Nee. Toen Antine kwam zei ma tegen pa; dit was onze favoriet he?quote:
Wat een rare die Yan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:08 schreef S_E het volgende:
Jan moet helemaal geen man hebben, die is veel te gehecht aan z’n eigen maniertjes.
Yan daarentegen is ook wel bijzonder.
Dan ben ik in de warquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee. Toen Antine kwam zei ma tegen pa; dit was onze favoriet he?
Want Antine heeft ook een hondje en die liet ze zien int voorstelfilmpje.
je was me voorquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:34 schreef S_E het volgende:
Ik krijg van Yan een beetje Peter vibes, die dansleraar bij Iris afgelopen zomer
jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:17 schreef golfer het volgende:
Mike die bij het afscheid Lena Antine noemt.
Inderdaad. Of een relatie aangaan met z’n beste vriend 😅quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:08 schreef S_E het volgende:
Jan moet helemaal geen man hebben, die is veel te gehecht aan z’n eigen maniertjes.
Yan daarentegen is ook wel bijzonder.
Je bedoelt 'VAIPEN'. Zo zou mijn moeder van 76 het ook uitspreken denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat een rare die Yan.
Stoppen met vapen, dan kan die wat anders in de mond nemen.
Ehh.
Raar? Ze is gewoon een enthousiaste spontane vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 02:16 schreef freaky40 het volgende:
Raar kind. Mag ook wel weg. Stem doet me denken aan Heleen van Royen.
Lange felrode nagels, gouden armbanden, het oogt bij elkaar idd ordinair. En dan die zware stem erbij (waar ze niks aan kan doen uiteraard).quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik niet. Beetje smoezelig ordinair. Zie geen match in ieder geval.
Het fotomodel van 1.65m. Lol.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:43 schreef Blues het volgende:
Maarten moest vd productie iets met zijn fotomodel doen (picnicken met vuur) en vertellen over wat geschiedenis qua die huizen
Idd, van Eefke zie je meteen dat ze er voor spek en bonen is. Totaal geen match.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lange felrode nagels, gouden armbanden, het oogt bij elkaar idd ordinair. En dan die zware stem erbij (waar ze niks aan kan doen uiteraard).
Lena was wel stijlvol. Maar past toch niet bij Mike. Die Eefke vind ik ook te netjes voor hem.
Nog steeds wel verbaasd dat Mike nooit een keer kortaf of chagrijnig is. Fijn karakter.Jorik daarentegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |