Omdat ik een relevante vraag stel?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
User vem2012 maakt een geagiteerde indruk.
Uhm nee totaal niet lolquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet (aan het klussen in mijn nieuwe huis)
Als ik het zo lees is het 2 kansen 2 goals voor PEC? Ach
Voorlopig is het 3 schoten op doel, 3 goalsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk niet (aan het klussen in mijn nieuwe huis)
Als ik het zo lees is het 2 kansen 2 goals voor PEC? Ach
Echt vertrouwen heb ik niet nee. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je er vertrouwen in tegen Willem 2? Ik heb ernstige twijfels.
2-4quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik las net dat het nog wel 1-4 zou worden!
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?quote:
Pingel was hoog over dus? Achquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voorlopig is het 3 schoten op doel, 3 goals
Gelijkwaardig zou ik zeggen waar PSV zeker niet de ene na de andere kans krijgt en PEC nog een schot net voor langs had.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?
Tsja. Als de boel blijft aanmodderen dan wordt het nog een lange tweede seizoenshelft
Naast. (lol)quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pingel was hoog over dus? Ach
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.quote:
Laat je niet gek maken. PSV is matig, maar wel duidelijk beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC de betere dan en ook flink wat kansen gemist dus?
Tsja. Als de boel blijft aanmodderen dan wordt het nog een lange tweede seizoenshelft
Je vergeet Utrecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.
Feyenoord?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Peter Bosz meltdown is gestart, en Ajax en Feyenoord staan in de startblokken klaar om te profiteren.
En AZ. Met van die vrolijke Hollandse blonde jongens met echte Hollandse namen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |