Huh dat ligt aan jouquote:Op maandag 13 januari 2025 16:35 schreef Moira het volgende:
Ik ben in de war, hoezo zie ik Chevy's OP hier niet
MAAR HOERA JAAAAA MEKE ERBIJJJJJJ![]()
Ik heb in al mijn jaren op FOK! nog nooit iemand als foe ingesteldquote:Op maandag 13 januari 2025 16:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh dat ligt aan jouHier staat hij er gewoon, wellicht heb je Chevy als foe ingesteld
Meke natuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Meke natuurlijk!
Vaker in MOL meeposten (of ESF, kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:
Dit laat ik me geen twee keer zeggenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef Moira het volgende:
@:Meke voel je vrij om deze topics ook te gebruiken om andere knopjes uit te testen hoorJe kunt ze bovenaan het invoerveld bijv. kicken naar een ander forum, sluiten/sticky maken of reeksen.
Of bij een post links van de usericon op het kruisje drukken om 'm te verwijderen(bijv deze)
Meestal kijk ik de mol ipv hier postenquote:Op maandag 13 januari 2025 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Vaker in MOL meeposten (of ESF, kan ook)
Ook goed hoorquote:Op maandag 13 januari 2025 19:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Meestal kijk ik de mol ipv hier posten
quote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef Meke het volgende:
[modbreak]Oh wacht, dit moet ik natuurlijk ook nog testen[/modbreak]
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die door het slotje heen posten.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Oefen je ook het door slotjes posten?
binnenkort gaan we weer topicvoetbalpotje starten en mag Meke de scheids zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
Oefen je ook het door slotjes posten?
Heb je deze vrijwilllige functie als mod bij een pakkie boter gekregen ofzo?quote:Op maandag 13 januari 2025 19:53 schreef Meke het volgende:
[modbreak]Oh wacht, dit moet ik natuurlijk ook nog testen[/modbreak]
Nee, pak melk. Boter was er blijkbaar al genoegquote:Op zondag 19 januari 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je deze vrijwilllige functie als mod bij een pakkie boter gekregen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |