quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Misschien dat kenner @3rr0r hem kent.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:22 schreef RipCity het volgende:
Ook begonnen. Aflevering 3 nu. Wordt gek van die basketbalcoach die doet alsof die wereldberoemd is. Gast doet alsof die michael jordan nog heeft leren ballen. Gast stelt niets voorKan overal door NL lopen en niemand die 'm zou herkennen behalve misschien wat opa's in een sporthal.
Heerlijk kijkvoer hequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Niet aan de hand van deze summiere infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat kenner @:3rr0r hem kent.
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
quote:Hij woont sinds 1994 in Estland, waar hij ooit bondscoach was van het nationale basketbalteam. Na een lange carrière als professioneel basketbalcoach in verschillende landen, vestigde hij zich in het pittoreske dorpje Porkuni. Nu heeft hij diverse kleine ondernemingen en geniet hij van de vrijheid om op pad te gaan.
Voor deze voormalige zakenman is het namelijk belangrijker om iets te doen waar je gelukkig van wordt, dan om achter geld aan te jagen. Maarten zoekt een actieve dame met een warm hart, iemand aan wie hij Estland kan laten zien en zijn eigen taal kan spreken.
Nee ken ik niet. Voor mijn tijd ook of hij was al in het buitenlandquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.
[..]
Hier alle infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier alle info![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Gent
Haha ja viel mij ook op......quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.
Die nieuwe zou ik ook bestempelen als dominant. Lijkt me geen match.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
en ook de volgende ochtend zit die huisvriend er alweer bij![]()
hij zet wel koffie voor de gast, dat is dan wel erg netjes/lief.
jan doet helemaal nikswat een botte hork.
maar toch, ik vind die nieuwe man ook al een beetje pedant. afwachten nog, even.
Kan zo door naar Maaskantjequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een onaantrekkelijke vieze gozer die Jorik. Die kleding, die mat, die snor, die muts.
Dat is Psycho, zit stilletjes de maten op te nemen,vorige gast ligt inmiddels in stukken gezaagd in de vrieskist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef S_E het volgende:
Wat doet die ‘huisvriend’ bij Jan er de hele tijd bij? Kon z’n begeleider wel zijn ofzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Vind tot nu toe Robert niet veel beter dan Gerard. Dat boekje, kom op zeg.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |