Ze lijkt wel 35quote:Op zondag 12 januari 2025 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Nele is dus gewoon 28. Had ik het toch goed
Decision roomquote:Op zondag 12 januari 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
Een spel in de panicroom, ze mogen twee bewoners kiezen, ook hun zelf
Zou ik echt stom vindenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Ze mogen 2 sleutels kiezen ??
Voor kasten ..
Voor Remi
En Nele
Ja ik ookquote:
Ik geloof dat de referentie niet helemaalquote:Op zondag 12 januari 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
BB: Van alleen op de wereld naar de panic room, dat is een grote stap
Nele: ik denk het
Generatiekloofquote:Op zondag 12 januari 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof dat de referentie niet helemaal
Overkwam
Zij mochten zelf beslissen.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dom gekozen dus. Nooit voor jezelf kiezen, zeker niet als je er net een dag bent
quote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me sowieso af of die generatie het boek überhaupt kent
ik zie het probleem nietquote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik daarom zeg ik nooit voor jezelf kiezen na 1 dag
Die is wel klaar om het spel te spelen geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
Axel: ik ben benieuwd.
Lul niet, je weet het toch
Zijn wel de fakers in de panicroomquote:Op zondag 12 januari 2025 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
Nou ik zou best voor mezelf kiezen, maar niet voor Remi
Hij is meer dan zijn TikTok accountquote:Op zondag 12 januari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu is ook een klager over dingen. Net over dat hij meer is dan die volgers enzo.
Ja. toevallig.....quote:
1 blik kwam er bijna als beton uitquote:
Snap ik maar hij heeft het er regelmatig over. Net zoals jolien over het miss belgie zijn. Dat tiktok zegt me niets qua aantallen want die stemmen echt niet allemaal. Waren in het verleden meer inwoners met veel aanhang op socialmedia die er ook weinig aan gehad hebben.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is meer dan zijn TikTok account![]()
Dat hij wel eens depressief is
Maar mensen denken dat het goed gaat
Omdat hij altijd vrolijk is op zijn socials
Maar dat is altijd als je iets uit blik haaltquote:Op zondag 12 januari 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 blik kwam er bijna als beton uit
Niels dacht dat het niet goed was
Elsa zei van wel
Nee ook hardquote:Op zondag 12 januari 2025 09:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is altijd als je iets uit blik haalt
Zodra je het verwarmt wordt de structuur meer vloeibaar..
Ik zie toch echt geen klomp beton op hun bord liggenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ook hard
De lepel zou bijna afbreken
Ja en ik denk in water gekookt en zonder suiker.quote:
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..quote:Op zondag 12 januari 2025 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en ik denk in water gekookt en zonder suiker.
Daarom is het vieze smurrie
In melk gekookt en met bruine suiker is het goed te eten en heel gezond.
Slob geef je aan de varkens toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..
Maar ik het ook fout hebben.. Waar het mij om ging is dat slob niets meer dan Havermoutpap is en dat is best te eten..
Varkens krijgen vaak alles aan restjesquote:Op zondag 12 januari 2025 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slob geef je aan de varkens toch?
of paardenquote:Op zondag 12 januari 2025 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Slob geef je aan de varkens toch?
Er zit proteïne in als ik het goed begreepquote:Op zondag 12 januari 2025 09:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit havermout in water gezien, enkel met melk ,en ik gok toch dat daar ook een bepaalde vorm van melk in zit. Dat is voedzamer dan met enkel water..
Maar ik kan het ook fout hebben.. Waar het mij om ging is dat slob niets meer dan Havermoutpap is en dat is best te eten..
En als je havermout tijdens het opwarmen te lang roert wordt het kleverig, gaat het plakken (stopverf)quote:Op zondag 12 januari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit proteïne in als ik het goed begreep
Remi zit er doorheen ?
Ahh!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit proteïne in als ik het goed begreep
Remi zit er doorheen ?
Jaquote:Op zondag 12 januari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
In Brabant worden varkens kuuskes genoemd
Oh bah jaquote:Op zondag 12 januari 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Keanu en z'n player praatjes. dikke afknapper. Ik weet dat het bij de leeftijd zou horen volgens veel mensen, of zo. Maar nee.
Rhosyn heeft gesproken!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Dit moet idd niet te lang gaan duren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Je bedoelt de SLquote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik walg altijd van dit soort verhalen, ook toen ik die leeftijd had.
Nee?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt de SL![]()
Ik snel van stream wisselen
ik had het over het slettengedrag van Keanuquote:
Ik dacht dat hij wat on stream zeiquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
Het was voor de SL op 1quote:Op zondag 12 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat on stream zei
Maar ik heb op 1 SL
En op 2 Elsa
Puber gedrag van tieners denken alles te weten hoe het in wereld werktquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
quote:
Je zal daar maar hele dagen naar moeten luisterenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Je ziet aan Matheus dat hij uit beleefdheid zit te luisteren naar Elsa
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goe snap ik nog wel , doen ze in Brabant ook
quote:
Ze hadden het klokhuis er ook in kunnen doenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa: drink jij warm water?
Jordy: nee .. zou niet weten waarom![]()
Elsa: doen alsof het thee is
Nele is wel een slimmequote:Op zondag 12 januari 2025 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
Nele: had beter de appel erin gedaan. De schil van de appels.![]()
Elsa: ja die zit in de moes hé
Dat is ook slim.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden het klokhuis er ook in kunnen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Dat wordt ook nog leuk jaquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie straks 'mimimimi' doet over de keuze van de decision makers
ik blijft de gedachtegang van Axel wel bijzonder vindenquote:Op zondag 12 januari 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd wie straks 'mimimimi' doet over de keuze van de decision makers
Mijn indruk van Axel is dat hij goed naar mensen kijktquote:Op zondag 12 januari 2025 10:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik blijft de gedachtegang van Axel wel bijzonder vinden![]()
panic room en dan denk je als eerste aan Remi om naartoe te sturen
Had je anders verwacht?quote:
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefdequote:Op zondag 12 januari 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je anders verwacht?
Is altijd al zo geweest helaas, alles spelletjes achter een SL en we zien er 5 minuten van terug op tv
me2quote:Op zondag 12 januari 2025 10:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik niet nee. Daarom kijk ik nu B&B winter vol liefde
Geen verrassing toch?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah, de hele dag naar havermout etende bewoners kijken en nix te zien als er wat gespeeld moet worden...
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" formatquote:
Moet zo werken tot 6, ga ik al die fantastische streamlocks missen!quote:
Dat is teveel van t goede, stel je voorquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" format
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!quote:Op zondag 12 januari 2025 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
Sjah, de hele dag naar havermout etende bewoners kijken en nix te zien als er wat gespeeld moet worden...
Dat kloptquote:Op zondag 12 januari 2025 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat inmiddels wel opvallen dat de livestreams niet veel bieden binnen het "Alles Is Anders" format
De uitslag komen we direct erna toch te weten via de bewoners. Is enkel om streamkijkers te verplichten ook naar de aflleveringen te kijken.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!
Doe jij dat even dan?quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef 5thencounter het volgende:
Als één persoon hier even de stream openhoud kan de rest even wat voor zichzelf gaan doen
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het slaat echt helemaal nergens op die SL's. Als wij als streamers eens een spelletje meekijken heeft dat totaal geen invloed op de kijkcijfers. Is RTL bang dat we spelletjes bederven door de uitslag te verklappen? Lulkoek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat is simpel weg te streamen , ze zitten de cams op nietszeggers tot de spanning weer gesust isquote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
We gaan zien of the fake deelnemers in de paniek kamer daadwerkelijk Saboteurs zijn .
Ja, dat bedoel ik.quote:Op zondag 12 januari 2025 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal niet, alles lekt toch wel uit wel of geen streams, wel of geen SL. Dat is bij De Bongenoten ook. Denk dat je juist meer sympathie kweekt om het te laten zien of het programma zoals De Bondgenoten gewoon streamt.
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, voor wie het terug wil zien ....![]()
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Ik heb het teruggekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank
Hell To The Liars
10:28 uurquote:
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Top! Dankjewel ik had het gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.MERCI voor het filmpje en het werk 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hier al bekendquote:Op zondag 12 januari 2025 11:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
"Remi" zou Vikaash Lalbiharie heten in het echte leven en woont in Hoofddorp
Nele en Axel in de decision room - 12 januari 2025.Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik lag nog op 1 oor)
Nee, zat op de verkeerde stream met de streamlock, heb wel een paar minuten daarna ....quote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er niet
(Ik lag nog op 1 oor)
Hier wat er werd aangekondigd. Daarna volgde al snel een SLquote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er niet
(Ik lag nog op 1 oor)
spel en dan is er altijd een SL die lang kan duren.quote:
Die krijg je vaak in het kort in de uitzending te zienquote:
dat is in geen land, ik moet de stream niet betalen,maar datquote:Op zondag 12 januari 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die krijg je vaak in het kort in de uitzending te zien
Zo gaat het al jaaaaren.
Soms mag je wel een spel meekijken maar vaker niet.
niets verrassend dus.
Hier dus wel, het is wat het is en zo gaat het hier..quote:Op zondag 12 januari 2025 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is in geen land, ik moet de stream niet betalen,maar dat
is kut an de kijkers
Klein (gemist) stukje van de aankondiging van het spel en daarna tot aan de streamlock ....quote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
(Ik lag nog op 1 oor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
omdat ze geen complimentjes kreeg van hoe ze is , alleen over dat ze een leuke bril heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef KangaP het volgende:
Ondertussen weet iemand de reden waarom Jolien gisteren namiddag weende ? Bedankt
Ze vindt het erg dat ze als stereotype wordt gezien.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef KangaP het volgende:
Ondertussen weet iemand de reden waarom Jolien gisteren namiddag weende ? Bedankt
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ze geen complimentjes kreeg van hoe ze is , alleen over dat ze een leuke bril heeft
Bedankt, dit was me totaal ontgaan, wat een vreemde reden wat zitten vrouwen toch complex in mekaar, Daarom stem ik ze er ook nooit uit , veel te interessant.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vindt het erg dat ze als stereotype wordt gezien.
ik ben elsa-moequote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd
Ja onvoorstelbaar he?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd
Elsa brengt het wel netjes, alsof het haar fout isquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen
Echt onbegrijpelijk jaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he?
Dat nu 'Nele' pas komt met water koken voor de afwas zegt genoeg
Heerlijk daar zaten we op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen
Dat is ook flink asociaal om te roepenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heerlijk daar zaten we op te wachten.
Jef en niels irriteren zich aan dezelfde persoon denken ze . Ze noemen geen naam.
Maar het is iemand die vanmorgen bij het ontbijt zei ik neem dit en de rest mogen jullie verdelen.
Dat schiet opquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500
pfff unlock gewoon heel dat huis weeral een slecht idee van feboquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500
Oh echt?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Niels ....
zijn stem begint vervelend te worden maar hij kan er niets aan doen.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Niels ....
Alleen Nele en Remi zijn nog bezig in de PRquote:Op zondag 12 januari 2025 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijkbaar zijn ze nog bezig en zijn Niels Matheus en Jeffrey al klaar
Ze hebben hun eigen prijzenpotquote:Op zondag 12 januari 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Begrijp ik nou goed dat alles dat ze kopen van de prijzenpot afgaat?
Het is TV, soms moet iets over, de uitleg moet gedaan worden etc.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:05 schreef mario390 het volgende:
wanneer 2 spelen duurt dat 2 uren?? dat geloof ik niet
het is kuttv en het is ook kut vor kijkersquote:Op zondag 12 januari 2025 13:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is TV, soms moet iets over, de uitleg moet gedaan worden etc.
Ze zijn allemaal al klaar met de game, alleen Nele en Remi spelen nog iets in de PRquote:
ga dan lekker gute zeiten slechte zeiten kijken Mario. Nu weten we het welquote:Op zondag 12 januari 2025 13:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is kuttv en het is ook kut vor kijkers
quote:Op zondag 12 januari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu een finale moet zijn 3 kanonnen.
De kijker beslist
hij vindt zichzelf een kanon dusquote:Op zondag 12 januari 2025 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu een finale moet zijn 3 kanonnen.
De kijker beslist
Ik vind 'm steeds vervelender worden.quote:
kippenhokquote:Op zondag 12 januari 2025 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
gillen heel hard gillen nu op de stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |