Dit blijf je maar herhalen hé.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:18 schreef Pablo84 het volgende:
Psv gaat nog minimaal 2x scoren. Pepi er zo in.
Zakdoekje?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat de extra tijd voorbij is mag PSV de hoekschop nemen.
Die heeft al een heel toneelstuk voorbereid over hoe teleurgesteld hij is over de mentaliteit van de ploeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs met hulp van de scheidsrechter staat PSV 2-1 achter.
Hoe moet Peter dit omdraaien?
Een stief kwartiertje. @rikelfrinkquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:20 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in de rust even wat anders doen
Tot over een kwartiertje @:zipportal
Dat is vrij gebruikelijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:19 schreef GGMM het volgende:
Ondanks dat de extra tijd voorbij is mag PSV de hoekschop nemen.
quote:
Stuur een mailtje naar de Fifa zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan mag aangeschoten hands ook (altijd) wel een pingel worden.
Kans zit er ook gewoon dik in. Spel is slecht, maar PSV heeft nog altijd genoeg scorend vermogen natuurlijk.quote:
Zo, alle deuren staan weer open.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kans zit er ook gewoon dik in. Spel is slecht, maar PSV heeft nog altijd genoeg scorend vermogen natuurlijk.
Daar is het veel te koud voor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo, alle deuren staan weer open.
Ik heb even bij mijn vriendin gevlagd vanmiddag maar het is echt behoorlijk koud ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar is het veel te koud voor.
Ik kom net thuis uit een ijskoud Antwerpen. Lekker de kroegjes in. Sommige mensen zaten buiten met hun drankjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb even bij mijn vriendin gevlagd vanmiddag maar het is echt kankerkoud ja.
Dat zijn voetballers.quote:
Nou meid je zou het meemakenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit een ijskoud Antwerpen. Lekker de kroegjes in. Sommige mensen zaten buiten met hun drankjes
Houd ajaxfans er buiten aubquote:Op zaterdag 18 januari 2025 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
PSV komt vooral steeds te laat in het drukzetten, wat toch het gene is waar de juichaapjes normaal gesproken een bol broekje van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |