Hoeft ook niet.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
De Toorn zit nog niet lekker in de wedstrijd
ik zweer je dat hij niet wil scoren tegen feyenoord, heb je niets aanquote:Op zondag 12 januari 2025 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind deze act niet meer leuk.quote:Op zondag 12 januari 2025 14:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:10 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze het een penalty
Ik zou het een beetje makkelijk vinden.quote:
Welke uitslag is gunstig voor Ajax?quote:Op zondag 12 januari 2025 15:18 schreef KingRoland het volgende:
Utrecht rijp voor de slacht maar 2 helften zijn niet altijd hetzelfde
zou er geen poster van in de slaapkamer ophangenquote:Op zondag 12 januari 2025 15:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ben wel een fan van die Zerrouki.
ik ben Ron Jans fanquote:Op zondag 12 januari 2025 15:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ben wel een fan van die Zerrouki.
Ja, jammerquote:
Ik hoor hem hier (in Eindhoven) juichenquote:
quote:Op zondag 12 januari 2025 14:52 schreef Bugno3 het volgende:
Utrecht echt lachwekkend.
@:Paul neem je rotzooi mee
Ligt het aan de scheids?quote:Op zondag 12 januari 2025 16:04 schreef Bugno3 het volgende:
Dit lijkt me een uitstekend moment om het Feyenoord-topic eens te bezoeken, wat denken jullie?
Ook maar saai.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen nog steeds de brilstand in Groningen.
ohja was nog een gamequote:Op zondag 12 januari 2025 16:03 schreef KingRoland het volgende:
Ondertussen nog steeds de brilstand in Groningen.
Ik vond gister een andere situatie, het verschil dat daar van Bommel juist probeert zijn arm zo te plaatsten om hands te voorkomen, hier zie je juist het omgekeerde waar hij zijn arm in het verlengde van de richting van de bal verplaatst.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfde categorie als die van gisteren
Laten we zeggen dat zijn punt wordt bewezen.quote:
In de Kuip. Vandaar.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:25 schreef raptorix het volgende:
8 minuten? Er zijn 2 korte blessurebehandelingen geweest en een kort VAR momentje, waar dan?
Gewoon een doelpuntje meer maken dan de tegenstander.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Utrecht 25% balbezit, AZ 21% gisteren.. wondertactiek wel
quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Nee hoor, als je de bal niet hebt kun je hem ook niet verliezen.quote:Op zondag 12 januari 2025 16:27 schreef Marcoss het volgende:
Bjorn Vleminckx.quote:Op zondag 12 januari 2025 18:21 schreef Sabata het volgende:
zouden ze in Breda al eens van Rory Delap hebben gehoord? Die inworpen van Jan van de Berg zijn bijna net zo link voor het doel.
Nou hou ik je er aan ook he!quote:Op zondag 12 januari 2025 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
We vreten Ajax op volgende week, godvurredomme.
quote:Op zondag 12 januari 2025 17:06 schreef GGMM het volgende:
@:slobeend is er al een update over de over- en underperformers?
Bedankt de UEFA en FIFA!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:03 schreef RipCity het volgende:
Waarom is de een na laatste speelronde op een WOENSDAGAVOND?! Dat is toch super kut als dan net de kampioensmatch is of andere beslissingen? Veel mensen die niet kunnen etc. Rare keus?
Een fikse aderlating hoewel ze ruim zitten in de middenvelders natuurlijk, zeker met het oog op de CL wel zuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens Rikkert ligt Tillman er langere tijd uit bij PSV.
https://www.ed.nl/psv/psv(...)gn=socialsharing_web
Is de wedstrijd al afgelopen dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben een titelstrijd!
[ afbeelding ]
Oh okequote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat vriend @:ggmm zo ook mee gaat kijken.
2 min in. Nu al fout. man man manquote:
Heb je ook een mooi plaatje voor de nummer 4?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben een titelstrijd!
[ afbeelding ]
Paul binnen twee minuten fout, dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2 min in. Nu al fout. man man man
Je hebt ontzettend geluk dat FC Utrecht tegen de vervelendste club van Nederland speelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Paul het volgende:
ik hoop dat ik het fout heb
PSV verliezen en Utrecht kampioen!
Heerenveen mist 8 spelers ofzo dus daar maak ik me nu niet zo druk over als ik anders zou doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lach niet tot voor 18:20, en ook niet tot voor 16:20 morgen.
Hattrickje haller vanaafquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend geluk dat FC Utrecht tegen de vervelendste club van Nederland speelt.
Wat een heftigheid.quote:
Ik ben ontzettend Ajax-contentmoe, door het valse sentiment wat inmiddels ook bij andere instanties dan alleen de Azijnbode is binnengeslopen. Dus nog gretiger voor Ajax-succes, al weet je dan dat de doelpalen wanhopig verschoven gaan worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen mist 8 spelers ofzo dus daar maak ik me nu niet zo druk over als ik anders zou doen.
Een situatieschets.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Voor de buitenlandse voetballiefhebber is het beter dat PSV uit de CL wordt geknikkerd.
Helaas kan FC Barcelona niet meer uit CL worden geknikkerd in deze ronde. Dat maakt de zaak weer lastiger.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Voor de buitenlandse voetballiefhebber is het beter dat PSV uit de CL wordt geknikkerd.
Goal Bakayoko.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
Bakayoko doet weer waar hij goed in is.
Kansen missen.
1-1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef Paul het volgende:
Utrecht voor het eerst landskampioen, gaan we het dan meemaken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
Altijd als paul iets zegt blijkt het binnen 30 seconden totale onzin te zijn
Ja zie boven.quote:
Dan is je lamp stuk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de trap opgelopen maar ik heb niets gezien
Hou dit soort 'humor' maar in Friesland.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben de trap opgelopen maar ik heb niets gezien
Sorry, ik weet niet wat ik anders met deze user aan moet.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou dit soort 'humor' maar in Friesland.
Tyft eens op, Paul.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef Paul het volgende:
Deze hype loopt uit de hand
[ afbeelding ]
Zo doen:quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet wat ik anders met deze user aan moet.
Is er ook 1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ach ja hoor, ze krijgen weer een penalty.
Ja vreemd, iemand krijgt een schopquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
Wat gek. Een overtreding binnen het strafschopgebied en dan nog een penalty ook!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens de regels wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:03 schreef Pablo84 het volgende:
Mensen hebben echt geen verstand...dit is gewoon een penalty
Regels zijn regelsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de regels wel.
Maar ik vind het een stomme regel.
Je kan toch niet weten dat iemand ineens zijn been voor je zet.
De kennis van de spelregels is bij vbl nog lager dan op het vivaforum volgens mij…quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat een cadeautje weer als dit een pingel is
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de regels wel.
Maar ik vind het een stomme regel.
Je kan toch niet weten dat iemand ineens zijn been voor je zet.
Feyenoord hoort daar niet tussen, die hebben alleen maar pech.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook een mooi plaatje voor de nummer 4?
Akkoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:05 schreef Zorro het volgende:
En overigens: Met zo'n achterlijke aanloop hoort elke strafschop mis te zijn.
Heb je er vertrouwen in tegen Willem 2? Ik heb ernstige twijfels.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord hoort daar niet tussen, die hebben alleen maar pech.
Omdat een speler twee doelpunten maakt die hij nog niet kan repliceren als hij het 100 keer mag proberen?quote:
Omdat ik een relevante vraag stel?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
User vem2012 maakt een geagiteerde indruk.
Uhm nee totaal niet lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet (aan het klussen in mijn nieuwe huis)
Als ik het zo lees is het 2 kansen 2 goals voor PEC? Ach
Voorlopig is het 3 schoten op doel, 3 goalsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet (aan het klussen in mijn nieuwe huis)
Als ik het zo lees is het 2 kansen 2 goals voor PEC? Ach
Echt vertrouwen heb ik niet nee. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in tegen Willem 2? Ik heb ernstige twijfels.
2-4quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik las net dat het nog wel 1-4 zou worden!
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?quote:
Pingel was hoog over dus? Achquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig is het 3 schoten op doel, 3 goals
Gelijkwaardig zou ik zeggen waar PSV zeker niet de ene na de andere kans krijgt en PEC nog een schot net voor langs had.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?
Tsja. Als de boel blijft aanmodderen dan wordt het nog een lange tweede seizoenshelft
Naast. (lol)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pingel was hoog over dus? Ach
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.quote:
Laat je niet gek maken. PSV is matig, maar wel duidelijk beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?
Tsja. Als de boel blijft aanmodderen dan wordt het nog een lange tweede seizoenshelft
Je vergeet Utrecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.
Feyenoord?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.
En AZ. Met van die vrolijke Hollandse blonde jongens met echte Hollandse namen.quote:
Dit blijf je maar herhalen hé.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef Pablo84 het volgende:
Psv gaat nog minimaal 2x scoren. Pepi er zo in.
Zakdoekje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat de extra tijd voorbij is mag PSV de hoekschop nemen.
Die heeft al een heel toneelstuk voorbereid over hoe teleurgesteld hij is over de mentaliteit van de ploeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs met hulp van de scheidsrechter staat PSV 2-1 achter.
Hoe moet Peter dit omdraaien?
Een stief kwartiertje. @rikelfrinkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust even wat anders doen
Tot over een kwartiertje @:zipportal
Dat is vrij gebruikelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat de extra tijd voorbij is mag PSV de hoekschop nemen.
quote:
Stuur een mailtje naar de Fifa zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan mag aangeschoten hands ook (altijd) wel een pingel worden.
Kans zit er ook gewoon dik in. Spel is slecht, maar PSV heeft nog altijd genoeg scorend vermogen natuurlijk.quote:
Zo, alle deuren staan weer open.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kans zit er ook gewoon dik in. Spel is slecht, maar PSV heeft nog altijd genoeg scorend vermogen natuurlijk.
Daar is het veel te koud voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo, alle deuren staan weer open.
Ik heb even bij mijn vriendin gevlagd vanmiddag maar het is echt behoorlijk koud ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is het veel te koud voor.
Ik kom net thuis uit een ijskoud Antwerpen. Lekker de kroegjes in. Sommige mensen zaten buiten met hun drankjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb even bij mijn vriendin gevlagd vanmiddag maar het is echt kankerkoud ja.
Dat zijn voetballers.quote:
Nou meid je zou het meemakenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit een ijskoud Antwerpen. Lekker de kroegjes in. Sommige mensen zaten buiten met hun drankjes
Houd ajaxfans er buiten aubquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV komt vooral steeds te laat in het drukzetten, wat toch het gene is waar de juichaapjes normaal gesproken een bol broekje van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |