Rhosyn heeft gesproken!quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Dit moet idd niet te lang gaan duren.quote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat BB moet oppassen dat de stemming van de groep niet te erg daalt.
Ze zijn lusteloos, vervelen zich, kunnen zich nergens op verheugen want het duurt te lang voordat er iets gebeurd, ze hebben het koud en voelen zich onaantrekkelijk omdat ze hun eigen spullen niet hebben en dat terwijl ze op TV zijn en dagelijks bekeken worden.
Dus.
BB
Doe iets.
Je bedoelt de SLquote:Op zondag 12 januari 2025 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
ik walg altijd van dit soort verhalen, ook toen ik die leeftijd had.
Nee?quote:Op zondag 12 januari 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt de SL![]()
Ik snel van stream wisselen
ik had het over het slettengedrag van Keanuquote:
Ik dacht dat hij wat on stream zeiquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
Het was voor de SL op 1quote:Op zondag 12 januari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij wat on stream zei
Maar ik heb op 1 SL
En op 2 Elsa
Ja Elsa is weggelopenquote:
Puber gedrag van tieners denken alles te weten hoe het in wereld werktquote:Op zondag 12 januari 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het over het slettengedrag van Keanu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |