quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Misschien dat kenner @3rr0r hem kent.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:22 schreef RipCity het volgende:
Ook begonnen. Aflevering 3 nu. Wordt gek van die basketbalcoach die doet alsof die wereldberoemd is. Gast doet alsof die michael jordan nog heeft leren ballen. Gast stelt niets voorKan overal door NL lopen en niemand die 'm zou herkennen behalve misschien wat opa's in een sporthal.
Heerlijk kijkvoer hequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Niet aan de hand van deze summiere infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat kenner @:3rr0r hem kent.
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
quote:Hij woont sinds 1994 in Estland, waar hij ooit bondscoach was van het nationale basketbalteam. Na een lange carrière als professioneel basketbalcoach in verschillende landen, vestigde hij zich in het pittoreske dorpje Porkuni. Nu heeft hij diverse kleine ondernemingen en geniet hij van de vrijheid om op pad te gaan.
Voor deze voormalige zakenman is het namelijk belangrijker om iets te doen waar je gelukkig van wordt, dan om achter geld aan te jagen. Maarten zoekt een actieve dame met een warm hart, iemand aan wie hij Estland kan laten zien en zijn eigen taal kan spreken.
Nee ken ik niet. Voor mijn tijd ook of hij was al in het buitenlandquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.
[..]
Hier alle infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier alle info![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Gent
Haha ja viel mij ook op......quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.
Die nieuwe zou ik ook bestempelen als dominant. Lijkt me geen match.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
en ook de volgende ochtend zit die huisvriend er alweer bij![]()
hij zet wel koffie voor de gast, dat is dan wel erg netjes/lief.
jan doet helemaal nikswat een botte hork.
maar toch, ik vind die nieuwe man ook al een beetje pedant. afwachten nog, even.
Kan zo door naar Maaskantjequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een onaantrekkelijke vieze gozer die Jorik. Die kleding, die mat, die snor, die muts.
Dat is Psycho, zit stilletjes de maten op te nemen,vorige gast ligt inmiddels in stukken gezaagd in de vrieskist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef S_E het volgende:
Wat doet die ‘huisvriend’ bij Jan er de hele tijd bij? Kon z’n begeleider wel zijn ofzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Vind tot nu toe Robert niet veel beter dan Gerard. Dat boekje, kom op zeg.
quote:
Die doen elkaar ook gewoon. (Denk ik.) Zou een prima match zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:50 schreef Rozenbloem het volgende:
Die huisvriend is zijn beste vriend toch?
ik vind het wel mooi. het geeft aan dat hij wat dieper denkt en ook dat hij, zoals zij al zei, lef heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Vind tot nu toe Robert niet veel beter dan Gerard. Dat boekje, kom op zeg.
True. Je ziet het verdriet nog in haar ogen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Adrienne maar een beteuterde vrouw. Die is niet over die overleden man heen en elke man “is niet de overleden partner”. Beetje nutteloos meedoen imo.
Denk ik ook. Idd, lijkt er ook meer op dat die 2 een gratis klusser zoeken 😅quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doen elkaar ook gewoon. (Denk ik.) Zou een prima match zijn.
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi. het geeft aan dat hij wat dieper denkt en ook dat hij, zoals zij al zei, lef heeft.
de redenatie achter die LP vond ik dan wel vrij bizar. ik ga bij hem steeds tussen 'iieeuw' en 'super leuk'
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Denk ik ook. Idd, lijkt er ook meer op dat die 2 een gratis klusser zoeken 😅
hmm, zo had ik het nog niet bekeken. hier leer ik weer iets vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.
Je bent zo vrij om gelijk in haar verleden/gevoelens wroeten. Ik lees dat er hier mensen zijn die dat wel kunne waarderen en het zal ongetwijfeld uit een goed hart komen. Maar voor mij persoonlijk zou dit een directe no go zijn, koffers inpakken en opzouten.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een onaantrekkelijke vieze gozer die Jorik. Die kleding, die mat, die snor, die muts.
Dit dus!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nu je het zegt!ze zijn gewoon minimaal friend with benefits en zo zet autistische jan zijn b&b een
beetje op de kaart en hopen ze dat ze net als die vreselijke arno vorig jaar, een handige man over de
vloer krijgen die in een week tijd een half huisje opknapt.
Enkel en alleen om dit boekje? Oké dan maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.
Je bent zo vrij om gelijk in haar verleden/gevoelens wroeten. Ik lees dat er hier mensen zijn die dat wel kunne waarderen en het zal ongetwijfeld uit een goed hart komen. Maar voor mij persoonlijk zou dit een directe no go zijn, koffers inpakken en opzouten.
Ze rijdt naar het vliegveldquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
best stoer van ria dat ze zelf daar in de auto stapt en dus blijkbaar vanuit estland naar huis gaat karren
Ik hoop dat elke vrouw zo resoluut vertrekt als hij zo blijft doen. Go Ria.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
best stoer van ria dat ze zelf daar in de auto stapt en dus blijkbaar vanuit estland naar huis gaat karren
heh, ik zag haar al helemaal voor me, ergens halverwege Polen, met haar berenvel aan,quote:
Ja of slecht slapen. Kan me zo voorstellen als je in die situatie zit, je ‘‘s nachts wel ligt te malenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het aan mij of zag dit eerste meisje bij Jorik er bij aankomst verzorgder / mooier uit of lijkt dit nou zo? Het blote billen gezicht nu. Misschien is het de kou.
Nederlandse mensen noemen hun vrouw hun partner.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
maarten zegt wel steekhoudende dingen, maar gaat hij zich er nu ook naar gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |