Dat vind ik weer van Mike. Niet irritant, wel een nietsnut. Dit is nog een beetje een DIY-hipster. En zijn vrouwen zijn echt aanmerkelijk lelijker dan die van Mike.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Echt? Vind het zo'n irritante nietsnut.
Mike heeft mooiere vrouwen en ziet er toch ook leuker uit dan die blonde mat en snor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat vind ik weer van Mike. Niet irritant, wel een nietsnut. Dit is nog een beetje een DIY-hipster. En zijn vrouwen zijn echt aanmerkelijk lelijker dan die van Mike.
Als ik Adrienne op straat had gezien, had ik gedacht dat ze met haar vader op straat liep.quote:
Zeker weten. Hij is trouwens ook veel aardiger!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mike heeft mooiere vrouwen en ziet er toch ook leuker uit dan die blonde mat en snor.
Ja. Vind het ergens wel armoe op die leeftijd dat zo’n man van bijna 80 dan echt trots loopt te verkondigen dat er vroeger allerleiiiii vrouwen bij hem aan de deur stonden voor seks. Wie probeert hij daar nou mee te imponeren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Denkt Maarten dat hij nog God’s gift to women is op z’n 76e? Een uitgerangeerde basketbalcoach die in 1836 kennelijk een hot item was?
Ik heb hem nog op geen humeur of ongeduld kunnen betrappen. Komt zeer aangenaam over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij is trouwens ook veel aardiger!
Heeft hij eigenlijk kinderen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Rozenbloem het volgende:
Ja. Vind het ergens wel armoe op die leeftijd dat zo’n man van bijna 80 dan echt trots loopt te verkondigen dat er vroeger allerleiiiii vrouwen bij hem aan de deur stonden voor seks. Wie probeert hij daar nou mee te imponeren?
en super blij dat er nog een hele cameraploeg aanwezig was. je zou maar helemaal alleen met zo'n man zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef S_E het volgende:
Haha je zag Adrienne bij de laatste knuffel heel snel afstand nemen, voordat Gerard haar vol op de mond kon zoenen. Volgens mij was ze echt opgelucht dat ie afgetaaid is.
Ik deel deze mening met jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef JOHANK88 het volgende:
oh jee, de fysiotherapeut heeft ook al zo ontzettend vaak dat filmpje zitten kijken![]()
maar het lijkt me wel een veel geschiktere man zo op het eerste oog, dan die andere twee.
hopelijk gaat dit een leuke man zijn, ik gun het haar heel erg.
Die had graag MALGOSIA uit de zomer editie gekregen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens mij wil Maarten het liefst een estse bimbo dan Nederlandse vrouw
deels wel, maar ik denk niet dat de regie dan ook zover gaat om tegen die huisvriend te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dan kom je bij Jan langs en zitten Jan en zijn huisvriend tegenover je met mond open als twee toekomstige schoonouders die je beoordelen.
Dit doet de regie zo expres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |