quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
Dat heeft heel wat jaren geduurd voordat ik door had dat het Malice was en niet Alice
Nou, ik dacht meer dat hij zo onder de indruk was van een Alice dat hij de stad naar haar had genoemd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dacht je..... welk plaatsje heet er nou Alice?
Dan vertrouwt hij je puntentelling niet meerquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan vertrouwt hij je puntentelling niet meer
Ik weet nog dat ik als kind echt enorm de schurft aan dat achterlijke kauwgom gekauw van Debbie had.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:10 schreef DJ11 het volgende:
Het origineel van de Party Animals is beter
Ja, dinges, je weet welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Melting het volgende:
Van welke reclame was deze ook alweer?
Ik heb er nog steeds een hekel aan als mensen zo zichtbaar kauwgom kauwen. Komt ook zo ongeïnteresseerd over.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind echt enorm de schurft aan dat achterlijke kauwgom gekauw van Debbie had.
Als ze bij Toppop kwamen keek ik echt een andere kant op. Onsmakelijk gedoe.
Ik haal ze vaker door elkaarquote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een beetje dezelfde stem, ja.
Kun jij dit spelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik nog steeds een van de gaafste nummers die ik ooit gespeeld heb
Lijkt me echt een nummer waar je energie van krijgt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Dit vind ik nog steeds een van de gaafste nummers die ik ooit gespeeld heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |