2 min in. Nu al fout. man man manquote:
Heb je ook een mooi plaatje voor de nummer 4?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hebben een titelstrijd!
[ afbeelding ]
Paul binnen twee minuten fout, dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
2 min in. Nu al fout. man man man
Je hebt ontzettend geluk dat FC Utrecht tegen de vervelendste club van Nederland speelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:41 schreef Paul het volgende:
ik hoop dat ik het fout heb
PSV verliezen en Utrecht kampioen!
Heerenveen mist 8 spelers ofzo dus daar maak ik me nu niet zo druk over als ik anders zou doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lach niet tot voor 18:20, en ook niet tot voor 16:20 morgen.
Hattrickje haller vanaafquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt ontzettend geluk dat FC Utrecht tegen de vervelendste club van Nederland speelt.
Wat een heftigheid.quote:
Ik ben ontzettend Ajax-contentmoe, door het valse sentiment wat inmiddels ook bij andere instanties dan alleen de Azijnbode is binnengeslopen. Dus nog gretiger voor Ajax-succes, al weet je dan dat de doelpalen wanhopig verschoven gaan worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen mist 8 spelers ofzo dus daar maak ik me nu niet zo druk over als ik anders zou doen.
Een situatieschets.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Voor de buitenlandse voetballiefhebber is het beter dat PSV uit de CL wordt geknikkerd.
Helaas kan FC Barcelona niet meer uit CL worden geknikkerd in deze ronde. Dat maakt de zaak weer lastiger.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zipportal het volgende:
Voor de buitenlandse voetballiefhebber is het beter dat PSV uit de CL wordt geknikkerd.
Goal Bakayoko.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:44 schreef Zorro het volgende:
Bakayoko doet weer waar hij goed in is.
Kansen missen.
1-1quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:56 schreef Paul het volgende:
Utrecht voor het eerst landskampioen, gaan we het dan meemaken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:57 schreef GGMM het volgende:
Altijd als paul iets zegt blijkt het binnen 30 seconden totale onzin te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |