quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:35 schreef spicymchaggis het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)en-zwaaien~a67d511e/
Het zou een prima signaal van Europa zijn wanneer een aantal leden van deze Russische elite tijdens hun wintersport in Frankrijk dodelijk zouden "verongelukken".
Gast, ben je echt zo dom? Je kan niet zomaar mensen vermoorden omdat ze vermeend tot een elite horen omdat ze in Frankrijk aan het skiën zijnquote:Op maandag 13 januari 2025 15:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh dat gaat alleen om leden van de Russische elite
Nee dat klopt, niet alleen omdat ze bij de Russische elite horen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, ben je echt zo dom? Je kan niet zomaar mensen vermoorden omdat ze vermeend tot een elite horen omdat ze in Frankrijk aan het skiën zijn
Called itquote:
Impliciet zeggen/goedkeuren om inwoners van vijandelijke mogendheden in het buitenland te vermoorden is duister.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat klopt, niet alleen omdat ze bij de Russische elite horen.
wel mooi dat jij die inwoners in elk geval als vijandelijke mogendheid beschouwd.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Impliciet zeggen/goedkeuren om inwoners van vijandelijke mogendheden in het buitenland te vermoorden is duister.
En daar laat ik het bij.
Europa nog wel.. Rusland is ook Europa.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel mooi dat jij die inwoners in elk geval als vijandelijke mogendheid beschouwd.
Gewoon Europa uitgooien dus.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Europa nog wel.. Rusland is ook Europa.
Tuurlijk, dat doen de Nederlandse bedrijven hier ook. Geld... dat is het enige dat telt.quote:Bovendien zullen de Fransen het geld dat dit oplevert meer waarderen dan de mening van een enkele FOK!er
Ja, dat klopt. Er wordt van de ene kant goed aan verdiend, maar het mag van de andere kant geen geld kosten.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Smaken verschillen.
[..]
Tuurlijk, dat doen de Nederlandse bedrijven hier ook. Geld... dat is het enige dat telt.
Waarom kan dat in Oekraïne wel?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, ben je echt zo dom? Je kan niet zomaar mensen vermoorden omdat ze vermeend tot een elite horen omdat ze in Frankrijk aan het skiën zijn
Is dat Kremlin beleid?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:49 schreef oheng het volgende:
RIA: Authorities named the cause of the fire in the hospital building in Tula
K O R T S L U I T I N G
quote:Fico invites Zelensky to meet, unhappy with the halt of Russian gas transit. The Slovak PM claims to have "different ideas" on ending the war and has ceased threats against Ukrainian refugees.
He suggests meeting near the border and proposes Zelensky take the Kyiv-Ko¨ice train.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfn43mbbqc2n
quote:Russian soldier Yevgeny Ulantsov,who took part in the shooting of Ukrainian prisoners of war,has been captured in Russia's Kursk region
He signed a contract less than a month ago.He said that it was commanders who gave orders to shoot POWs. So this is a deliberate policy of the Russian leadership
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfn4qw7ees2m
quote:Op maandag 13 januari 2025 17:13 schreef Ulx het volgende:
He said that it was commanders who gave orders to shoot POWs. So this is a deliberate policy of the Russian leadership
Kan hij er na zijn vriend Poetin informeren wanneer Zelensky de trein instaptquote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Ulx het volgende:
Wat wil hij nou weer? Oekraïne en andere landen hebben hem al hulp aangeboden en die wees Fico af. Fico wil echt per se Russisch gas. Geen ander gas. Want redenen.
Domme eikel.
[..]
#Kremlinbeleidquote:
volgens mij neem je het een beetje te serieus? (Al heb ik het niet helemaal gevolgd)quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Meen je dit?
Dit is van dezelfde zotheid zoals gisteren werd geopperd om Russen die op vakantie zijn in het buitenland te gaan vermoorden.
dan noemen we het een SMO, net als jouw maatquote:Op maandag 13 januari 2025 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Naja, je hebt ook van die Pro-Rus figuren die zich als "redelijk en pro-vrede" opstellen, terwijl ze ondertussen alleen het Kremlin nalullen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Meen je dit?
Dit is van dezelfde zotheid zoals gisteren werd geopperd om Russen die op vakantie zijn in het buitenland te gaan vermoorden.
Ja, het was duidelijk tegen het zere been.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
volgens mij neem je het een beetje te serieus? (Al heb ik het niet helemaal gevolgd)
Mooi he, de oorlogsmisdaden van Rusland goedpraten en als iemand dan effe een keer wat overdrijft meteen de dramaqueen uithangen..quote:Op maandag 13 januari 2025 18:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het was duidelijk tegen het zere been.
Gewoon toeval. Het is geen Ulxbeleid.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
het zit phpmystyle ook niet mee de laatste tijd
Hij had vast verwacht dat Rusland hem te hulp zou schieten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:08 schreef Ulx het volgende:
Wat wil hij nou weer? Oekraïne en andere landen hebben hem al hulp aangeboden en die wees Fico af. Fico wil echt per se Russisch gas. Geen ander gas. Want redenen.
Domme eikel.
[..]
Eigen volk eerst hè. Dat maakt internationaal samenwerken wat lastig.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij had vast verwacht dat Rusland hem te hulp zou schieten.
Maar die laten hem als een baksteen vallen.
Ja, ik zag zijn reactie.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:47 schreef Ulx het volgende:
Zelenskyy heeft hem trouwens uitgenodigd naar Kyiv te komen.
Dat kan en mag daar ook niet.quote:
Hihi, je bent er nog altijd emotioneel over.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Meen je dit?
Poetin is mijn maat niet. Ik bekritiseer hem juist. Net zoals ik Westerse leiders bekritiseer.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dan noemen we het een SMO, net als jouw maat
De postjes waar je dat doet hebben we dan zeker gemistquote:Op maandag 13 januari 2025 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
Poetin is mijn maat niet. Ik bekritiseer hem juist.
Rusland is slecht.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
En Rusland is slecht en Amerika is altijd goed toch, volgens velen hier:
Van het ultra woke linkse BNN VARA Joop
https://www.bnnvara.nl/jo(...)jectie-laat-inslapen
Ik voel je pijnquote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom dan hulde aan Calin, nog geen 2 posts geleden, die gast is extreem-rechts.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ook zo'n lekker goedkoop land.quote:
Ja, precies.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ook zo'n lekker goedkoop land.
Dat bedoel ik dus met 'let them eat cake'.
Vroeger was dergelijk elitair gedrag voorbehouden aan de VVD tijdens hun bitterballen-feestjes. Noorwegen is dat niet het land waar een koffie op een terras 8,50 euro kost omgerekend? Russisch gas is goedkoop. Landen als Hongarije, Servie, Slowakije en Roemenie hebben niet de financiele capaciteit dergelijk duur gas te kopen. En eigenliijk zelfs Duitsland ook niet, want die economie staat nu op omvallen dankzij dat Zelensky samen met de Amerikanen onze gaspijpleiding hebben gesaboteerd en middels een terroristische actie hebben opgeblazen.
Ik hoop dat Fico doorzet met sancties richting Kiev en hen van het elektranet afsluit en dat hij Hongarije en Servie ook opdraagt hetzelfde te doen. En sancties richting Moskou ongedaan maakt. Servie deed trouwens al niet mee aan sancties richting Rusland. Laat Slowakije maar echt alles uit de kast halen om Kiev te treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |