Ja, eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
deels wel, maar ik denk niet dat de regie dan ook zover gaat om tegen die huisvriend te zeggen
dat hij er alleen maar met open mond bij mag zitten met een totaal neutrale gezichtsuitdrukking![]()
zelfs als ze zeggen "jij gaat daar zitten, en je houdt je bek, geen kik, begrepen?!", dan kun je nog
vriendelijk lachen of met een beetje interesse in je ogen iemand aankijken.
jan wil gewoon dat die homp vlees erbij blijft zitten, vermoed ik.
ik kan rokers heel erg goed hebben, maar voor een serieuze relatie liefst niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ex-rokers over rokers. Dat vind ik echt de meest idiote rubriek ooit.![]()
Iemand betuttelen terwijl je het zelf ook deed. Ik snap daar niks van.
maar maarten heeft geen kasteel op een berg, met veel personeel en een prive chef.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die had graag MALGOSIA uit de zomer editie gekregen.
Ik heb nooit gerookt en wil ook geen roker, maar ik betuttel mensen dan weer niet. Iets dat ik bij ex-rokers dan wel zie. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik kan rokers heel erg goed hebben, maar voor een serieuze relatie liefst niet.
als je zelf al 10 jaar of zo niet meer rookt, dan wil je dat gewoon niet meer in je
huis en je kleren en zo. laat staan kussen met een roker.
goed, voor een avondje, of als bezoek een peuk wil opsteken in je huis, dat is
wat mij betreft prima, daar doe je niet moeilijk over.
heeft jan in zijn intro filmpje gezegd of laten zien dat hij rookt? hij heeft die vape
nu in elk shot vast, dus het is best een flink onderdeel van hem.
Die man met kasteel was geen 1% zo’n klootzak en leeghoofd als deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar maarten heeft geen kasteel op een berg, met veel personeel en een prive chef.
maarten heeft alleen een plakboek met vergeelde knipsels en een hoop kapsones![]()
daar komt hij niet ver mee, bij malgosia. en gelijk heeft ze hoor
ja precies. die man met dat kasteel daar kon je veel van denken maar het was met hem volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die man met kasteel was geen 1% zo’n klootzak en leeghoofd als deze.![]()
Arme vrouwen die op basis van 5 seconden film aanmelden.
Hij heeft 2 gespreksonderwerpen. Estse vrouwen en het feit dat hij basketbalcoach was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef S_E het volgende:
Wat een ongelooflijke hork is Maarten. Niet te filmen zeg.
Haar overleden man was 26 jaar ouder. Schijnbaar valt zij daarvoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik Adrienne op straat had gezien, had ik gedacht dat ze met haar vader op straat liep.
Mag ik dat zeggen?
Zitten iig op dezelfde golflengte. Allebei goede communicators, geinteresseerd in de ander, welbespraakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:53 schreef golfer het volgende:
Die Robert lijkt mij wel bij Adrienne passen.
De sportieve en zorgzame Maarten uit Rotterdam woont nu in Porkuni, een dorpje in Estland. Hij bouwde daar een stal om tot woning. Hij is vader van twee zonen van 28 en 20 jaar, Maarten was samen met een Estlandse en is al bijna 15 jaar vrijgezel,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij eigenlijk kinderen?
Je zal je vader of broer of oom toch maar zo op tv zien. Iemand moet er toch iets over zeggen?Of ze denken “ja hij ís gewoon zo.”
Zijn huis is nog steeds een stal, tering wat een ongezellig hok.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De sportieve en zorgzame Maarten uit Rotterdam woont nu in Porkuni, een dorpje in Estland. Hij bouwde daar een stal om tot woning. Hij is vader van twee zonen van 28 en 20 jaar, Maarten was samen met een Estlandse en is al bijna 15 jaar vrijgezel,
https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F
En ook dat languit inactieve zittenhangen in de crapauds van die uitgezakte lijven ergert mij mateloos.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn huis is nog steeds een stal, tering wat een ongezellig hok.
Ik vraag me af wat ze op die leeftijd ook met sportief bedoelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ook dat languit inactieve zittenhangen in de crapauds van die uitgezakte lijven ergert mij mateloos.
Edit: men moet wel, want bij rechtop zitten is er geen ruimte voor de pens!
Ga dan naar bed.![]()
En werkelijk niks helemaal niks onderhoudends te vertellen. Nada zero.
Zelfstandig je billen kunnen afvegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze op die leeftijd ook met sportief bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |