haha, nee ik bedoelde meer dat hij zei dat hij teveel zelfvertrouwen heeft/zelfvoldaan isquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlandse mensen noemen hun vrouw hun partner.
Ja hoor.
Dat erkent hij, maar die poep blijft helaas. Wat een geval joh. Blijf vooral daar bij de Malgosia’s.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:40 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
haha, nee ik bedoelde meer dat hij zei dat hij teveel zelfvertrouwen heeft/zelfvoldaan is
en dat het niet aan die vrouwen lag dat ze naar huis zijn gegaan maar aan hem en dat
hij die trap onder zijn kont wel verdiende.
verder praat hij poep.
Lijkt me wel een leuke vrouw maar ik hoop dat ze uiteindelijk kiest voor de Rotterdammert. (Ik denk echter dat ze voor een vrouw gaat.)quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:36 schreef JOHANK88 het volgende:
ik vind judith en sardienke net twee zusjes.
ik vind het alleen zo klote voor die nederlandse dames die helemaal naar die griezel toe reizen, voor zo'n domper.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat erkent hij, maar die poep blijft helaas. Wat een geval joh. Blijf vooral daar bij de Malgosia’s.
Ook daar werkt het niet meequote:Op woensdag 15 januari 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat erkent hij, maar die poep blijft helaas. Wat een geval joh. Blijf vooral daar bij de Malgosia’s.
ik zou in ieder geval voor bart gaan hoor. nu al, zonder de rest te hebben gezien.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke vrouw maar ik hoop dat ze uiteindelijk kiest voor de Rotterdammert. (Ik denk echter dat ze voor een vrouw gaat.)
Ik hoop dan altijd dat die kandidaten weer leuke berichtjes krijgen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vind het alleen zo klote voor die nederlandse dames die helemaal naar die griezel toe reizen, voor zo'n domper.
Bart krijgt genoeg berichten als het niks met Judith wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:45 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval voor bart gaan hoor. nu al, zonder de rest te hebben gezien.
ze wachten allemaal altijd tot iedereen is geweest, want blabla.
als je het weet dan weet je het.
ik zou het wel weten![]()
Ik bespeur wat irritatie, heb je een rotdag gehad vandaag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk, van die mensen die alles overanalyseren (Robert) en na elke minuscule gebeurtenis vragen: hoe voel je je, hoe vind je het, voel je er iets bij?![]()
En zichzelf dan helemaal een gevoelsmens vinden, maar totaal niet aanvoelen dat anderen daar helemaal niet op zitten te wachten.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik bespeur wat irritatie, heb je een rotdag gehad vandaag?
En te direct.quote:Op woensdag 15 januari 2025 22:02 schreef Perrin het volgende:
Guus is niet zo'n feestnummer, maar naast zo'n grapjas als Bart komt ie wel erg saai en kleurloos over.
Dan zou ik de Judith-stukjes skippen, zeg maar.quote:
Eens.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:09 schreef JOHANK88 het volgende:
met michiel had ik meer te doen, wat dat betreft.
Ik hoop het zo.quote:
De jongere zus van Marijke Helwegen…quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef ach het volgende:
Adrienne is wel lichtelijk auti volgens mij
Lijkt wel beetje ja 😅quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De jongere zus van Marijke Helwegen…
Ik ook ❤🤗quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ze zijn allebei leuk maar die bruine hond, daar ben ik al helemaal verliefd op.
die moet natuurlijk helemaal met de fiets komen, die gaat niet in een auto of -huiver- een vliegtuig zitten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:07 schreef freaky40 het volgende:
Die klimaatactievisite moet nog komen....Die bewaren ze zeker voor het laatst.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:21 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
die moet natuurlijk helemaal met de fiets komen, die gaat niet in een auto of -huiver- een vliegtuig zitten.
Adriënne nu ook al.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:26 schreef golfer het volgende:
Zeg maar is besmettelijk.
Mike begint het nu ook al steeds te zeggen.
Ik vind Antine een beetje een ordinaire schreeuwlelijk. (Denise vond ik dan zelfs prettiger. Was wat rustiger.) Past idd geheel bij de moeder.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:01 schreef golfer het volgende:
Antine vind ik wel bij Mike en vooral bij Mike zijn moeder passen.
Dit. Niets aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Antine een beetje een ordinaire schreeuwlelijk. (Denise vond ik dan zelfs prettiger. Was wat rustiger.) Past idd geheel bij de moeder.
Ze heeft een soort hollandse naam, praat plat als een Friese, maar heeft de kop van een Oekraiense.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Antine een beetje een ordinaire schreeuwlelijk. (Denise vond ik dan zelfs prettiger. Was wat rustiger.) Past idd geheel bij de moeder.
Ik zie ook steeds 2 dingen: een kamper of een oostblokker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:40 schreef matthijst het volgende:
Dat haar helpt niet mee. Geeft dr zo’n aso kamperlook.
Persoonlijke ervaring. De klimaatactivisten uit kennissenkring en daaromheen zijn allemaal zo betuttelend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Klimaatactivisten zijn vooral tegen de grootverdienende en vervuilende multinationals, die enorm veel geld binnenharken, maar niet betalen voor hun schade, waardoor juist de gewone man dat moet doen. Ik denk helemaal niet dat ze allemaal vinden dat je nooit mag autorijden of vliegen.
Oboema!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind Antine wel leuk. Maar ik denk steeds als ze praat dat ik Oboema hoor (van Jiskefet).
Die vragen zie ik niet als klimaatactivistisch, eerlijk gezegd. Zijn gewoon vragen die men zich tegenwoordig nu eenmaal stelt en waar maatschappelijke discussie en bewustwording rondom is. En vragen die je gewoon naar waarheid kan beantwoorden, als ze je worden gesteld. Je vliegt omdat je op vakantie wil, je eet vlees omdat het je geen moer scheelt hoe het met die beesten gaat, je hebt een auto omdat je naar je werk moet. Klaar toch. Dat die vragen wellicht confronterend zijn en aan iets moreels appelleren dat je niet prettig vindt om over na te denken, a la!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:26 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring. De klimaatactivisten uit kennissenkring en daaromheen zijn allemaal zo betuttelend.
Rij je auto? Waarom pak je de fiets niet? Waarom eet je vlees? Waarom heb je bestrating in je tuin? enz enz.
Verder ken ik ze eerlijk gezegd niet dus misschien heb je gelijk, het kan best zijn dat ze verder voornamelijk
tegen de multinationals en het graaien zijn.
ehm, okquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die vragen zie ik niet als klimaatactivistisch, eerlijk gezegd. Zijn gewoon vragen die men zich tegenwoordig nu eenmaal stelt en waar maatschappelijke discussie en bewustwording rondom is. En vragen die je gewoon naar waarheid kan beantwoorden, als ze je worden gesteld. Je vliegt omdat je op vakantie wil, je eet vlees omdat het je geen moer scheelt hoe het met die beesten gaat, je hebt een auto omdat je naar je werk moet. Klaar toch. Dat die vragen wellicht confronterend zijn en aan iets moreels appelleren dat je niet prettig vindt om over na te denken, a la!
Maar goed, ik hou gewoon niet zo van koffieautomatenpopulisme en dat klakkeloos napapegaaien dat jan en alleman maar doet en daarmee het kind niet zelden met het badwater weggooit. Vandaar mijn vraag.
Enfin, door maar weer met de Liefde.
Ja! Kom maar door met je mening over de kandidaten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Enfin, door maar weer met de Liefde.
Ik vind Adrienne wel prettig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja! Kom maar door met je mening over de kandidaten.
Antine was toch de favoriet van ma en pa?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:59 schreef roos94 het volgende:
Ik zie Antine en Mike echt niet lang samen zijn. Zij walst zo over hem heen. Mike is een jaknikker, geeft geen "tegengas" (mensen op tv gebruiken graag dat woord) En die ma moet haar niet (?) Denk ik. Zal op den duur strubbelingen geven gezien hoe ma betrokken is in Mikes leven.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:21 schreef Donna het volgende:
Antine was toch de favoriet van ma en pa?
Die moeder is lief voor alle meiden daar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Denise tochquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Toen Antine kwam zei ma tegen pa; dit was onze favoriet he?quote:
Wat een rare die Yan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:08 schreef S_E het volgende:
Jan moet helemaal geen man hebben, die is veel te gehecht aan z’n eigen maniertjes.
Yan daarentegen is ook wel bijzonder.
Dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Toen Antine kwam zei ma tegen pa; dit was onze favoriet he?
Want Antine heeft ook een hondje en die liet ze zien int voorstelfilmpje.
je was me voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:34 schreef S_E het volgende:
Ik krijg van Yan een beetje Peter vibes, die dansleraar bij Iris afgelopen zomer
jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef golfer het volgende:
Mike die bij het afscheid Lena Antine noemt.
Inderdaad. Of een relatie aangaan met z’n beste vriend 😅quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:08 schreef S_E het volgende:
Jan moet helemaal geen man hebben, die is veel te gehecht aan z’n eigen maniertjes.
Yan daarentegen is ook wel bijzonder.
Je bedoelt 'VAIPEN'. Zo zou mijn moeder van 76 het ook uitspreken denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat een rare die Yan.
Stoppen met vapen, dan kan die wat anders in de mond nemen.
Ehh.
Raar? Ze is gewoon een enthousiaste spontane vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Raar kind. Mag ook wel weg. Stem doet me denken aan Heleen van Royen.
Lange felrode nagels, gouden armbanden, het oogt bij elkaar idd ordinair. En dan die zware stem erbij (waar ze niks aan kan doen uiteraard).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik niet. Beetje smoezelig ordinair. Zie geen match in ieder geval.
Het fotomodel van 1.65m. Lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Maarten moest vd productie iets met zijn fotomodel doen (picnicken met vuur) en vertellen over wat geschiedenis qua die huizen
Idd, van Eefke zie je meteen dat ze er voor spek en bonen is. Totaal geen match.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lange felrode nagels, gouden armbanden, het oogt bij elkaar idd ordinair. En dan die zware stem erbij (waar ze niks aan kan doen uiteraard).
Lena was wel stijlvol. Maar past toch niet bij Mike. Die Eefke vind ik ook te netjes voor hem.
Nog steeds wel verbaasd dat Mike nooit een keer kortaf of chagrijnig is. Fijn karakter.Jorik daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |