De top 2000 is wat mij betreft faillietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
Maar deze staat dus ook niet meer in de top 2000.
Zonde.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:23 schreef Melting het volgende:
Maar deze staat dus ook niet meer in de top 2000.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze wel tegen haar zouden liegen.
Als je het zo vaak moet vragen, dan zit er een luchtje aan.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je het zo vaak moet vragen, dan zit er een luchtje aan.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef Fogel het volgende:
Life in the fast lane met onze chauffeur deze dagen
quote:
Hebben ze je niet gemist bij de MME?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:28 schreef Fogel het volgende:
Life in the fast lane met onze chauffeur deze dagen
Dat heb ik altijd bij dat liedje van the Ghostbusters? Who you gonna call?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja (toen hij jong was), plus een Eagles-fan.quote:
Vast nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze je niet gemist bij de MME?
Dat is handigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Fuck rijen
(Had de chauffeur geregeld)
Goede chauffeur!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Fuck rijen
(Had de chauffeur geregeld)
Nee maar wel nummers van het eerste de beste huppelkut die meedoet aan beste zangers…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
En ook deze staat niet meer in de top 2000.
Hee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee!Dat wordt wat lastig, ze is wat verstrooid…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar wel nummers van het eerste de beste huppelkut die meedoet aan beste zangers…
Het gaat echt helemaal nergens meer kver.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:35 schreef livelink het volgende:
The Bee Gee - Jive Talkin' (of is het toch Boogie Box High?)
Beetje late reactie; ik zie het nu pas omdat ik de playlist (er net boven) nog moest opslaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Nummer 02 speelde ik met mijn laatste band
Dat vond ik toendertijd al heel snel, ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:47 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik te vaak gehoord denk ik…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |