Die wil gewoon meeluisterenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw
Heeft ook geen aansluiting bij andere bewoners.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Linda op die stok in de gang zetten met een paar veren in haar achterwerk... dies beter in luistervinken dan die papagaai...
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:08 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen beter Linda op die stok in de gang zetten met een paar veren in haar achterwerk... dies beter in luistervinken dan die papagaai...
Die zit daar om luistervink te spelen.....Zal helemaal tot nu toe niks in het huishouden doen dan alleen in de buurt van groepjes te zitten en dat schijnt inspannend te zijn van aan het eind van de dag heeft ze me een paar rooie konen en neus.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Echt die linda gaat ook altijd bij mensen zitten die in gesprek zijn. Beetje vreemde vrouw praat met iedereen mee om er zelf beter van te worden
Dan nu niet Jordy aan z'n vinger laten trekken dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zo mij niets verbazenquote:Op maandag 13 januari 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Zouden Jeff en Jo nog gaan nachtbraken?
En Remi en Nele zijn niet wie ze zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Conclusies na een week:
Niels is een lul, Jordy is een natte scheet, Keanu is een domoor ....![]()
Jeffrey en Axel spelen het spel en laten zich niet in hun kaarten kijken.
LInda en Elsa moeten heel snel vertrekken ...![]()
Milena is beeldvulling en Jolien gaat voor de winst ....
quote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef GayGuy het volgende:
Hey bb. Gooi ff hert luchtallatm aan, in die slaapkamer
Met de bewoners erbij willen ze niet teveel met elkaar zijn om tactische redenen.quote:
Ze hebben me gehoord😆😆quote:Op maandag 13 januari 2025 22:11 schreef GayGuy het volgende:
Hey bb. Gooi ff hert luchtallatm aan, in die slaapkamer
Ja, vandaar dat ze overdag niks doet, dan heeft ze de energie over om savonds te douchen.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:13 schreef engine het volgende:
Linda de eerste om een douche te claimen.
Linda moet heel snel oprotten, als ze genomineerd is gaat ze denk ik ...quote:Op maandag 13 januari 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
Ja, vandaar dat ze overdag niks doet, dan heeft ze de energie over om savonds te douchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |