ik ben elsa-moequote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd

Ja onvoorstelbaar he?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd

Elsa brengt het wel netjes, alsof het haar fout isquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen

Echt onbegrijpelijk jaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he?
Dat nu 'Nele' pas komt met water koken voor de afwas zegt genoeg

Heerlijk daar zaten we op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen

Dat is ook flink asociaal om te roepenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heerlijk daar zaten we op te wachten.
Jef en niels irriteren zich aan dezelfde persoon denken ze . Ze noemen geen naam.
Maar het is iemand die vanmorgen bij het ontbijt zei ik neem dit en de rest mogen jullie verdelen.

Dat schiet opquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500

pfff unlock gewoon heel dat huis weeral een slecht idee van feboquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500

Oh echt?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Niels ....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |