Een Oostenrijker ??? Maar die kennen we allemaal natuurlijk !quote:Op maandag 13 januari 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. ze vertelde in het huis net .. een oostenrijker, net over de grens bij Munchen..
* Ireth verslikt zich...quote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een Oostenrijker ??? Maar die kennen we allemaal natuurlijk !
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi wil even wat rijtjes doornemen met Nele ?
Kwartje viel later bij mijquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu blijft ook maar zeuren over zijn kledingkast
Doet ze zelf.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze laat hem ook als een bulldozer over zich heen rijden. Ze doet precies wat hij wil.
Nou, ja, maar zij wou echt iedereen sparen tijdens het kiezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze laat hem ook als een budozer over zich heen rijden. Ze doet precies wat hij wil.
Was ik ook net aan het denken.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:54 schreef Ireth het volgende:
En nog steeds niemand die een pannetje water opzet om te douchen/wassen??
Heeft nou echt niemand de vorige seizoenen gezien?
dont feed the trollquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk wel minstens 1 finale materiaal. Het Bart/Glenn type doet het altijd goed bij het facebook kijkpubliek.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy en Niels die hebben elkaar echt gevonden , jammer dat ze allebei nogal negatief en betweterig overkomen
Wie zegt er nog plasser🤣🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Onder de koude douche:
Niels: "Auw, mijn plasser!"
Jordy: "Kan je hem nog vinden?"
Punt voor Lenniequote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie heeft wel een beetje een moreel ding tegen Kanye West
Daar zijn ze te uitgesproken voor. Glenn en deed niets maar ook niets verkeerd. Bart ging pas spelen toen de helft er al uit was en verschool zich min of meer achter Jason.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk wel minstens 1 finale materiaal. Het Bart/Glenn type doet het altijd goed bij het facebook kijkpubliek.
Logisch. Kanye/Elon/Tate types staan niet bepaald gunstig tegenover transgendersquote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie heeft wel een beetje een moreel ding tegen Kanye West
Niels dusquote:
pffquote:Op maandag 13 januari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Onder de koude douche:
Niels: "Auw, mijn plasser!"
Jordy: "Kan je hem nog vinden?"
Ik🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 22:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niels dus![]()
Wie vertelt ook altijd tegen anderen dat ie z'n piemel heeft gewassen?![]()
Die wil gewoon meeluisterenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw
Heeft ook geen aansluiting bij andere bewoners.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Linda op die stok in de gang zetten met een paar veren in haar achterwerk... dies beter in luistervinken dan die papagaai...
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Linda op die stok in de gang zetten met een paar veren in haar achterwerk... dies beter in luistervinken dan die papagaai...
Die zit daar om luistervink te spelen.....Zal helemaal tot nu toe niks in het huishouden doen dan alleen in de buurt van groepjes te zitten en dat schijnt inspannend te zijn van aan het eind van de dag heeft ze me een paar rooie konen en neus.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw praat met iedereen mee om er zelf beter van te worden
Dan nu niet Jordy aan z'n vinger laten trekken dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zo mij niets verbazenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden Jeff en Jo nog gaan nachtbraken?
En Remi en Nele zijn niet wie ze zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusies na een week:
Niels is een lul, Jordy is een natte scheet, Keanu is een domoor ....![]()
Jeffrey en Axel spelen het spel en laten zich niet in hun kaarten kijken.
LInda en Elsa moeten heel snel vertrekken ...![]()
Milena is beeldvulling en Jolien gaat voor de winst ....
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef GayGuy het volgende:
Hey bb. Gooi ff hert luchtallatm aan, in die slaapkamer
Met de bewoners erbij willen ze niet teveel met elkaar zijn om tactische redenen.quote:
Ze hebben me gehoord😆😆quote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef GayGuy het volgende:
Hey bb. Gooi ff hert luchtallatm aan, in die slaapkamer
Ja, vandaar dat ze overdag niks doet, dan heeft ze de energie over om savonds te douchen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:13 schreef engine het volgende:
Linda de eerste om een douche te claimen.
Linda moet heel snel oprotten, als ze genomineerd is gaat ze denk ik ...quote:Op maandag 13 januari 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
Ja, vandaar dat ze overdag niks doet, dan heeft ze de energie over om savonds te douchen.
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:18 schreef ben34567 het volgende:
Milena valt best mee wanneer ze slaapt
Ik hoop het zo, de bewoners hebben het niet eens door dat ze helemaal niks doet.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Linda moet heel snel oprotten, als ze genomineerd is gaat ze denk ik ...
heeft ze haar haar al eens gewassenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa wordt gehaald met de klots oksels![]()
lekker douchuh
Niet dat ik weet maar ik probeer haar altijd te ontlopen op de streams.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
heeft ze haar haar al eens gewassen
Milena is cuter dan Jolienquote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij denkt Jolien is gekaapt ik ga door na de volgende![]()
yepquote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij denkt Jolien is gekaapt ik ga door na de volgende![]()
Kan alleen maar zijn omdat hij wilde douchen maar hij was weer laat en denkt misschien dat hij te laat is voor warme douchequote:
Gelukkig is S1 Elsa vrijquote:Op maandag 13 januari 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik probeer haar altijd te ontlopen op de streams.
als een vrouw alleen had gelegen was er allang iemand wezen kijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan alleen maar zijn omdat hij wilde douchen maar hij was weer laat en denkt misschien dat hij te laat is voor warme douche
1x perdag en ze weten niet wanneerquote:Op maandag 13 januari 2025 22:26 schreef odie22 het volgende:
maar hebben ze dus 2 x per dag het warm water alarm ?
Met sieraden en alles.quote:
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.quote:
Jordy is een natte scheet ....quote:Op maandag 13 januari 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vond het vandaag heel intens.
doet ze natuurlijk in een riviertje ofzo, is ze zo gewent bij de commando'squote:Op maandag 13 januari 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat haar van Elsa zal wel niet vaak gewassen mogen worden
ja viel me ook op dat ze met die laag de douche in gingquote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.
ze heeft geen make-up nogquote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.
ik zit klaar voor Joffrey-gatequote:Op maandag 13 januari 2025 22:37 schreef zodeju het volgende:
Nou denk dat dit het weer was voor vandaag.
Spannender wordt het niet.....
Meteen een kut dag!quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:48 schreef mario390 het volgende:
nix jolien in douche gezien,belgse zeigen reklame
Daar kan ook geflirt wordenquote:
Ik ben blij dat hij het zelf geloofdquote:Op maandag 13 januari 2025 22:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zegt dat ie morgen nog wat gesprekken te voeren heeft
Tja ze zijn allemaal bang voor de ouderdom.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat hebben al die mannen toch met skincare
wat is dat toch steeds met kousenband ???quote:Op maandag 13 januari 2025 22:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Jeffrey safe is doet hij volgende week pief poef paf Kousenband
Issie ook. Hij heeft al zijn emotie aan de buitenkant hij gaat van hoge pieken naar diepe dalen. Mooi dat hij spijt heeft van zijn reacties en dat ook durft te zeggen.quote:
Die papegaai kan morgen toch wel even deze foto in zijn voederbak hebben liggenquote:
ach laat dat meiske tochquote:Op maandag 13 januari 2025 23:02 schreef engine het volgende:
Of Milena ook nog even haar batterij wil wisselen
Is inmiddels door anderen gedaanquote:
Ook in de woonkamer.quote:
Hij mag er toch niks mee doen verder?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:13 schreef kater1 het volgende:
Uhm als iedereen weet dat Jeffrey dat kistje heeft, waarom staat dat dan nog steeds in de luxe slaapkamer?
op S1 ?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:24 schreef Kissingbird het volgende:
Geluid van de woonkamer, beeld van de slaapkamer
Ze kunnen ook een trio doenquote:
Jeffrey^quote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef spapaars het volgende:
Overdag doen die 2 afstandelijk omdat Jordy niet wil dat ze worden gezien als koppel, bang te worden genomineerd.
En 's nachts kruipen ze bij elkaar.
Jordy met Jeffrey?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:26 schreef spapaars het volgende:
Overdag doen die 2 afstandelijk omdat Jordy niet wil dat ze worden gezien als koppel, bang te worden genomineerd.
En 's nachts kruipen ze bij elkaar.
bijna niks van baardgroei na 11 dagenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien Ik heb nooit puisten maar nu wel
Jordy ik heb me al 11 dagen niet kunnen scheren
Amper baardgroei dus.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het was grappiger, hij zei, ik heb ineens allemaal haren op mijn wangen.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
ze mogen toch niet praten over wat ze hebben besproken in de DR ?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij komt iedereen daar alles te weten alleen gaat het eerst het hele huis rond
Tja er wordt niet echt op gehandhaafdquote:Op maandag 13 januari 2025 23:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze mogen toch niet praten over wat ze hebben besproken in de DR ?
dat hoor ik de hele dag door, vooral bij jordy, nou dan weet je al dat het niet kloptquote:
Die is 24/7 bezig met het spel.quote:Op maandag 13 januari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda is niet te vertrouwen aldus Jeffrey
jaquote:Op maandag 13 januari 2025 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is even verbaasd dat linda 507 euro uit de groepspot heeft gepakt
Wie heeft dat dan gezegd?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey heeft het wel goed door!
zegt dat ze zeggen dat Lennie meer dan 500 heeft gepakt terwijl dat niet zo is
Jeffrey kan het wetenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Er worden vieze spelletjes gespeeld aldus Jeffrey
Ze zitten er nog geen twee wekenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey gaat eerst even op vakantie als hij het huis uitkomt
Jordy ook
Jolien wil eerst even tot zichzelf komen
Dat vraag ik me serieus af...quote:Op maandag 13 januari 2025 23:55 schreef odie22 het volgende:
als ik jeff was, was ik haar gewoon gaan kussen, was jordy vanzelf wel weggegaan
Ja hij gaat echtquote:
Jeffrey lijkt nog zo'n jochie van een jaar of 14. (uiterlijk)quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:06 schreef Clasientje het volgende:
Werd tijd eindelijk zijn Jeffrey en Jolien met z'n tweetjes.
Bedankt voor de ondertiteling, ik kan er echt niks van verstaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey zegt: er is toch nog niks gebeurd
Jolien: maar je weet niet hoe het naar de buitenwereld getoond wordt
moest ie alweer pissen ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 00:07 schreef engine het volgende:
Niels ging even op iemand zijn voeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |