Een Oostenrijker ??? Maar die kennen we allemaal natuurlijk !quote:Op maandag 13 januari 2025 21:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. ze vertelde in het huis net .. een oostenrijker, net over de grens bij Munchen..
* Ireth verslikt zich...quote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een Oostenrijker ??? Maar die kennen we allemaal natuurlijk !
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Remi wil even wat rijtjes doornemen met Nele ?
Kwartje viel later bij mijquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu blijft ook maar zeuren over zijn kledingkast
Doet ze zelf.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze laat hem ook als een bulldozer over zich heen rijden. Ze doet precies wat hij wil.
Nou, ja, maar zij wou echt iedereen sparen tijdens het kiezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze laat hem ook als een budozer over zich heen rijden. Ze doet precies wat hij wil.
Was ik ook net aan het denken.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:54 schreef Ireth het volgende:
En nog steeds niemand die een pannetje water opzet om te douchen/wassen??
Heeft nou echt niemand de vorige seizoenen gezien?
dont feed the trollquote:Op maandag 13 januari 2025 21:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk wel minstens 1 finale materiaal. Het Bart/Glenn type doet het altijd goed bij het facebook kijkpubliek.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:54 schreef Puzzie het volgende:
Jordy en Niels die hebben elkaar echt gevonden , jammer dat ze allebei nogal negatief en betweterig overkomen
Wie zegt er nog plasser🤣🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Onder de koude douche:
Niels: "Auw, mijn plasser!"
Jordy: "Kan je hem nog vinden?"
Punt voor Lenniequote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie heeft wel een beetje een moreel ding tegen Kanye West
Daar zijn ze te uitgesproken voor. Glenn en deed niets maar ook niets verkeerd. Bart ging pas spelen toen de helft er al uit was en verschool zich min of meer achter Jason.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk wel minstens 1 finale materiaal. Het Bart/Glenn type doet het altijd goed bij het facebook kijkpubliek.
Logisch. Kanye/Elon/Tate types staan niet bepaald gunstig tegenover transgendersquote:Op maandag 13 januari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Lennie heeft wel een beetje een moreel ding tegen Kanye West
Niels dusquote:
pffquote:Op maandag 13 januari 2025 21:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Onder de koude douche:
Niels: "Auw, mijn plasser!"
Jordy: "Kan je hem nog vinden?"
Ik🤣quote:Op maandag 13 januari 2025 22:00 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Niels dus![]()
Wie vertelt ook altijd tegen anderen dat ie z'n piemel heeft gewassen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |