New Order - Turn
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Aan de horizon gloren weer een aantal bekendere nummers van deze formatie... maar deze keer een wat minder bekende single als DDMomentje:New Order - Turn
Vierde single van hun album Waiting For The Sirens' Call uit 2005quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.
Jam & Spoon feat. Plavka - Find Me (Odyssey To Anyoona) (radio mix)
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit ken ik niet, maar is wel echt een lekker nummer.
Pet Shop Boys - I'm Not Scared (DJ11 edit)
Beterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ken ik het alleen als nummer van PSB
Ze had een soort aangetrouwd muzikaal talent (maal 2)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beter(De versie van Eighth Wonder is ook oké, maar een geboren zangeres was Patsy Kensit niet)
Klopt. Die andere komt binnenkort ook nog langs in een uitzending...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze had een soort aangetrouwd muzikaal talent (maal 2)
Gary Kemp - I Know Where I'm Going
Ik vond het mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Een fraai, meeslepend nummer vind ik dit. Van zijn aanstaande, nieuwe solo-album. De frontman van Spandau Ballet. Let op het mooie orkest.Gary Kemp - I Know Where I'm Going
Met wie ben ik in de war?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had Gary nog nooit echt horen zingen, alleen de backing vocals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |