niet aan bb ligt aan deze groep mensen in bb
Het idee is goed/leuk
De groep is saai en dommig
Ik vraag me dan wel af wat erger is, een puist of dagenlang rondlopen met een dot tandpasta. Zoiets gaat toch ook vanzelf wel weer weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Een onderhuidse puist. Tandpasta kan hem uitdrogen dus loopt hij al dagen met een dot tandpasta op die puist. Maar nu dus een nat watje? Dus denk dat hij er in heeft lopen knijpen.
Ze zitten te wachtenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef odie22 het volgende:
ik mis even iets, zijn er nu al mensen naar de gameroom of een andere room ?
De groep? Of een aantal bewoners.. Ik denk dat hij ver gaat komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef -river- het volgende:
[..]
En dan komt er een Axel maar dat heeft geen nut want de groep sluit hem uit.
Volgens mij weten ze ook niet of ze dat spel vanavond nog moeten spelen. Kan best pas morgen zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef BigBreg83 het volgende:
De laatste keer dat Peter iets zei, toen de eerste nieuwe kwamen. Duurde het 4 uur voor die kwamen.
Fijn vooruitzichtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef BigBreg83 het volgende:
De laatste keer dat Peter iets zei, toen de eerste nieuwe kwamen. Duurde het 4 uur voor die kwamen.
Videoland is rtl en wordt ook uitgezonden op rtlquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Videoland er ook wel klaar mee is ( te weinig belangstelling)
zeker weer een foutje van de regie, staat helemaal niks klaarquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik snap er nu ff niets meer vanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze ook niet of ze dat spel vanavond nog moeten spelen. Kan best pas morgen zijn.
Enkel Kaneu en Mattie zijn gene meelopers, de rest wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De groep? Of een aantal bewoners.. Ik denk dat hij ver gaat komen
Nee hoor dat stond er nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat hier stond lil lnda is naar huis
Ze zijn net in DR geweest en daar is gezegd dat ze duo's moesten maken en dan naar de game room moesten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze ook niet of ze dat spel vanavond nog moeten spelen. Kan best pas morgen zijn.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze zijn net in DR geweest en daar is gezegd dat ze duo's moesten maken en dan naar de game room moesten.
hopelijk een nacht spel waar we mee mogen kijken!
Kijk naar wat er gebeurde bij Jason, dus je kan zo maar gelijk hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Stagere heeft te vroeg op het knopje gedrukt. Wilde alleen ff testen of de juiste tekst was ingesteldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
zeker weer een foutje van de regie, staat helemaal niks klaar
Doe een lamp aan. Dan zie je veel meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:50 schreef mario390 het volgende:
sorry m a maar ik m oet zon der li lcht typen
Nee zo stond het er niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
het stond kak,linda moet na ar huis en jij post e n l achsmil ey
Enkele bewoners, zij reageren wat overdreven op de manier van spelen van Axel. Maar vind dat ie zelf ook meer initiatief mag tonen. Precies zoals Keanu hem ook zei, het moet van 2 kanten komen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
de ku k ut l a mp p gaa t altij d u u u itquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe een lamp aan. Dan zie je veel meer.
Tijd voor een nieuwe lamp en misschien beter in de SCquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
de ku k ut l a mp p gaa t altij d u u u it
quote:
Lijkt wel een konijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
snap niet waarom ze de hele dag z'n gezicht trekt
Hetttt duuuuuuurt allemaaaaal zoooooooow laaaaangquote:Op dinsdag 14 januari 2025 19:59 schreef odie22 het volgende:
ze worden geroepen als het spel klaar is
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Elsa "Ik heb er weer een die heeft niet zijn handen gewassen"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brabant de bastequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:03 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa heeft een Brabantse vrouw. Hoorde ik aan haar.
[ afbeelding ]
Elke keer andere ordersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:02 schreef engine het volgende:
Wat is er afwisselend aan order picken dan?
quote:
Ja ik zit te wachtenquote:
[ afbeelding ]
Misschien een idee om minder streams tegelijk te kijken mario.,. en koop een lampquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:13 schreef mario390 het volgende:
het zal l nie mm m mand mm eer st t ream vanavond zegen ,
ik m oet m e erge ren met 3 streams uit 3 landen![]()
yepquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Lillfex het volgende:
Ik wist niet dat Axel ook een secret mission had maar dus wel
daar ging mijn koffiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien een idee om minder streams tegelijk te kijken mario.,. en koop een lamp
Is ook behoorlijk tegenstrijdigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
Ik kan het filmpje van Jolien niet echt rijmen met haar piep bui van zondag(? Was het toch)
oke bijzonderquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelf samengestelde duo had ik begrepen.
Maar wel op een normale nette okay manier.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu het gesprek wat hij had met Alex nu door vertellen aan Jeffrey en linda
betrap haar sowieso nooit op enkele emotiequote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:28 schreef Jockari het volgende:
Linda maakt geen heisa over haar nominatie. Draagt het mooi.
mwah vind het niet nodig om het zo 1 op 1 door te lullen allemaal als je zo'n gesprek hebt gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel op een normale nette okay manier.
Hij doet dat niet op een nasty roddel manier , is toch wel een verschilletje .quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
mwah vind het niet nodig om het zo 1 op 1 door te lullen allemaal als je zo'n gesprek hebt gehad.
Valt me tegen van Keanu
Axelquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over wie hebben ze het op stream 1?
mwah vind ik wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij doet dat niet op een nasty roddel manier , is toch wel een verschilletje .
Keuken weer op slot, gewoon boven de kachel, ging primaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met slob had je die kook geluiden niet zo
staat in filmpjestopic vond het een mooi gesprek. Daarom valt dit me van Keanu tegenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Axel
Keanu heeft vanmiddag met hem gepraat over hoe Axel in de groep ligt
Nee ,ze zijn nu aardappelschillen aan het bakken maar ik trek dat krakerige geluid op de achtergrond heel slecht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met slob had je die kook geluiden niet zo
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keuken weer op slot, gewoon boven de kachel, ging prima
ja ik vond het ook een mooi gesprek. Had dit ook niet van hem verwacht.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
staat in filmpjestopic vond het een mooi gesprek. Daarom valt dit me van Keanu tegen
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Dat zijn in mijn belevingswereld kookgeluidenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ,ze zijn nu aardappelschillen aan het bakken maar ik trek dat krakerige geluid op de achtergrond heel slecht.
Ik bedoelde nee ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn in mijn belevingswereld kookgeluiden
Met je eens dat het een vervelend geluid is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje apart maar wel liefquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:41 schreef engine het volgende:
En dan is Remi toch ook weer een lieve jongen.
ja dat zei hij ! hij had gedacht om op de knop te drukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:42 schreef Puzzie het volgende:
Hij zou wel naar huis willen , paar keer met de gedachte gespeeld om op de knop te drukken
[ afbeelding ]
Ja ben ook wel verbaasd.. dat weet je toch van andere jaren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hij had niet verwacht dat het zoveel niks doen is .. Eh, wat?
Misschien meer games verwachtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij onderschatten ze dat allemaal , want je hoort het ieder jaar weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Ook weer een uitzending kijker en geen stream kijker.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Naja als je het vergelijkt met bijvoorbeeld De Bondgenoten doen ze weinigquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ben ook wel verbaasd.. dat weet je toch van andere jaren.
Dat je onderschat hoe dat niks doen is dat begrijp ik maar denken dat je meer te doen krijgt vind ik apart om te horen.
Welnee , hij had gewoon andere verwachtingen toen hij erin kwamquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nee gaat erom dat je dingen gezegd hebt
ja maar hij had niet verwacht dat er zo weinig te doen is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja als je het vergelijkt met bijvoorbeeld De Bondgenoten doen ze weinig
Em eerder hadden ze nog wat aan meubels en mogelijkheden om spellen te verzinnen
En als je de groep dan niet lekker vindt...
Ja kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar hij had niet verwacht dat er zo weinig te doen is.
je weet dat er niks te doen is.. spellen kunnen ze zelf verzinnen met wat er ligt / is.
Dus wat zegt over Nele? want daar ga je aan voorbijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
Nele heeft ook verteld dat axel zijn zin met nomineren heeft doorgedrukt. Heeft ze tegen verschillende mensen gedaan.
Idd. Tof van hem;quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef ledn81 het volgende:
Remi moet zo zijn vrijstellingspel nog spelen en voert nu dit gesprek![]()
Wat een lieverd is dat ook
Die kwam verkeerd binnen de 1e dag maar daarna is hij een sympathieke knul geworden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef Jockari het volgende:
Remi laat hier een heel andere positieve kant van hem zien.
Hij wist denk ik niet dat het gevoelig ligt als je meteen zegt dat je voor jezelf daar zit en niet om vrienden te maken.....hij had er geen moeite mee om iemand grof gezegd een loer te draaien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welnee , hij had gewoon andere verwachtingen toen hij erin kwam
Kan goed ja!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ook weer een uitzending kijker en geen stream kijker.
Jaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah... opscheppen met goed doen...
Hij heeft zichzelf buitengesloten. Het breekt altijd op. Dit is een heel sociaal spel. Het gaat heel erg om connecties maken. Daarnaast ga je het spel spelen. Een harde speler wint nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:45 schreef engine het volgende:
Axel noemt het zelf nu ook buitengesloten al zegt hij dat hij het niet buitengesloten noemt.
En zo zou het ook moeten zijn..Je zit daar toch ook niet om vrienden te maken? Hij speelt het spel en dat nemen ze hem kwalijk. Ergens klopt dat niet…want zoals gezegd, we zijn niet op ponykampquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wist denk ik niet dat het gevoelig ligt als je meteen zegt dat je voor jezelf daar zit en niet om vrienden te maken.....hij had er geen moeite mee om iemand grof gezegd een loer te draaien.
Dat lijkt mij ook heel ingewikkeld in zo'n groep , en zeker als je er een week later bijkomtquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij wist denk ik niet dat het gevoelig ligt als je meteen zegt dat je voor jezelf daar zit en niet om vrienden te maken.....hij had er geen moeite mee om iemand grof gezegd een loer te draaien.
Zo is het nog nooit geweest van de aller eerste BB tot die van vorig jaar harde spelers winnen nooit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En zo zou het ook moeten zijn..Je zit daar toch ook niet om vrienden te maken? Hij speelt het spel en dat nemen ze hem kwalijk. Ergens klopt dat niet…want zoals gezegd, we zijn niet op ponykamp
Het is zeker een sociaal spel ook maar ik ben het er niet mee eens dat hij zichzelf buitengesloten heeft. Als je hoort hoe Jeffrey bijvoorbeeld over hem bezig blijft....daar kan hij ook weer niet zoveel aan doen. Het is wat overdreven in een spel waar mensen keuzes moeten maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf buitengesloten. Het breekt altijd op. Dit is een heel sociaal spel. Het gaat heel erg om connecties maken. Daarnaast ga je het spel spelen. Een harde speler wint nooit.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:47 schreef Lillfex het volgende:
Het word gewoon tijd voor een dag en nacht spel zoals eerder waar ze bv ballen omhoog moeten houden dan hebben ze wat te doen
Dat idd. Het mensen uitsluiten is niet okay.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En zo zou het ook moeten zijn..Je zit daar toch ook niet om vrienden te maken? Hij speelt het spel en dat nemen ze hem kwalijk. Ergens klopt dat niet…want zoals gezegd, we zijn niet op ponykamp
Dat ik het nog eens met je eens zou zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zo is het nog nooit geweest van de aller eerste BB tot die van vorig jaar harde spelers winnen nooit.
Klopt maar die hebben wel hun socialeskills ingezet om een connectie te maken. Je speelt het spel alleen masr wel in een groep.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel ingewikkeld in zo'n groep , en zeker als je er een week later bijkomt![]()
Maar er zijn er meer die hebben gezegd dat ze geen moeite hebben om een ander een mes in hun rug te steken , in die zin zijn er meer mensen die dat hebben geroepen.
Blijkbaar ook niet , anders ga je geen mensen uitsluiten. dat valt never nooit goed te opraten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:54 schreef marky het volgende:
[..]
Klopt maar die hebben wel hun socialeskills ingezet om een connectie te maken. Je speelt het spel alleen masr wel in een groep.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook heel ingewikkeld in zo'n groep , en zeker als je er een week later bijkomt![]()
Maar er zijn er meer die hebben gezegd dat ze geen moeite hebben om een ander een mes in hun rug te steken , in die zin zijn er meer mensen die dat hebben geroepen.
Ja, maar ieder trekt het zich persoonlijk aan , als hij het in het algemeen zo zegt terwijl hij nog niemand kent....Dus het is niet echt een groeps gebeuren maar kan me voorstellen als je zelf denk die jongen ligt me niet dat je daar vooral in begin ik ga me niet voordoen of ik je wel mag......en zo dachten er velen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Hij heeft zich een beetje afgesloten vraagt wel maar geeft niets. Je moet over je prive redelijk open zijn dan kan je qua spel je kaarten bij de borst houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat idd. Het mensen uitsluiten is niet okay.
Niet eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Hij heeft zich een beetje afgesloten vraagt wel maar geeft niets. Je moet over je prive redelijk open zijn dan kan je qua spel je kaarten bij de borst houden.
Nou dat idd!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef -river- het volgende:
Wel apart dat zo een woke (ik bedoel dit positief) groep zo in staat is om een persoon buiten te sluiten.
Hij mag toch gewoon zichzelf zijn, dat is geen reden tot uitsluiting.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf veroorzaakt. Hij heeft zich een beetje afgesloten vraagt wel maar geeft niets. Je moet over je prive redelijk open zijn dan kan je qua spel je kaarten bij de borst houden.
Mbt Axel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:59 schreef -river- het volgende:
Overal op sociale media spreken ze van schande hierover.
Is het echt uitsluiting?? Bewust door de groep gedaan??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon zichzelf zijn, dat is geen reden tot uitsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |