quote:Op maandag 13 januari 2025 22:18 schreef ben34567 het volgende:
Milena valt best mee wanneer ze slaapt
Ik hoop het zo, de bewoners hebben het niet eens door dat ze helemaal niks doet.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Linda moet heel snel oprotten, als ze genomineerd is gaat ze denk ik ...
heeft ze haar haar al eens gewassenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:20 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa wordt gehaald met de klots oksels![]()
lekker douchuh
Niet dat ik weet maar ik probeer haar altijd te ontlopen op de streams.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
heeft ze haar haar al eens gewassen
Milena is cuter dan Jolienquote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij denkt Jolien is gekaapt ik ga door na de volgende![]()
yepquote:Op maandag 13 januari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij denkt Jolien is gekaapt ik ga door na de volgende![]()
Kan alleen maar zijn omdat hij wilde douchen maar hij was weer laat en denkt misschien dat hij te laat is voor warme douchequote:
Gelukkig is S1 Elsa vrijquote:Op maandag 13 januari 2025 22:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar ik probeer haar altijd te ontlopen op de streams.
als een vrouw alleen had gelegen was er allang iemand wezen kijkenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan alleen maar zijn omdat hij wilde douchen maar hij was weer laat en denkt misschien dat hij te laat is voor warme douche
1x perdag en ze weten niet wanneerquote:Op maandag 13 januari 2025 22:26 schreef odie22 het volgende:
maar hebben ze dus 2 x per dag het warm water alarm ?
Met sieraden en alles.quote:
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.quote:
Jordy is een natte scheet ....quote:Op maandag 13 januari 2025 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vond het vandaag heel intens.
doet ze natuurlijk in een riviertje ofzo, is ze zo gewent bij de commando'squote:Op maandag 13 januari 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat haar van Elsa zal wel niet vaak gewassen mogen worden
ja viel me ook op dat ze met die laag de douche in gingquote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.
ze heeft geen make-up nogquote:Op maandag 13 januari 2025 22:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sieraden kunnen er misschien tegen, maar met al die make up nog op .Dat moet toch aardig doorlopen of het is permanent/getatoeeerd.
ik zit klaar voor Joffrey-gatequote:Op maandag 13 januari 2025 22:37 schreef zodeju het volgende:
Nou denk dat dit het weer was voor vandaag.
Spannender wordt het niet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |