quote:Op zondag 12 januari 2025 22:52 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Het onderzoek van Amnesty rammelt aan alle kanten.
quote:German Defense Minister Boris Pistorius denied media reports that German Chancellor Olaf Scholz blocked a proposal for an additional military aid package for Ukraine worth 3 billion euros ($3.09 billion), adding that a decision on the funding awaits.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3lflmtwp5j22e
Hij kan de oorlog niet voortzetten. Hij voert geen oorlog tegen Rusland om voort te zetten.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:21 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen punten aan te halen die hij gvd zelf al 1 op 1 opnoemt.
Maar goed: Hij wil in Oekrane de oorlog voortzetten vanwege de vele rijkdommen in de grond en het maakt hem dus niet uit dat er vele duizenden voor moeten sterven. Maar zelf gaat die lul het slagveld niet op. Daar komt het ongeveer op neer.
En daar heb jij problemen mee kennelijk.quote:Oorlogstuig sturen, de mannen en vrouwen op het slagveld veel succes wensen, en veilig thuis hard juichen achter een vlaggetje. Sending thoughts and prayers.
Je schiet alle kanten op.quote:Ik had het overigens helemaal niet over Graham. Ik had het over de link die ik je gaf.
In mijn zoals je het noemde "verwachte preek".
Zuid Ossetie ligt in Georgi, dus dat was een conflict binnen Georgi.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:25 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Tsetsjeni ligt in Rusland, dus het was een conflict binnen Rusland. Georgi heeft in 2008 zelf Zuid-Osseti binnengevallen en Rusland heeft in 2008 Zuid-Osseti slechts militaire bijstand verleend om te voorkomen dat Zuid-Osseti werd overlopen door Georgi.
Fout.quote:Op zondag 12 januari 2025 22:42 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je vind dat Zuid-Osseti in Georgi ligt, dan ligt Kosovo in Servi en Taiwan in China.
Nee, wat hij van ene 'Graham Lindsey' vind.quote:Op maandag 13 januari 2025 09:56 schreef Parafernalia het volgende:
Gaat het nu nog steeds over wat NatteLont van ene Lindsey Graham vindt?
Die moeten we terugsturen als het over is. Nu is het wel handig dat ze hier zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 11:03 schreef nixxx het volgende:
zelfde voor alle zoons en dochters van oligarchen die hier een luizenleven leiden.
quote:Op zondag 12 januari 2025 22:21 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen punten aan te halen die hij gvd zelf al 1 op 1 opnoemt.
Maar goed: Hij Poetin wil in Oekrane de oorlog voortzetten vanwege de vele rijkdommen in de grond en het maakt hem dus niet uit dat er vele duizenden voor moeten sterven. Maar zelf gaat die lul het slagveld niet op. Daar komt het ongeveer op neer.
Oorlogstuig sturen, de mannen en vrouwen op het slagveld veel succes wensen, en veilig thuis in zijn bunker hard juichen achter een vlaggetje een fles Wodka. Sending thoughts and prayers.
Ik had het overigens helemaal niet over Graham. Ik had het over de link die ik je gaf.
In mijn zoals je het noemde "verwachte preek".
Ja kan me dr verwarring wel voorstellen, ik ken 'm ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 10:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, wat hij van ene 'Graham Lindsey' vind.
Ja kan me dr verwarring wel voorstellen, ik ken 'm ook nietquote:Op maandag 13 januari 2025 10:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, wat hij van ene 'Graham Lindsey' vind.
Dit lees ik al 3 jaar!quote:Op maandag 13 januari 2025 11:10 schreef ExTec het volgende:
Wat FT leesvoer voor de maandag morgen.
Russia’s war economy is a house of cards
2 daagjes lijkzakken vullenquote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zoeken ze in het leger nog meat.
[ x ]
one-hundred-aaand-eeeeeeighttyyyyyyyyyy!quote:💥 A fighter from the 5th Separate Special Purpose Regiment "OMEGA" eliminates Russian personnel with precise RPG strikes.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfmisrensk2n
Wat was het ook alweer met schieten op gewonden? Of is dat alleen een oorlogsmisdaad als het gewonden van de vijand zijn?quote:Pilots of the Khyzhak Brigade found a wounded occupier who was begging for mercy
The drone operators decided to take him prisoner& led him to the Ukrainian positions,as well as dropped parcels with water, medicines.But before he could reach AFU's dislocation,he was killed by his own fellow soldiers
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfmin6dons2w
Als China al bang is voor de sancties....quote:Bloomberg reports that three Russian tankers carrying over 2 million barrels of oil, which were scheduled to arrive at Chinese ports, have changed course and are now anchored in open waters.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfmigxjkrc2n
Phpmystyle kan het zich niet voorstellen dus het is niet waarquote:Op maandag 13 januari 2025 11:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer met schieten op gewonden? Of is dat alleen een oorlogsmisdaad als het gewonden van de vijand zijn?
Het is geen 'kremlinbeleid'.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Phpmystyle kan het zich niet voorstellen dus het is niet waar
De Oekraiense gaan op Boxers worden gezet? Zou prettig zijn aangezien die ook in Nederland worden gebouwd.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef ExTec het volgende:
Leuk weetje is dat dit stiekem de 2de is, die ze hebben gekregen. De eerste, vast een prototype, hebben ze al veel langer. En deze kan rijdend schieten, dat kunnen andere niet.
[ x ]
4100 cut in half is 8200 halvesquote:Op maandag 13 januari 2025 11:28 schreef ExTec het volgende:
Gelukkig zoeken ze in het leger nog meat.
[ x ]
Dit is geen Kyiv beleid.quote:🔥👀 Tula (Russia), a military hospital is burning!
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfmprmizyc2b
quote:🛳️🛢️ The newly sanctioned tankers handled over 530 million barrels of Russian crude last year, accounting for about two-fifths of the country’s seaborne crude exports, - Bloomberg
🇨🇳🇮🇳 Chinese and Indian oil executives said they were currently seeking help from legal advisors.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfmsoof6mk2b
40% van de olie export op de korrel. Nice.quote:India will follow China in stopping accepting sanctioned russian oil tankers, - Bloomberg.
In addition, Indian banks will require certificates of origin of the cargo to ensure that the crude oil does not come from unapproved suppliers.
This will hurt putin.
Lol @ die gozer die die .50 moet herladenquote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef ExTec het volgende:
Leuk weetje is dat dit stiekem de 2de is, die ze hebben gekregen. De eerste, vast een prototype, hebben ze al veel langer. En deze kan rijdend schieten, dat kunnen andere niet.
[ x ]
Hebben ze geen RWS?quote:Op maandag 13 januari 2025 14:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lol @ die gozer die die .50 moet herladen
Ken jij er 1 die kan herladen?quote:
Poetin heeft een GROOT probleem.quote:Op maandag 13 januari 2025 14:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
40% van de olie export op de korrel. Nice.
Zie eruit als slimme kanonnen, snel schieten en wegwezen.quote:Op maandag 13 januari 2025 12:44 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Ik weet dat je aan het trollen bent. Maar ik ben vandaag in een jolige bui.quote:
Want dan gaan ze nog vaker op ziekenhuizen schieten, wat ze volgens jou niet doen.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
En waarschijnlijk gaan ze het dubbel zo hard terugbetalen.
Dit soort dingen gaan toch nooit met opzet?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet dat je aan het trollen bent. Maar ik ben vandaag in een jolige bui.
Domme zet. als dit echt zo is gegaan dan is dat een oorlogsmisdaad. Het is enorm onwaarschijnlijk dat je zomaar een Russisch ziekenhuis raakt. Je wint hier ook helemaal niks mee. En waarschijnlijk gaan ze het dubbel zo hard terugbetalen.
Het kanon is hetzelfde, software zal wel anders zijn. En het heeft een autolader.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie eruit als slimme kanonnen, snel schieten en wegwezen.
Ben benieuwd of ze qua technologie (en performance) veel verschillen met de oude PHZ2000
Serieus. Meen je dit?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dit soort dingen gaan toch nooit met opzet?
Wie opperde dat ?quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Meen je dit?
Dit is van dezelfde zotheid zoals gisteren werd geopperd om Russen die op vakantie zijn in het buitenland te gaan vermoorden.
Als het opzet is zou het Kyivbeleid moeten zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Serieus. Meen je dit?
Dit is van dezelfde zotheid zoals gisteren werd geopperd om Russen die op vakantie zijn in het buitenland te gaan vermoorden.
Ik gok spicyhaggisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |