SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
In Engeland zou het ergens tussen de -16 en -22 graden zitten, heb ik begrepen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
Niet alleen in Amerika is het winter. Hier ook met eindelijk weer wat vorst. Het water in het bakje van het konijn was vanochtend zelfs bevroren.
Ow ik moet hier al meerdere ochtenden erg hard krabben.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier vannacht wel echt winter geworden, werd vanochtend vroeg wakker van buurmeisje die haar autoruiten met veel herrie aan het krabben was
Dat is echt een lekker nummerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje gaat over iemand die op een extreem koude plek winterkleding moet testen:Sparks - Left Out In The Cold
Ik zit nog in mijn maag met haar zilveren bestekset. Mooi, maar wat heb je eraan? Zilver is alleen maar onpraktisch.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
1 van de hoedendozen van mijn oma heb ik ook nog. Jasjes van mama Symph hebben we ook allemaal weggeven aan just_me en mijn beste vriendin en schoenen aan de vrouw van mijn vader. De rest van de kleding ging richting kringloop.
Uiteindelijk hebben wij van mama Symph de grote bestekset, de koffers en een paar pannen echt nog in gebruik, de rest is wel echt weg volgens mij.
Verpatsen. Ain’t nobody got time for cleaning silverquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn maag met haar zilveren bestekset. Mooi, maar wat heb je eraan? Zilver is alleen maar onpraktisch.
Dit heeft wel Sparks vibes jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Franz Ferdinand heeft een muzikaal gevarieerd en creatief nieuw album uit: The Human Fear. Een nummer dat er voor mij uitspringt en waarin veel gebeurt, is deze:Franz Ferdinand - Tell Me I Should Stay
Ik heb Franz Ferdinand pas laatst echt leren kennen. Maar was wel leukquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Franz Ferdinand heeft een muzikaal gevarieerd en creatief nieuw album uit: The Human Fear. Een nummer dat er voor mij uitspringt en waarin veel gebeurt, is deze:Franz Ferdinand - Tell Me I Should Stay
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor bij vlagen The Doors-invloeden. Benieuwd of jullie dat ook horen.
Nogal jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor bij vlagen The Doors-invloeden. Benieuwd of jullie dat ook horen.
Nee, had ik achteraf gezien natuurlijk wel moeten doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef livelink het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)wolle-volledig-omver
Ben jij eigenlijk wezen kijken, @:DJ11
Ik heb best veel meegekregen van SR dit jaar. Was een erg positieve vibe in Zwolle.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, had ik achteraf gezien natuurlijk wel moeten doen.
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Aan de horizon gloren weer een aantal bekendere nummers van deze formatie... maar deze keer een wat minder bekende single als DDMomentje:New Order - Turn
Vierde single van hun album Waiting For The Sirens' Call uit 2005quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.
Beterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ken ik het alleen als nummer van PSB
Ze had een soort aangetrouwd muzikaal talent (maal 2)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter(De versie van Eighth Wonder is ook oké, maar een geboren zangeres was Patsy Kensit niet)
Klopt. Die andere komt binnenkort ook nog langs in een uitzending...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze had een soort aangetrouwd muzikaal talent (maal 2)
Ik vond het mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Een fraai, meeslepend nummer vind ik dit. Van zijn aanstaande, nieuwe solo-album. De frontman van Spandau Ballet. Let op het mooie orkest.Gary Kemp - I Know Where I'm Going
Met wie ben ik in de war?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Gary nog nooit echt horen zingen, alleen de backing vocals
Welkom Fogel!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned vanuit een nieuw land
Eerste keer luisteren vanuit Argentinie.
Wel te laat voor @:dj11
Goedemiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Dat speldje zetten we er ook bij op de Radio 49-wereldkaartquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Welkom Argentinië. Dankzij Fogel is R49 een internationale succeszender.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
De boel staat in brand! Hoe actueel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En zoals altijd krijgen jullie de eerste ook vandaag weer cadeau:
[ afbeelding ]
I stand corrected.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tony deed de zang. Maar Gary schreef alles. En Gary’s broertje Martin is met Shirlie getrouwd
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
O ja, vergeten tijdens de uitzending te spammen, dus nu nog snel even:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.
Echt bizar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De boel staat in brand! Hoe acuteel.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.
Ja, het is echt heel heftig. Dat zijn natuurrampen altijd wel natuurlijk, maar dit is echt wel pure horror.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt bizar.
De straat waar mijn ouders ooit woonden in Laguna Niguel iis ook volledig door brand verwoest.
Toen ze er woonden is de straat inclusief alle huizen onder hen volledig weggespoeld. Het contrast kan niet groter. Dat laatste heb ik live zien gebeuren
Met flageolettenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Hé, dat begin is bijna hetzelfde als Coffee & TV van Blur...
Canned heat is ook een soort koffie en thee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Hé, dat begin is bijna hetzelfde als Coffee & TV van Blur...
quote:
+2quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen of een duimpje geven, maar ik heb geen idee wat dat zijn
Je vinger heel licht op een bepaalde fret leggen en dan de snaar aanslaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen of een duimpje geven, maar ik heb geen idee wat dat zijn
Ik weet niet of Fred het goed vind, als ik dat doe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je vinger heel licht op een bepaalde fret leggen en dan de snaar aanslaan.
The right one, said Fredquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je vinger heel licht op een bepaalde fret leggen en dan de snaar aanslaan.
Ik heb ooit geweten welke fretten precies, maar dat weet ik niet meer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fred het goed vind, als ik dat doe.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fred het goed vind, als ik dat doe.
[ afbeelding ]
Geweldig hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Die heeft geen gevoelige snaar
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Charles & Eddie - Would I Put The Wrong Song Title Here?
Jij ziet er ook heel anders uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn single ziet er heel anders uit...
De top 2000 is wat mij betreft faillietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
Maar deze staat dus ook niet meer in de top 2000.
Zonde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
Maar deze staat dus ook niet meer in de top 2000.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze wel tegen haar zouden liegen.
Als je het zo vaak moet vragen, dan zit er een luchtje aan.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het zo vaak moet vragen, dan zit er een luchtje aan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef Fogel het volgende:
Life in the fast lane met onze chauffeur deze dagen
quote:
Hebben ze je niet gemist bij de MME?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef Fogel het volgende:
Life in the fast lane met onze chauffeur deze dagen
Dat heb ik altijd bij dat liedje van the Ghostbusters? Who you gonna call?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja (toen hij jong was), plus een Eagles-fan.quote:
Vast nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze je niet gemist bij de MME?
Dat is handigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Fuck rijen
(Had de chauffeur geregeld)
Goede chauffeur!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Fuck rijen
(Had de chauffeur geregeld)
Nee maar wel nummers van het eerste de beste huppelkut die meedoet aan beste zangers…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
En ook deze staat niet meer in de top 2000.
Hee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee!Dat wordt wat lastig, ze is wat verstrooid…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar wel nummers van het eerste de beste huppelkut die meedoet aan beste zangers…
Het gaat echt helemaal nergens meer kver.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef livelink het volgende:
The Bee Gee - Jive Talkin' (of is het toch Boogie Box High?)
Beetje late reactie; ik zie het nu pas omdat ik de playlist (er net boven) nog moest opslaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Nummer 02 speelde ik met mijn laatste band
Dat vond ik toendertijd al heel snel, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik te vaak gehoord denk ik…
Helaas...... 0 punten voor jou.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet de naam van de artiesten niet meer. Don't Look Any Further.
Ook gecoverd door M People, maar daar scoor ik geen punten mee
Ik kan het meezingen, het zit goed in elkaar, maar ik had het nooit kunnen labelenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas...... 0 punten voor jou.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:00 schreef Melting het volgende:
Dit nummer zal maar op staan in de verloskamer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:08 schreef livelink het volgende:
Christopher Cross - Ride like the wind
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:12 schreef livelink het volgende:
Ik ben er even tussenuit. Mijn zoon heeft mijn hulp nodig.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit liedje wel, maar ben even kwijt van wie het is.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef DJ11 het volgende:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef DJ11 het volgende:
Incognito feat. Jocelyn Brown - Always There
Ben geen fan van Heineken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Zonde zeg https://www.nhnieuws.nl/n(...)els-leeg-over-straat
Ik ook niet, en van Amstel al helemaal niet.. wat zal het stinken daar.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet, en van Amstel al helemaal niet.. wat zal het stinken daar.
Ooit in Schagen viel er bij de AH een pallet bier van de vrachtwagen klep.
Het heeft daar weken naar bier gestonken
Het lijkt op Banger hartquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:20 schreef Melting het volgende:
Van de plaat hierna, vergeet ik steeds de naam van de artiest.
Bierverspillingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Zonde zeg https://www.nhnieuws.nl/n(...)els-leeg-over-straat
En heeft Symph vandaag ook een biertje?quote:
Welkom terug.quote:
Veltinsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
En heeft Symph vandaag ook een biertje?
5 hoor ik netquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.
Gelukkig zijn de heren niet ver uitgelopen qua punten.
Blijft fijne muziek.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf hoesje met bijpassende muziek
IJsbloemenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:43 schreef Melting het volgende:
De bloemen buiten zetten?
Niet met dit weer!
Ja, maar die hoef ik niet buiten te zetten.quote:
Nou inderdaad….quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Grappig dat baslijn en leadzang zo op elkaar lijken. Was me nog niet eerder opgevallen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Wax - Bridge To Your Heart (Unabridged remix)
Rob de Nijs - Sorry dat ik te laat ben, de brug stond open?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Melting het volgende:
Nummer hierna sluit hier mooi op aan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rob de Nijs - Sorry dat ik te laat ben, de brug stond open?
Close your heart?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Melting het volgende:
Er is maar één ander nummer dat bij mij een identiek gevoel van vrolijkheid opwekt. Knap als je precies die weet te draaienquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:47 schreef Melting het volgende:
In dit geval is dat zeker geen enkel probleemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef livelink het volgende:
Je bent vanavond van de lange versies, Melting.
Ja, viel me ook op.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef livelink het volgende:
De lange versies van de juiste nummersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef livelink het volgende:
Bij mij is dat Stevie Wonder met For once in my life. En laat dat nou niet in de top2000 staanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is maar één ander nummer dat bij mij een identiek gevoel van vrolijkheid opwekt. Knap als je precies die weet te draaien
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij is dat Stevie Wonder met For once in my life. En laat dat nou niet in de top2000 staan
Bij mij is dat Mr. Blue Sky van ELO, dat terecht hoog in de Top 2000 staat.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij mij is dat Stevie Wonder met For once in my life. En laat dat nou niet in de top2000 staan
Nou wil ik wel weten welk nummer dat is.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er is maar één ander nummer dat bij mij een identiek gevoel van vrolijkheid opwekt. Knap als je precies die weet te draaien
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo dan, hier was de wax nog aan het smelten
Die zeker ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mij is dat Mr. Blue Sky van ELO, dat terecht hoog in de Top 2000 staat.
Wax moet heel snel terug die lijst in.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
Dat heeft heel wat jaren geduurd voordat ik door had dat het Malice was en niet Alice
Nou, ik dacht meer dat hij zo onder de indruk was van een Alice dat hij de stad naar haar had genoemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dacht je..... welk plaatsje heet er nou Alice?
Dan vertrouwt hij je puntentelling niet meerquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vertrouwt hij je puntentelling niet meer
Ik weet nog dat ik als kind echt enorm de schurft aan dat achterlijke kauwgom gekauw van Debbie had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel van de Party Animals is beter
Ja, dinges, je weet welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Melting het volgende:
Van welke reclame was deze ook alweer?
Ik heb er nog steeds een hekel aan als mensen zo zichtbaar kauwgom kauwen. Komt ook zo ongeïnteresseerd over.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind echt enorm de schurft aan dat achterlijke kauwgom gekauw van Debbie had.
Als ze bij Toppop kwamen keek ik echt een andere kant op. Onsmakelijk gedoe.
Ik haal ze vaker door elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje dezelfde stem, ja.
Kun jij dit spelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik nog steeds een van de gaafste nummers die ik ooit gespeeld heb
Lijkt me echt een nummer waar je energie van krijgt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik nog steeds een van de gaafste nummers die ik ooit gespeeld heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |