Welkom Fogel!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Ingetuned vanuit een nieuw land
Eerste keer luisteren vanuit Argentinie.
Wel te laat voor @:dj11
Goedemiddagquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Dat speldje zetten we er ook bij op de Radio 49-wereldkaartquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
Welkom Argentinië. Dankzij Fogel is R49 een internationale succeszender.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:59 schreef Fogel het volgende:
De boel staat in brand! Hoe actueel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Melting het volgende:
En zoals altijd krijgen jullie de eerste ook vandaag weer cadeau:
[ afbeelding ]
I stand corrected.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tony deed de zang. Maar Gary schreef alles. En Gary’s broertje Martin is met Shirlie getrouwd
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
O ja, vergeten tijdens de uitzending te spammen, dus nu nog snel even:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.
Echt bizar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
De boel staat in brand! Hoe acuteel.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht laatst: Ik had iets op maandag 20 januari. Het duurde een tijdje voordat ik me herinnerde dat het jouw show was.
Ja, het is echt heel heftig. Dat zijn natuurrampen altijd wel natuurlijk, maar dit is echt wel pure horror.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt bizar.
De straat waar mijn ouders ooit woonden in Laguna Niguel iis ook volledig door brand verwoest.
Toen ze er woonden is de straat inclusief alle huizen onder hen volledig weggespoeld. Het contrast kan niet groter. Dat laatste heb ik live zien gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |