Nee, zat op de verkeerde stream met de streamlock, heb wel een paar minuten daarna ....quote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er niet
(Ik lag nog op 1 oor)
Hier wat er werd aangekondigd. Daarna volgde al snel een SLquote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Moggeh heb je ook filmpje van daarna dat BB in het huis verteld wat de bedoeling is, of zijn die beelden er niet
(Ik lag nog op 1 oor)
spel en dan is er altijd een SL die lang kan duren.quote:
Die krijg je vaak in het kort in de uitzending te zienquote:
dat is in geen land, ik moet de stream niet betalen,maar datquote:Op zondag 12 januari 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die krijg je vaak in het kort in de uitzending te zien
Zo gaat het al jaaaaren.
Soms mag je wel een spel meekijken maar vaker niet.
niets verrassend dus.
Hier dus wel, het is wat het is en zo gaat het hier..quote:Op zondag 12 januari 2025 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is in geen land, ik moet de stream niet betalen,maar dat
is kut an de kijkers
Klein (gemist) stukje van de aankondiging van het spel en daarna tot aan de streamlock ....quote:Op zondag 12 januari 2025 11:10 schreef b_engeltje het volgende:
(Ik lag nog op 1 oor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
omdat ze geen complimentjes kreeg van hoe ze is , alleen over dat ze een leuke bril heeftquote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef KangaP het volgende:
Ondertussen weet iemand de reden waarom Jolien gisteren namiddag weende ? Bedankt
Ze vindt het erg dat ze als stereotype wordt gezien.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:34 schreef KangaP het volgende:
Ondertussen weet iemand de reden waarom Jolien gisteren namiddag weende ? Bedankt
quote:Op zondag 12 januari 2025 12:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
omdat ze geen complimentjes kreeg van hoe ze is , alleen over dat ze een leuke bril heeft
Bedankt, dit was me totaal ontgaan, wat een vreemde reden wat zitten vrouwen toch complex in mekaar, Daarom stem ik ze er ook nooit uit , veel te interessant.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze vindt het erg dat ze als stereotype wordt gezien.
ik ben elsa-moequote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd
Ja onvoorstelbaar he?quote:Op zondag 12 januari 2025 12:52 schreef Flory- het volgende:
De lepel van de tandpasta wel afwassen na gebruik, Elsa denkt dat ze het misschien niet goed heeft uitgelegd
Elsa brengt het wel netjes, alsof het haar fout isquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen
Echt onbegrijpelijk jaquote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he?
Dat nu 'Nele' pas komt met water koken voor de afwas zegt genoeg
Heerlijk daar zaten we op te wachten.quote:Op zondag 12 januari 2025 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aaaah de eerste irritaties komen
Dat is ook flink asociaal om te roepenquote:Op zondag 12 januari 2025 12:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Heerlijk daar zaten we op te wachten.
Jef en niels irriteren zich aan dezelfde persoon denken ze . Ze noemen geen naam.
Maar het is iemand die vanmorgen bij het ontbijt zei ik neem dit en de rest mogen jullie verdelen.
Dat schiet opquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500
pfff unlock gewoon heel dat huis weeral een slecht idee van feboquote:Op zondag 12 januari 2025 12:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey Een kast kost 600 en een sleutel nog steeds 500
Oh echt?quote:Op zondag 12 januari 2025 13:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik begin een beetje een hekel te krijgen aan Niels ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |