abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 januari 2025 @ 13:51:15 #126
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216307793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Heb van Henk Vermeer net geleerd dat het helemaal geen verhitte economie is. Dit is een papieren werkelijkheid gebaseerd op economische ideeën die tegenwoordig niet meer gelden.
Henk Vermeer is een held.
Geen commentaar op Henk.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216307824
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Henk Vermeer is een held.
Geen commentaar op Henk.
Henk is een enorm aardige vent, maar bovenal een populistische praatjesmaker. Hij begrijpt beeldvorming, maar loopt niet bepaald over van wereldschokkende inzichten.

En ja, ik ken Henk vrij goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 15 januari 2025 @ 13:55:01 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216307839
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En ik maar denken dat we het hier over de overheid hadden.
Sowieso zijn onzinstudies een verzonnen probleem aangezien degenen die die studies gevolgd hebben zelfden werkloos zijn of een baantje bij bol.com hebben.

Het zijn vaak lui die een beetje gefrustreerd zijn over hun eigen studententijd die niet zo lekker uit de verf kwam.
  woensdag 15 januari 2025 @ 13:55:38 #129
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216307844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Henk is een enorm aardige vent, maar bovenal een populistische praatjesmaker. Hij begrijpt beeldvorming, maar loopt niet bepaald over van wereldschokkende inzichten.

En ja, ik ken Henk vrij goed.
Tis geen populist, verdedigt vaak genoeg lastig verdedigbare maatschappelijke thema's. De rest klopt wel ongeveer wat jij schrijft.

Maar welke lieden in de kamer ben jij wel onder de indruk dan? Ik kan er weinig opnoemen.
Mijn "helden" zitten vooral te schrijven of te twitteren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216307876
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Kan dit, in het kader van extraparlementair, niet breder gedragen worden? Of ben ik nu naïef.
Dat kan en was in het september debat iig ook de bedoeling van de VVD. Maar je weet hoe dat gaat. Als PvdA nu met VVD gaat praten 'steunen ze dit kabinet', terwijl VVD continue alles moet bespreken met PVV, BBB en NSC.

Wat dat betreft is het jammer dat Van Rij er niet meer aan toe is gekomen, die had de autoriteit om boven de partijen te staan. Idsinga had dat in geen geval, van Van Oostenbruggen moeten we het nog zien maar ik heb geen enorme verwachtingen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216307916
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tis geen populist, verdedigt vaak genoeg lastig verdedigbare maatschappelijke thema's. De rest klopt wel ongeveer wat jij schrijft.

Maar welke lieden in de kamer ben jij wel onder de indruk dan? Ik kan er weinig opnoemen.
Mijn "helden" zitten vooral te schrijven of te twitteren.
Helden heb ik sowieso niet.

Er zijn meerdere partijleiders waar ik van gecharmeerd ben (open deuren): Bontenbal, Mirjam Bikker, Rob Jetten, Laurens Dassen.

Verder vol ik te weinig debatten om echt een heel goed oordeel te kunnen vormen over individuele Kamerleden. Ik heb er inmiddels met redelijk wat Kamerleden te maken gehad en het gros daarvan kan ik waarderen voor wat ze doen: Chris Stoffer, Peter de Groot, Habtamu de Hoop. Maar ik sprak laatst bijvoorbeeld ook Joost Eerdmans. Zijn denkbeelden zijn niet de mijne, maar een aardige vent.
pi_216307932
Oh, en Henk is wel degelijk een populist. Hij weet dondersgoed op welke onderwerpen hij moet inzoomen om daar vervolgens op opportunistische wijze veel herrie over te maken. Zo opereerde hij lokaal ook al.
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:08:19 #133
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216307967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er zijn meerdere partijleiders waar ik van gecharmeerd ben (open deuren): Bontenbal, Mirjam Bikker, Rob Jetten, Laurens Dassen.

Verder vol ik te weinig debatten om echt een heel goed oordeel te kunnen vormen over individuele Kamerleden. Ik heb er inmiddels met redelijk wat Kamerleden te maken gehad en het gros daarvan kan ik waarderen voor wat ze doen: Chris Stoffer, Peter de Groot, Habtamu de Hoop. Maar ik sprak laatst bijvoorbeeld ook Joost Eerdmans. Zijn denkbeelden zijn niet de mijne, maar een aardige vent.
SGP heeft altijd goede politici.
Ik ben tegenwoordig erg gecharmeerd van mensen die wat meer buiten de politiek staan zoals een Andreas Kinneging, Jelle van Baardewijk, Ad Verbrugge, en Willem Middelkoop.

Ik weet dat jij journalist bent, maar ik wist niet dat jij parlementaire verslaggeving deed. Dat laatste lijkt mij leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216308012
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
SGP heeft altijd goede politici.
Ik ben tegenwoordig erg gecharmeerd van mensen die wat meer buiten de politiek staan zoals een Andreas Kinneging, Jelle van Baardewijk, Ad Verbrugge, en Willem Middelkoop.

Ik weet dat jij journalist bent, maar ik wist niet dat jij parlementaire verslaggeving deed. Dat laatste lijkt mij leuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in principe nog in de regio, maar heb meerdere regio-overstijgende onderwerpen geadopteerd die ervoor zorgen dat ik steeds vaker in Den Haag ben te vinden. Zoek dat ook bewust op, aangezien daar mijn interesses liggen.

Heb morgen toevallig ook weer een afspraak in het Tweede Kamergebouw met een Kamerlid.
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:15:40 #135
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216308025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik zit in principe nog in de regio, maar heb meerdere regio-overstijgende onderwerpen geadopteerd die ervoor zorgen dat ik steeds vaker in Den Haag ben te vinden. Zoek dat ook bewust op, aangezien daar mijn interesses liggen.

Heb morgen toevallig ook weer een afspraak in het Tweede Kamergebouw met een Kamerlid.
Heb jij ook wel eens met PVV politici van doen, of spreken PVV politici sowieso weinig met pers?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216308059
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Heb jij ook wel eens met PVV politici van doen, of spreken PVV politici sowieso weinig met pers?
Heb de PVV al meermaals om een reactie gevraagd op kwesties waar ik mee bezig ben. Er wordt gewoon niet gereageerd, ongeacht het onderwerp.
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:26:26 #137
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216308101
quote:

[..]

Rob Jetten en Laurens Dassen. Ik had je hoger zitten Koos.
pi_216308198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Rob Jetten en Laurens Dassen. Ik had je hoger zitten Koos.
Ik vraag mij dan oprecht af waar je die verwachting op baseerde.
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:42:07 #139
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216308257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan oprecht af waar je die verwachting op baseerde.
Je lijkt wars te zijn van schreeuwende politici. Dat je dan sympathie hebt voor een Bontenbal of een Bikker snap ik. Jetten en Dassen zijn de personificatie van geschreeuw, absoluut een-op-een inwisselbaar met Geert. En zo links als Dassen ben je toch ook niet?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:42:35 #140
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216308264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Heb van Henk Vermeer net geleerd dat het helemaal geen verhitte economie is. Dit is een papieren werkelijkheid gebaseerd op economische ideeën die tegenwoordig niet meer gelden.
Maar goed, Henk is ook geen econoom.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216308296
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Maar goed, Henk is ook geen econoom.
Henk is vooral een pure fantast, zoals Tubantia perfect heeft vastgelegd: https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web

Dat zo iemand in de Kamer zit is toch eigenlijk een schande.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_216308302
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je lijkt wars te zijn van schreeuwende politici. Dat je dan sympathie hebt voor een Bontenbal of een Bikker snap ik. Jetten en Dassen zijn de personificatie van geschreeuw, absoluut een-op-een inwisselbaar met Geert. En zo links als Dassen ben je toch ook niet?
Dassen is een van de weinig politici die tijdens de campagne aandacht vroeg voor de situatie in het buitenland. Hij is voorstander van een sterk Europa dat op eigen benen staat. Slimme jongen met een goede babbel. Jetten is vooral een heerlijke debater, precies de juiste man om tegenwicht te bieden aan het rechts-populisme dat onze politiek steeds meer domineert.

Wees gerust, ik verwacht ook niet dat jullie het met mij eens zijn.

Verder ben ik ook geen christen, maar ben ik toch positief over Bontenbal en Bikker. Mijn partijen zijn het niet, maar ik zie wel in dat het goede politici zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door KoosVogels op 15-01-2025 15:00:07 ]
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:48:29 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216308328
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Henk is vooral een pure fantast, zoals Tubantia perfect heeft vastgelegd: https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web

Dat zo iemand in de Kamer zit is toch eigenlijk een schande.
Henk is een clowntje inderdaad, en volgens mij makkelijk voor het karretje van Big Agro te spannen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:53:01 #144
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216308371
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik vond Jetten als bestuurder anders behoorlijk doortastend. Was een minister met de nodige politieke moed. Kun je van zijn huidige vervanger niet zeggen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:57:12 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216308414
Bontenbal heeft in elk geval een gevarieerd literair dieet.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 januari 2025 @ 14:57:46 #146
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216308418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik vond Jetten als bestuurder anders behoorlijk doortastend. Was een minister met de nodige politieke moed. Kun je van zijn huidige vervanger niet zeggen.
Omdat jij achter de beleidsdoelstellingen staat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:05:04 #147
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216308507
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Zeker niet allemaal. Maar hij heeft de kloten gehad om zijn nek politiek uit te steken om zijn idealen te verwezenlijken en hij is vervolgens competent genoeg om dat met behoorlijk breed draagvlak voor elkaar te krijgen. Dat kan ik in elke politicus waarderen.

Ruim de helft van de huidige ministers krijgt helemaal niks voor elkaar. Het helpt ook niet dat ze aan de touwtjes van hun (eenmans)fractie hangen, maar soit; da's ook een politieke keuze. Ik zie bijvoorbeeld een Agema niet Wilders de vinger geven om zich hard te kunnen maken voor de zorg.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_216308544
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Jij kan iemands functioneren of gebrek aan functioneren niet los zien van iemands kwaliteiten?
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:23:12 #149
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216308692
quote:

[..]

Hahahaha rob jetten
graag op anoniem
  woensdag 15 januari 2025 @ 15:30:11 #150
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_216308765
Enige wat ik van Jetten nog herinner is dat hij het had over die compensatie voor studenten die in de pechperiode zaten. Toen had omtzigt hem helemaal gesloopt over dat het zijn partij was dat voor die lening had gekozen, anders was het überhaupt geen onderwerp. Toch wel een van de meest memorable momenten. D66 moet toch wel stil zijn als het gaat over stufi. Was toen wel een judasstreek richting de studenten als “onderwijspartij”

Laat Jetten het maar bij klimaat houden.
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')