Dat vind ik weer van Mike. Niet irritant, wel een nietsnut. Dit is nog een beetje een DIY-hipster. En zijn vrouwen zijn echt aanmerkelijk lelijker dan die van Mike.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
Echt? Vind het zo'n irritante nietsnut.
Mike heeft mooiere vrouwen en ziet er toch ook leuker uit dan die blonde mat en snor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat vind ik weer van Mike. Niet irritant, wel een nietsnut. Dit is nog een beetje een DIY-hipster. En zijn vrouwen zijn echt aanmerkelijk lelijker dan die van Mike.
Als ik Adrienne op straat had gezien, had ik gedacht dat ze met haar vader op straat liep.quote:
Zeker weten. Hij is trouwens ook veel aardiger!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mike heeft mooiere vrouwen en ziet er toch ook leuker uit dan die blonde mat en snor.
Ja. Vind het ergens wel armoe op die leeftijd dat zo’n man van bijna 80 dan echt trots loopt te verkondigen dat er vroeger allerleiiiii vrouwen bij hem aan de deur stonden voor seks. Wie probeert hij daar nou mee te imponeren?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:07 schreef S_E het volgende:
Denkt Maarten dat hij nog God’s gift to women is op z’n 76e? Een uitgerangeerde basketbalcoach die in 1836 kennelijk een hot item was?
Ik heb hem nog op geen humeur of ongeduld kunnen betrappen. Komt zeer aangenaam over.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij is trouwens ook veel aardiger!
Heeft hij eigenlijk kinderen?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:11 schreef Rozenbloem het volgende:
Ja. Vind het ergens wel armoe op die leeftijd dat zo’n man van bijna 80 dan echt trots loopt te verkondigen dat er vroeger allerleiiiii vrouwen bij hem aan de deur stonden voor seks. Wie probeert hij daar nou mee te imponeren?
en super blij dat er nog een hele cameraploeg aanwezig was. je zou maar helemaal alleen met zo'n man zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:15 schreef S_E het volgende:
Haha je zag Adrienne bij de laatste knuffel heel snel afstand nemen, voordat Gerard haar vol op de mond kon zoenen. Volgens mij was ze echt opgelucht dat ie afgetaaid is.
Ik deel deze mening met jequote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef JOHANK88 het volgende:
oh jee, de fysiotherapeut heeft ook al zo ontzettend vaak dat filmpje zitten kijken![]()
maar het lijkt me wel een veel geschiktere man zo op het eerste oog, dan die andere twee.
hopelijk gaat dit een leuke man zijn, ik gun het haar heel erg.
Die had graag MALGOSIA uit de zomer editie gekregen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens mij wil Maarten het liefst een estse bimbo dan Nederlandse vrouw
deels wel, maar ik denk niet dat de regie dan ook zover gaat om tegen die huisvriend te zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dan kom je bij Jan langs en zitten Jan en zijn huisvriend tegenover je met mond open als twee toekomstige schoonouders die je beoordelen.
Dit doet de regie zo expres.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
deels wel, maar ik denk niet dat de regie dan ook zover gaat om tegen die huisvriend te zeggen
dat hij er alleen maar met open mond bij mag zitten met een totaal neutrale gezichtsuitdrukking![]()
zelfs als ze zeggen "jij gaat daar zitten, en je houdt je bek, geen kik, begrepen?!", dan kun je nog
vriendelijk lachen of met een beetje interesse in je ogen iemand aankijken.
jan wil gewoon dat die homp vlees erbij blijft zitten, vermoed ik.
ik kan rokers heel erg goed hebben, maar voor een serieuze relatie liefst niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ex-rokers over rokers. Dat vind ik echt de meest idiote rubriek ooit.![]()
Iemand betuttelen terwijl je het zelf ook deed. Ik snap daar niks van.
maar maarten heeft geen kasteel op een berg, met veel personeel en een prive chef.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die had graag MALGOSIA uit de zomer editie gekregen.
Ik heb nooit gerookt en wil ook geen roker, maar ik betuttel mensen dan weer niet. Iets dat ik bij ex-rokers dan wel zie. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik kan rokers heel erg goed hebben, maar voor een serieuze relatie liefst niet.
als je zelf al 10 jaar of zo niet meer rookt, dan wil je dat gewoon niet meer in je
huis en je kleren en zo. laat staan kussen met een roker.
goed, voor een avondje, of als bezoek een peuk wil opsteken in je huis, dat is
wat mij betreft prima, daar doe je niet moeilijk over.
heeft jan in zijn intro filmpje gezegd of laten zien dat hij rookt? hij heeft die vape
nu in elk shot vast, dus het is best een flink onderdeel van hem.
Die man met kasteel was geen 1% zo’n klootzak en leeghoofd als deze.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:51 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar maarten heeft geen kasteel op een berg, met veel personeel en een prive chef.
maarten heeft alleen een plakboek met vergeelde knipsels en een hoop kapsones![]()
daar komt hij niet ver mee, bij malgosia. en gelijk heeft ze hoor
ja precies. die man met dat kasteel daar kon je veel van denken maar het was met hem volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die man met kasteel was geen 1% zo’n klootzak en leeghoofd als deze.![]()
Arme vrouwen die op basis van 5 seconden film aanmelden.
Hij heeft 2 gespreksonderwerpen. Estse vrouwen en het feit dat hij basketbalcoach was.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:11 schreef S_E het volgende:
Wat een ongelooflijke hork is Maarten. Niet te filmen zeg.
Haar overleden man was 26 jaar ouder. Schijnbaar valt zij daarvoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik Adrienne op straat had gezien, had ik gedacht dat ze met haar vader op straat liep.
Mag ik dat zeggen?
Zitten iig op dezelfde golflengte. Allebei goede communicators, geinteresseerd in de ander, welbespraakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:53 schreef golfer het volgende:
Die Robert lijkt mij wel bij Adrienne passen.
De sportieve en zorgzame Maarten uit Rotterdam woont nu in Porkuni, een dorpje in Estland. Hij bouwde daar een stal om tot woning. Hij is vader van twee zonen van 28 en 20 jaar, Maarten was samen met een Estlandse en is al bijna 15 jaar vrijgezel,quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij eigenlijk kinderen?
Je zal je vader of broer of oom toch maar zo op tv zien. Iemand moet er toch iets over zeggen?Of ze denken “ja hij ís gewoon zo.”
Zijn huis is nog steeds een stal, tering wat een ongezellig hok.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De sportieve en zorgzame Maarten uit Rotterdam woont nu in Porkuni, een dorpje in Estland. Hij bouwde daar een stal om tot woning. Hij is vader van twee zonen van 28 en 20 jaar, Maarten was samen met een Estlandse en is al bijna 15 jaar vrijgezel,
https://www.veronicasuper(...)%2Fwww.google.com%2F
En ook dat languit inactieve zittenhangen in de crapauds van die uitgezakte lijven ergert mij mateloos.quote:Op woensdag 15 januari 2025 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn huis is nog steeds een stal, tering wat een ongezellig hok.
Ik vraag me af wat ze op die leeftijd ook met sportief bedoelen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 08:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ook dat languit inactieve zittenhangen in de crapauds van die uitgezakte lijven ergert mij mateloos.
Edit: men moet wel, want bij rechtop zitten is er geen ruimte voor de pens!
Ga dan naar bed.![]()
En werkelijk niks helemaal niks onderhoudends te vertellen. Nada zero.
Zelfstandig je billen kunnen afvegen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ze op die leeftijd ook met sportief bedoelen.
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Misschien dat kenner @3rr0r hem kent.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:22 schreef RipCity het volgende:
Ook begonnen. Aflevering 3 nu. Wordt gek van die basketbalcoach die doet alsof die wereldberoemd is. Gast doet alsof die michael jordan nog heeft leren ballen. Gast stelt niets voorKan overal door NL lopen en niemand die 'm zou herkennen behalve misschien wat opa's in een sporthal.
Heerlijk kijkvoer hequote:Op woensdag 15 januari 2025 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kijk mee, hoor! Ik liep wat achter en kon daardoor hier niet meelezen. Inmiddels ben ik bij. Briljant seizoen, nu al.
Niet aan de hand van deze summiere infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat kenner @:3rr0r hem kent.
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
quote:Hij woont sinds 1994 in Estland, waar hij ooit bondscoach was van het nationale basketbalteam. Na een lange carrière als professioneel basketbalcoach in verschillende landen, vestigde hij zich in het pittoreske dorpje Porkuni. Nu heeft hij diverse kleine ondernemingen en geniet hij van de vrijheid om op pad te gaan.
Voor deze voormalige zakenman is het namelijk belangrijker om iets te doen waar je gelukkig van wordt, dan om achter geld aan te jagen. Maarten zoekt een actieve dame met een warm hart, iemand aan wie hij Estland kan laten zien en zijn eigen taal kan spreken.
Nee ken ik niet. Voor mijn tijd ook of hij was al in het buitenlandquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maarten z’n foto staat in de OP. Ik zit mobiel dus ben niet zo handig.
[..]
Hier alle infoquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet aan de hand van deze summiere info
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier alle info![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Gent
Haha ja viel mij ook op......quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Zo te zien heeft die zelf een selfie gemaakt voor de Wikipedia pagina, zou wel in lijn zijn met zijn persoonlijkheid.
Die nieuwe zou ik ook bestempelen als dominant. Lijkt me geen match.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef JOHANK88 het volgende:
en ook de volgende ochtend zit die huisvriend er alweer bij![]()
hij zet wel koffie voor de gast, dat is dan wel erg netjes/lief.
jan doet helemaal nikswat een botte hork.
maar toch, ik vind die nieuwe man ook al een beetje pedant. afwachten nog, even.
Kan zo door naar Maaskantjequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een onaantrekkelijke vieze gozer die Jorik. Die kleding, die mat, die snor, die muts.
Dat is Psycho, zit stilletjes de maten op te nemen,vorige gast ligt inmiddels in stukken gezaagd in de vrieskist.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef S_E het volgende:
Wat doet die ‘huisvriend’ bij Jan er de hele tijd bij? Kon z’n begeleider wel zijn ofzo.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Vind tot nu toe Robert niet veel beter dan Gerard. Dat boekje, kom op zeg.
quote:
Die doen elkaar ook gewoon. (Denk ik.) Zou een prima match zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:50 schreef Rozenbloem het volgende:
Die huisvriend is zijn beste vriend toch?
ik vind het wel mooi. het geeft aan dat hij wat dieper denkt en ook dat hij, zoals zij al zei, lef heeft.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef S_E het volgende:
Vind tot nu toe Robert niet veel beter dan Gerard. Dat boekje, kom op zeg.
True. Je ziet het verdriet nog in haar ogen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Adrienne maar een beteuterde vrouw. Die is niet over die overleden man heen en elke man “is niet de overleden partner”. Beetje nutteloos meedoen imo.
Denk ik ook. Idd, lijkt er ook meer op dat die 2 een gratis klusser zoeken 😅quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doen elkaar ook gewoon. (Denk ik.) Zou een prima match zijn.
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi. het geeft aan dat hij wat dieper denkt en ook dat hij, zoals zij al zei, lef heeft.
de redenatie achter die LP vond ik dan wel vrij bizar. ik ga bij hem steeds tussen 'iieeuw' en 'super leuk'
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Denk ik ook. Idd, lijkt er ook meer op dat die 2 een gratis klusser zoeken 😅
hmm, zo had ik het nog niet bekeken. hier leer ik weer iets vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.
Je bent zo vrij om gelijk in haar verleden/gevoelens wroeten. Ik lees dat er hier mensen zijn die dat wel kunne waarderen en het zal ongetwijfeld uit een goed hart komen. Maar voor mij persoonlijk zou dit een directe no go zijn, koffers inpakken en opzouten.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een onaantrekkelijke vieze gozer die Jorik. Die kleding, die mat, die snor, die muts.
Dit dus!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:57 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
nu je het zegt!ze zijn gewoon minimaal friend with benefits en zo zet autistische jan zijn b&b een
beetje op de kaart en hopen ze dat ze net als die vreselijke arno vorig jaar, een handige man over de
vloer krijgen die in een week tijd een half huisje opknapt.
Enkel en alleen om dit boekje? Oké dan maar.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:56 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik snap dat het lief bedoeld is, maar door er gelijk op dag 2 mee aan te komen, lijkt het wel een soort van haar identiteit te worden -Adrienne de weduwe.
Je bent zo vrij om gelijk in haar verleden/gevoelens wroeten. Ik lees dat er hier mensen zijn die dat wel kunne waarderen en het zal ongetwijfeld uit een goed hart komen. Maar voor mij persoonlijk zou dit een directe no go zijn, koffers inpakken en opzouten.
Ze rijdt naar het vliegveldquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
best stoer van ria dat ze zelf daar in de auto stapt en dus blijkbaar vanuit estland naar huis gaat karren
Ik hoop dat elke vrouw zo resoluut vertrekt als hij zo blijft doen. Go Ria.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:12 schreef JOHANK88 het volgende:
best stoer van ria dat ze zelf daar in de auto stapt en dus blijkbaar vanuit estland naar huis gaat karren
heh, ik zag haar al helemaal voor me, ergens halverwege Polen, met haar berenvel aan,quote:
Ja of slecht slapen. Kan me zo voorstellen als je in die situatie zit, je ‘‘s nachts wel ligt te malenquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt het aan mij of zag dit eerste meisje bij Jorik er bij aankomst verzorgder / mooier uit of lijkt dit nou zo? Het blote billen gezicht nu. Misschien is het de kou.
Nederlandse mensen noemen hun vrouw hun partner.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
maarten zegt wel steekhoudende dingen, maar gaat hij zich er nu ook naar gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |