Henk Vermeer is een held.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb van Henk Vermeer net geleerd dat het helemaal geen verhitte economie is. Dit is een papieren werkelijkheid gebaseerd op economische ideeën die tegenwoordig niet meer gelden.
Henk is een enorm aardige vent, maar bovenal een populistische praatjesmaker. Hij begrijpt beeldvorming, maar loopt niet bepaald over van wereldschokkende inzichten.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Henk Vermeer is een held.
Geen commentaar op Henk.
Sowieso zijn onzinstudies een verzonnen probleem aangezien degenen die die studies gevolgd hebben zelfden werkloos zijn of een baantje bij bol.com hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we het hier over de overheid hadden.
Tis geen populist, verdedigt vaak genoeg lastig verdedigbare maatschappelijke thema's. De rest klopt wel ongeveer wat jij schrijft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Henk is een enorm aardige vent, maar bovenal een populistische praatjesmaker. Hij begrijpt beeldvorming, maar loopt niet bepaald over van wereldschokkende inzichten.
En ja, ik ken Henk vrij goed.
Dat kan en was in het september debat iig ook de bedoeling van de VVD. Maar je weet hoe dat gaat. Als PvdA nu met VVD gaat praten 'steunen ze dit kabinet', terwijl VVD continue alles moet bespreken met PVV, BBB en NSC.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kan dit, in het kader van extraparlementair, niet breder gedragen worden? Of ben ik nu naïef.
Helden heb ik sowieso niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tis geen populist, verdedigt vaak genoeg lastig verdedigbare maatschappelijke thema's. De rest klopt wel ongeveer wat jij schrijft.
Maar welke lieden in de kamer ben jij wel onder de indruk dan? Ik kan er weinig opnoemen.
Mijn "helden" zitten vooral te schrijven of te twitteren.
SGP heeft altijd goede politici.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helden heb ik sowieso niet.
Er zijn meerdere partijleiders waar ik van gecharmeerd ben (open deuren): Bontenbal, Mirjam Bikker, Rob Jetten, Laurens Dassen.
Verder vol ik te weinig debatten om echt een heel goed oordeel te kunnen vormen over individuele Kamerleden. Ik heb er inmiddels met redelijk wat Kamerleden te maken gehad en het gros daarvan kan ik waarderen voor wat ze doen: Chris Stoffer, Peter de Groot, Habtamu de Hoop. Maar ik sprak laatst bijvoorbeeld ook Joost Eerdmans. Zijn denkbeelden zijn niet de mijne, maar een aardige vent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
SGP heeft altijd goede politici.
Ik ben tegenwoordig erg gecharmeerd van mensen die wat meer buiten de politiek staan zoals een Andreas Kinneging, Jelle van Baardewijk, Ad Verbrugge, en Willem Middelkoop.
Ik weet dat jij journalist bent, maar ik wist niet dat jij parlementaire verslaggeving deed. Dat laatste lijkt mij leuk.Ik zit in principe nog in de regio, maar heb meerdere regio-overstijgende onderwerpen geadopteerd die ervoor zorgen dat ik steeds vaker in Den Haag ben te vinden. Zoek dat ook bewust op, aangezien daar mijn interesses liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb morgen toevallig ook weer een afspraak in het Tweede Kamergebouw met een Kamerlid.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Heb jij ook wel eens met PVV politici van doen, of spreken PVV politici sowieso weinig met pers?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zit in principe nog in de regio, maar heb meerdere regio-overstijgende onderwerpen geadopteerd die ervoor zorgen dat ik steeds vaker in Den Haag ben te vinden. Zoek dat ook bewust op, aangezien daar mijn interesses liggen.
Heb morgen toevallig ook weer een afspraak in het Tweede Kamergebouw met een Kamerlid.
Heb de PVV al meermaals om een reactie gevraagd op kwesties waar ik mee bezig ben. Er wordt gewoon niet gereageerd, ongeacht het onderwerp.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens met PVV politici van doen, of spreken PVV politici sowieso weinig met pers?
Rob Jetten en Laurens Dassen. Ik had je hoger zitten Koos.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn meerdere partijleiders waar ik van gecharmeerd ben (open deuren): Bontenbal, Mirjam Bikker, Rob Jetten, Laurens Dassen.
Verder vol ik te weinig debatten om echt een heel goed oordeel te kunnen vormen over individuele Kamerleden. Ik heb er inmiddels met redelijk wat Kamerleden te maken gehad en het gros daarvan kan ik waarderen voor wat ze doen: Chris Stoffer, Peter de Groot, Habtamu de Hoop. Maar ik sprak laatst bijvoorbeeld ook Joost Eerdmans. Zijn denkbeelden zijn niet de mijne, maar een aardige vent.
Ik vraag mij dan oprecht af waar je die verwachting op baseerde.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Rob Jetten en Laurens Dassen. Ik had je hoger zitten Koos.
Je lijkt wars te zijn van schreeuwende politici. Dat je dan sympathie hebt voor een Bontenbal of een Bikker snap ik. Jetten en Dassen zijn de personificatie van geschreeuw, absoluut een-op-een inwisselbaar met Geert. En zo links als Dassen ben je toch ook niet?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan oprecht af waar je die verwachting op baseerde.
Maar goed, Henk is ook geen econoom.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb van Henk Vermeer net geleerd dat het helemaal geen verhitte economie is. Dit is een papieren werkelijkheid gebaseerd op economische ideeën die tegenwoordig niet meer gelden.
Henk is vooral een pure fantast, zoals Tubantia perfect heeft vastgelegd: https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_webquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar goed, Henk is ook geen econoom.
Dassen is een van de weinig politici die tijdens de campagne aandacht vroeg voor de situatie in het buitenland. Hij is voorstander van een sterk Europa dat op eigen benen staat. Slimme jongen met een goede babbel. Jetten is vooral een heerlijke debater, precies de juiste man om tegenwicht te bieden aan het rechts-populisme dat onze politiek steeds meer domineert.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je lijkt wars te zijn van schreeuwende politici. Dat je dan sympathie hebt voor een Bontenbal of een Bikker snap ik. Jetten en Dassen zijn de personificatie van geschreeuw, absoluut een-op-een inwisselbaar met Geert. En zo links als Dassen ben je toch ook niet?
Henk is een clowntje inderdaad, en volgens mij makkelijk voor het karretje van Big Agro te spannen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Henk is vooral een pure fantast, zoals Tubantia perfect heeft vastgelegd: https://www.tubantia.nl/a(...)gn=socialsharing_web
Dat zo iemand in de Kamer zit is toch eigenlijk een schande.
Ik vond Jetten als bestuurder anders behoorlijk doortastend. Was een minister met de nodige politieke moed. Kun je van zijn huidige vervanger niet zeggen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je lijkt wars te zijn van schreeuwende politici. Dat je dan sympathie hebt voor een Bontenbal of een Bikker snap ik. Jetten en Dassen zijn de personificatie van geschreeuw, absoluut een-op-een inwisselbaar met Geert. En zo links als Dassen ben je toch ook niet?
Omdat jij achter de beleidsdoelstellingen staat.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:53 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik vond Jetten als bestuurder anders behoorlijk doortastend. Was een minister met de nodige politieke moed. Kun je van zijn huidige vervanger niet zeggen.
Zeker niet allemaal. Maar hij heeft de kloten gehad om zijn nek politiek uit te steken om zijn idealen te verwezenlijken en hij is vervolgens competent genoeg om dat met behoorlijk breed draagvlak voor elkaar te krijgen. Dat kan ik in elke politicus waarderen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij achter de beleidsdoelstellingen staat.
Jij kan iemands functioneren of gebrek aan functioneren niet los zien van iemands kwaliteiten?quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij achter de beleidsdoelstellingen staat.
Hahahaha rob jettenquote:Op woensdag 15 januari 2025 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |