Ja hebben gelopen, de twee mannen maar niet veel en zijn uiteindelijk dus gestopt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Hebben de vossen eigenlijk gelopen die zag ik helemaal niet?
Wennen en oefenen, als alles geheeld isquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja vooral de balans is weg, maar komt goed
Haaien eigenlijk met 2, El Che heeft maar 3 uurtjes in die 72 km zitten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:06 schreef spapaars het volgende:
Gezien het leeftijdsverschil, en een groepje van 3, was dit geen eerlijke strijdt.
Maar dit is wel wat ze achter graag willen horen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Dan ben je ook wel een zak hooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
En de loods kost opnieuw een relatie
Wat een onwijze lul.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
Boy bespreekt zijn relatie even in de loods
En public
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Boy hoeft niet meer thuis te komen
Gaat het weer een beetje meneer Drögequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik hoop echt op een wonder, op dat Kelly en Demi abrupt het programma uitgesloeriet worden. Wat n stelletje braaksels zeg.
El Che, heeft me in beginsel geirriteerd - maar híj blijft!!
Hahahaha... ik snap iig deze zinquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje meneer Dröge
Kelly wil wel baby'squote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Boy's open sollicitatie naar een vrouw die wel vaak wil krikken
Die mag serieus naar een therapeutquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
En weer een proef waar in hij het laat zitten die Che, de zoveelste
Weg met die zwabber.
Dit zit al met zijn hoofd thuis. Wel realistisch maar zijn gedrag is wel zwaar irritant.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Dat is wat hij al een tijdje verwacht.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Weg met die zwabber.
Floris gaat Agneta lipsyncenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Lullig als je Abba met z'n drieën moet nadoen
Haha lekker dingquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Staat 'm goed zo
[ afbeelding ]
Nou toen ik Morrie een stukje mee zag playbacken dacht ik ook dat gaat um niet worden. Het gaat nu om wel om de punten binnen te hengelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef wolffie het volgende:
Syl is af en toe een gefrustreerde oude zuurpruim. Of ze is jaloers ken het niet hebben dat Moirama zoveel lol heeft.
Boy zag er goed uit met pruik op.
En komt vaak voor wat hij vertelde over het leven en zijn vriendin.
Dan wordt het tijd voor verandering.😉
Hé Kerl,quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Efkes je tong in het hol van je favo bewoners draaien. Past jou wel hè? Deugklierquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nou, zo geweldig is ie niet. Check zijn LinkedIn https://nl.linkedin.com/in/florishoogstadquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja Floris je bent ge-wel-dig, en stoer
Die zou ik niet inhuren.quote:In juni 2023 hebben Stan Heijens en ik ons eigen social media bedrijf hebben opgericht.
Zelfs dat is moeilijk voor charissaquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
3...2....1... Kontjes!
[ afbeelding ]
Ja het was ook grappigquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Dat toontje van Vincent
Daar zou je toch ook de slappe lach van krijgen!?
Haha, maar ze lijkt wel echt haar best te doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs dat is moeilijk voor charissa
Che gewoonn 'n rode kaartquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe lang duurt deze maand nog, haaien graag als laatste en weg met die Che.
Ze maken zich eigenlijk gewoon allemaal heel erg druk om precies helemaal niksquote:Op donderdag 16 januari 2025 19:57 schreef Soury het volgende:
Huh? Wat heeft Kelly gedaan? Dom kut wijf
🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:59 schreef Soury het volgende:
Die camera zoomde even in op Floris zijn klokkenspel
En dat allemaal omdat Demi hem niet wilquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:08 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ŵordt tijd dat hij vertrekt, elke keer dat gezeik!
Is toch sneu gedragquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassiaquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is toch sneu gedrag
Ik zeg het echt niet snel
Maar tis tijd dat iemand dag snotjong ophaalt
Op naar de Paazquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mannen in witte jassen met zo' n spediale taxi van Parnassia
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggoquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat Demi hem niet wil
Hij heeft zijn melkgebit nogquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef wolffie het volgende:
Hoe oud is hij eigenlijk, moeilijk ventje.
Bri is best wel makkelijk maar ik denk als hij dit allemaal ziet en hoort hij een stapje terug doet.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
El Gay heeft een lelijke kutnijd ontwikkeld sinds Deem hem gedumpt heeft.. en Brie wil ook niet echt meer pijpen, tsja dan krijg je een El Sjaggo
Onbegrijpelijk dat daar nog niet tegenin is gegaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
Focking achterlijk wijf
Hoe staan ze dat elke keer toe ?
Net zo doen als hij, de boel saboteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jup, en volhouden en de volgende cyclus zullen ze geen moeite hebben om een solide bondje samen te stellenquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Net zo doen als hij, de boel saboteren.
Easy gewoon alle vragen verneuken… (laat Deem maar schrijven) op vragen zoals hoeveel mensen wonen in Australie als antwoord 1 geven ( of Oliebol ) etc.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Kelly en Deem zullen geen enkele moeite hebben met dumpen van El Zeiklul volgende week.. ze moeten dan wel even laatste blijven met de knock-outs
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Echt bizar gedrag, hij weet zelf niet wat er is, of kan/durft het niet te zeggen. Dan moeten Demi en Kelly maar ruiken wat het probleem is en voor een oplossing zorgen?
Vreemde kwast
Elsje is echt te zure zultquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je hem horen, die hoort in een gesticht thuis joh.
Benny, Bjorn, Agneta en Anni-fred schamen zich dood als ze dit zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nah die ABBA opdracht gaat 'm vandaag niet meer worden
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Partyquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Yeaahhh ABBA party![]()
Wie zijn die mense![]()
[ afbeelding ]
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:24 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Jaaajaa, je kan gaan deugen met een bruin geglazuurde snavel of je kan gefocust blijven op het entertainment gehalte.
Dat negatieve gezeur, om het opstoken en neerhalen hangt me de keel uit. Staan die twee meiden en aanhang gewoon niet zo mooi.
Ben wat vetreft Ché iig blij dat we dat gezoen en verdere suggestie niet meer hoeven te zien.
Moraima moet zich er verder ook niet mee bemoeien; hele groepje slaat nergens meer op
Ja dat hoorde ik, ze gaan vast de punten goed verdelen , vertrouw ik opquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Party
Ik ben één van die drie mensen die er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoodrolspelers van Mamma Mia The Party
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloosquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Demi is maandenlang gewoon veel te lief tegen dat ventje geweest, snap dat dat er nu uit komt bij haar, waardoor hij nog gefrustreerder raakt. Dat gaat dan ook ten koste van Kelly en die pikt dat terecht niet. Hij had veel eerder een keer harde woorden terug mogen krijgen in plaats van steeds dat gepamper van bijvoorbeeld een Brijan of Vincent.
Wat is dan volgens jou de oorzaak van die verziekte sfeer in de loods? Niemand hoeft daar op z'n bek te gaan, al gebeurt dat toch, daar zorgen die gladde planken wel voorquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:43 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ik vind toch eerder dat vooral Kelly, wel heel dom en asociaal over hem heen loopt. Dat maakt haar gewoon fout en kansloos
Mensen zien haar zo uiteindelijk net zo graag op haar bek gaan als een Els, dat gun ik ze beide niet eens
Sfeer is gewoon verziekt in die loods, haalt in geen enkele betrokkene wat positiefs of oprechts naar boven.
Het zijn iig Brijan en Vincent, die zich nu nog het best relaxt en afzijdig houden van al die stomheid
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:06 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik snap gewoon ook niet dat Brijan niet ff heel boos gaat doen tegen el che, ik had wel verwacht dat Brijan het niet zou pikken dat hij eerst het ene doet en daarna het andere zegt, meerdere keren.
Voor mij mag el che naar Pieterbaan centrum...kom op zeg wat een lozer.
Ik hoop oprecht dat die ouders van Floris zeggen dat die relatie tussen Senna en Floris niet goed is, ik hoop dat ze zeggen dat hij Senna moet dumpen, lijkt me leuke televisie.
Dat is natuurlijk wel héél erg kut. Blijf gewoon nog een week, laat je pijpen ofzo maar dan is het klaar en kunnen Kelly en Demi gewoon blijven. Wel een kleine nuance is dat Demi zich ook enorm vijandelijk opstelt, ook al mag je iemand niet kan een goedemorgen er wel vanaf ook als je het niet meent. Je hebt het nou eenmaal nog even met elkaar te doen. Kelly mag ik wel, ze sprak Elsje prima aan en stond volledig in haar recht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:40 schreef TowtjeMar het volgende:
Het is jammer dat El Che zich niet aan zijn beslissingen weet houdingen. Hij moet begrijpen dat zijn kans op de volgende maand nihil is. Ga gewoon niet meedoen aan die proef, vraag vervolgens je 24 uur aan en laat die twee meiden er maar uitkomen wie er mag blijven.
Slaat ook nergens op. Hij zei eerder dat hij hoopte dat ze bij de spellen in elk geval normaal kunnen doen, daarbuiten mag je elkaar haten. "Goedemorgen" zeggen is daarbuiten!quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:13 schreef chufi het volgende:
Over de zeik over een Goedemorgen ....
Dat betwijfel ik. Hij is fel tegen botox en fillers en meer voor 'er goed uitzien door goed voor jezelf te zorgen'. Ik mag Floris absoluut niet, maar hier heeft hij wel een punt. Wat moet zo'n jonge meid met zo'n snavel? Echt lelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zouden zijn ouders dat zeggen? Floris is er gelukkig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |