SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 11-01-2025 19:16:55 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Team Spuit 11
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke.
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?Zie mijn opmerking in m'n post ervoor dat ze veenhuizen weer in gebruik moeten nemen (om de xr rebellen vast te zetten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenismuseum?wprov=sfla1Ik zag net dat Dotteke al duiding gaf aan mijn dump.quote:Hoewel de geschiedenis van Veenhuizen teruggaat tot 1381 is het bekend geworden als gevangenisdorp sinds de bouw van drie grote gestichten voor wezen, bedelaars en landlopers. Initiatiefnemer in 1823 was de Maatschappij van Weldadigheid. Was dit oorspronkelijk gebaseerd op vrijwillige deelname, allengs veranderde dit in een verplichting en later - na de overname in 1859 door de rijksoverheid - in straf. Nog steeds zijn in Veenhuizen drie gevangenissen in gebruik.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spuit elfquote:
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen idee wat voor visioenen je krijgtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spuit elf
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Well, life can be a riot
In de boomquote:
Zoveel setjes zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.quote:![]()
![]()
Jij weetquote:
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.
Maar dit is misschien wel een echt setje
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!
Maar dit is misschien wel een echt setje![]()
![]()
goh knippedere met mijn ogen en iemand uitleggen hoe de kwinten cirkel (muziek) werkt. hahaha ik snap trouwens dat dat in het begin lastig is te begrijpen
maar ok
Do what you love, love what you do!![]()
Kwintencirkel is ook niet super makkelijk uit te leggen voor de meeste.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
goh knippedere met mijn ogen en iemand uitleggen hoe de kwinten cirkel (muziek) werkt. hahaha ik snap trouwens dat dat in het begin lastig is te begrijpen
maar ok
Het is voor muzikanten die al langer spelen wel makkelijk te begrijpen, maar dit overbrengen naar een beginner of iemand die zich nooit heeft bezig gehouden met theorie? Kan een probleem vormen.Well, life can be a riot
Ik dacht dat mascara al een setje was met iemand, daarom loop ik achter denk ik. Maar ook verder niet belangrijk. Als iedereen gelukkig is. Helemaal mooi. En misschien is het een vriendschappelijk setje, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dit is misschien wel een echt setje![]()
WIe is misschien een echt setje?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dit is misschien wel een echt setjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals ik vanmiddag al aankaartte. Laat dit zien.
Dit is HET voorbeeld voor de functionaliteit van de kwintencirkel.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Speel jij nog steeds?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kwintencirkel is ook niet super makkelijk uit te leggen voor de meeste.
Het is voor muzikanten die al langer spelen wel makkelijk te begrijpen, maar dit overbrengen naar een beginner of iemand die zich nooit heeft bezig gehouden met theorie? Kan een probleem vormen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, vooral in bandformatie.quote:Well, life can be a riot
Het is altijd fijn met muziek bezig te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jazeker, vooral in bandformatie.
Absoluut. Vult toch het e.e.a opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd fijn met muziek bezig te zijn
Well, life can be a riot
En het ontspantquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Vult toch het e.e.a opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speel jij ook een instrument? Behalve je eigen fluit (zal je voor zijnquote:)
Dat zeker. Kan mij er altijd helemaal in verliezen en kom dat in een soort hyperfocusquote:Well, life can be a riot
Je speelt ook heel goed, heb er altijd van genoten als jij aan het spelen wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zeker. Kan mij er altijd helemaal in verliezen en kom dat in een soort hyperfocus
Dank je wel. Ben blij dat dat nog zo gewaardeerd wordquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je speelt ook heel goed, heb er altijd van genoten als jij aan het spelen was![]()
Well, life can be a riot
Hihahoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speel jij ook een instrument? Behalve je eigen fluit (zal je voor zijn)
Nee, geen instrument. Kan ook geen noot lezen![]()
Ik maak wel mixen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Met muis en meelie aan de after eight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O is ook leuk toch, ben je ook lekker met muziek bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihaho
Ik maak wel mixenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit. Er is op FOK ook een fanclub, weet niet meer alle leden ervan, maar ik hoor erbij.![]()
I'm in![]()
![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is ook leuk toch, ben je ook lekker met muziek bezig![]()
![]()
Wat speel jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel. Ben blij dat dat nog zo gewaardeerd word![]()
![]()
Partymix?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihaho
Ik maak wel mixen![]()
![]()
Piano en gitaar zijn mijn hoofdinstrumenten.quote:
Ik rommel ook wat aan met bas/drums en zing af en toe wat, al is dat niet waanzinnig
Well, life can be a riot
After eight is wel lekker ja, al weet ik niet of ik ijs smaak er van lekker vind
Nrt zoals pistache ijs"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat tof! Wat voor muziek?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Piano en gitaar zijn mijn hoofdinstrumenten.
Ik rommel ook wat aan met bas/drums en zing af en toe wat, al is dat niet waanzinnig![]()
Een zwembadfoto, zonder bier.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 11-01-2025 19:41:00 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
liefdevolle bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, vriendschappelijke setjes zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik dacht dat mascara al een setje was met iemand, daarom loop ik achter denk ik. Maar ook verder niet belangrijk. Als iedereen gelukkig is. Helemaal mooi. En misschien is het een vriendschappelijk setje, kan ook natuurlijk.
Dan wist Kapoen wel een goede act op te voeren
Zet er maar bij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weer een mooie voor mn collectie![]()
![]()
Vriendschappelijk zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks is er weer een FOK! setje![]()
![]()
Ja vijandig heb ik het niet zo opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Vriendschappelijk zou zomaar kunnen.![]()
![]()
Nu weet je waar het op slaat als ik zeg "staat genoteerd "quote:
Of naja, waar het op kan slaan, er zijn nog meer opties
Vaak slaat het als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu weet je waar het op slaat als ik zeg "staat genoteerd "
Of naja, waar het op kan slaan, er zijn nog meer opties![]()
![]()
En zonder vrouwen (of misschien wel, ik heb niet goed opgeletquote:)
KutJusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vaak slaat het als een tang op een varken
Jij zegt hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken toch zeker?![]()
![]()
Dat is nou net het probleemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh, nog 1 te gaan tot de puntjes komen binnenstromen![]()
![]()
Ahw dat is lief, maar onnodigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik dacht gun jullie wat privacy samen
Hoe was het in de Efteling?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
doet het ou?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had het druk met in het zwembad liggen…quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat een rare prioriteiten heb jij!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had het druk met in het zwembad liggen…
Ik heb met je te doen...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had het druk met in het zwembad liggen…![]()
Verder dan wat Rock/Pop/Blues kom ik niet. Speel het liefst Stonesquote:Speciaal een Telecaster voor aangeschaft 2 jaar terug
Well, life can be a riot
Echt he?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat een rare prioriteiten heb jij!I'm surrounded by morons!
Apenbolk
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hemels lichaam in het lichaam van een aapje!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
BolkieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ah, fijn om te zien!quote:
Hier issie ook prima, morgenochtend komt Mini-ToT al weer bij me terug. Altijd fijn dat hij bij me thuis is!![]()
![]()
Aah fijn dat die er dan weer isquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, fijn om te zien!
Hier issie ook prima, morgenochtend komt Mini-ToT al weer bij me terug. Altijd fijn dat hij bij me thuis is!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:04 schreef mario390 het volgende:
polse tv best of samantha ( . ) ( . ) erder was best mod.talking![]()
![]()
O nee te druk hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Wees maar blij dat je er vanmiddag niet was.quote:
Was de grote Kree showWell, life can be a riot
Helloquote:![]()
Avondquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vrienden van het goede leven; fijn jullie hier deze avond te treffen.
Well, life can be a riot
Idemquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vrienden van het goede leven; fijn jullie hier deze avond te treffen.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw dat is lief, maar onnodig
Hoe was het in de Efteling?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Helloquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vrienden van het goede leven; fijn jullie hier deze avond te treffen.
Ow sorry die onderste heb ik helemaal gemistquote:![]()
Efteling was prima, alleen beetje kouwe poten en ze hebben tegenwoordig Heineken.
Merkte wel dat mijn energie levels echt zwaar kut zijn dus ben wat eerder naar huis gegaan maar dat mag de pret allemaal niet drukken
Moe maar voldaan nu en dorstig![]()
![]()
En gladquote:
Well, life can be a riot
Ah ja, ik had ook beter moeten weten dan 2 dingen in 1 post zeggenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow sorry die onderste heb ik helemaal gemist![]()
Efteling was prima, alleen beetje kouwe poten en ze hebben tegenwoordig Heineken.
Merkte wel dat mijn energie levels echt zwaar kut zijn dus ben wat eerder naar huis gegaan maar dat mag de pret allemaal niet drukken
Moe maar voldaan nu en dorstig
Toch maar meer slapen dan, vanavond op tijd naar bed!
Slaap is het probleem niet, ik ben al maanden moe, geen energie, kan dagen lang slapen dat maakt geen verschil maar ze hbben alles gechecked ben kerngezond zegt de dokterquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik had ook beter moeten weten dan 2 dingen in 1 post zeggen
Toch maar meer slapen dan, vanavond op tijd naar bed!![]()
Oh, vervelendquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Slaap is het probleem niet, ik ben al maanden moe, geen energie, kan dagen lang slapen dat maakt geen verschil maar ze hbben alles gechecked ben kerngezond zegt de dokter![]()
Maar wel fijn dat je kerngezond bent
Whehehe!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Haa ToT.
Zullen wij eens daten binnenkort?
Ik zit nu wel meer mensen te meeten, ik vind het prima.![]()
![]()
Niks seksueels ofzo, maar gewoon zien waar het schip strandt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ik zit nu wel meer mensen te meeten, ik vind het prima.Yea, she's on crack.![]()
Altijd gezellig, mensen meeten.Well, life can be a riot
Nou ja of ik het daar mee eens ben twijfel ik nog overquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, vervelend![]()
Maar wel fijn dat je kerngezond bent![]()
Nu maar kijken of het tussen mijn oren zit want als ik zo oud moet worden dan spring ik voor mijn 50 nog ergens van een flat ofzo. Ben al aangemeld ze verwachten begin maart ofzo intake.dus nog een lange 6 weken te gaan maar we gaan gewoon door![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Niks seksueels ofzo, maar gewoon zien waar het schip strandt.
Een biertje happen of whatever is prima.![]()
![]()
PotjandorieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een biertje happen of whatever is prima.![]()
![]()
@aloaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ben nog aan het testen wat dat met mijn energy level doet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Een biertje happen of whatever is prima.Yea, she's on crack.![]()
zal veel aan de hoeveelheid liggen denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het testen wat dat met mijn energy level doet.![]()
![]()
Wat giet jij weg op zo'n avond als deze?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
zal veel aan de hoeveelheid liggen denk ikYea, she's on crack.![]()
Ik drink nu aardbeienthee. Voel me zwaar homofiel hierdoor, maar ik ben wie ik ben en ga daar geen concessies aan doen.quote:Yea, she's on crack.![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink nu aardbeienthee. Voel me zwaar homofiel hierdoor, maar ik ben wie ik ben en ga daar geen concessies aan doen.![]()
dat verschilt heel erg, vandaag niet zo veel denk ik, ben gewoon moe.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat giet jij weg op zo'n avond als deze?
normaal in het weekend fleske of 10 denk ik en als het dan per ongeluk laat wordt dan gaat er wel eens een bakje van 24 door maar dat zijn de uitzonderingen tegenwoordig doe ik rustig aan![]()
Ja maar wiequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kukelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Vrienden van het goede leven; fijn jullie hier deze avond te treffen.![]()
![]()
Eerder welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat red ik al jaren niet meer, een kist van 24. In m'n studententijd heb ik dat nog weleens voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat verschilt heel erg, vandaag niet zo veel denk ik, ben gewoon moe.
normaal in het weekend fleske of 10 denk ik en als het dan per ongeluk laat wordt dan gaat er wel eens een bakje van 24 door maar dat zijn de uitzonderingen tegenwoordig doe ik rustig aanYea, she's on crack.![]()
Hier ook. Forest Fruitquote:
Well, life can be a riot
Aan de ene kant mooi dat je gezond bent, maar aan de andere kant ook weer heel kudt dat je niet weet waar die vermoeidheid vandaan komt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Slaap is het probleem niet, ik ben al maanden moe, geen energie, kan dagen lang slapen dat maakt geen verschil maar ze hbben alles gechecked ben kerngezond zegt de dokterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die postte hier vroeger anders regelmatigquote:Well, life can be a riot
Heb nog wel gekkere tijden gehad maar ik heb geen zin om als ik alleen thuis zit mezelf half klem te gaan zitten zuipenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat red ik al jaren niet meer, een kist van 24. In m'n studententijd heb ik dat nog weleens voor elkaar gekregen.gewoon rustig een paar koude paters weg klappen is voor mij meer dan voldoende
![]()
![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die postte hier vroeger anders regelmatig![]()
Nou ja, zo zijn er een hoop van "vroeger" die hier uitgekeken zijn of niet meer kunnen posten. Sja, zo gaat dat dan denk ik maar, maar het is wel jammer.quote:Well, life can be a riot
Dat dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aan de ene kant mooi dat je gezond bent, maar aan de andere kant ook weer heel kudt dat je niet weet waar die vermoeidheid vandaan komt.
ik wandelde in maart/april van 2024 in het weekend regelmatig een 35-40 km per dag en dan niks aan de hand. paar weken later was ik al kapot als ik er nog geen 10 gelopen had dus ik vond dat verschil wat groot en het is alleen maar erger geworden dus er moet iets zijn alleen nog ff achter komen wat![]()
![]()
BålkI'm surrounded by morons!
Ja. Vroeger.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die postte hier vroeger anders regelmatig
Nu niet meer.
En doorrrr![]()
Doe ik ook nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom hoeven we m niet te gaan roepenlaat maar weg
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Vroeger.
Nu niet meer.
En doorrrr![]()
![]()
Oh, dat is wel vervelend, hopelijk kunnen ze je helpen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou ja of ik het daar mee eens ben twijfel ik nog over![]()
Nu maar kijken of het tussen mijn oren zit want als ik zo oud moet worden dan spring ik voor mijn 50 nog ergens van een flat ofzo. Ben al aangemeld ze verwachten begin maart ofzo intake.dus nog een lange 6 weken te gaan maar we gaan gewoon door
Je zou denken dat het ergens door moet komen, maar als alles nagekeken is zal het daar niet in zitten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat dus
ik wandelde in maart/april van 2024 in het weekend regelmatig een 35-40 km per dag en dan niks aan de hand. paar weken later was ik al kapot als ik er nog geen 10 gelopen had dus ik vond dat verschil wat groot en het is alleen maar erger geworden dus er moet iets zijn alleen nog ff achter komen wat
Misschien te veel aan je hoofd, maar dat weet je zelf het beste. Hoop dat het snel beter wordt
zal het zelf moeten doen uitendelijk denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend, hopelijk kunnen ze je helpen!maar ik hoop dat ze me de juiste richting in kunnen helpen
![]()
![]()
Ik mis jouquote:
Ik veel aan mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat het ergens door moet komen, maar als alles nagekeken is zal het daar niet in zitten.
Misschien te veel aan je hoofd, maar dat weet je zelf het beste. Hoop dat het snel beter wordtvoor mijn doen heb ik nog nooit zo'n saai leven gehad als nu. Geen stress, geen gedoe, gewoon alles onder controle dus ik had al geroepen dat het het gemis van stress was maar dat hebben ze ook getest dat mijn stress systeem niet ontregeld is dat is het ook nie
![]()
![]()
Al met al kudt dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik veel aan mijn hoofdvoor mijn doen heb ik nog nooit zo'n saai leven gehad als nu. Geen stress, geen gedoe, gewoon alles onder controle dus ik had al geroepen dat het het gemis van stress was maar dat hebben ze ook getest dat mijn stress systeem niet ontregeld is dat is het ook nie
O jaquote:
Wat een Dotje is 't hequote:
Well, life can be a riot
Als ik een leuk grietje van 22 was geweest lag ik nu met m'n tietjes voor de webcam nog wat bij te verdienen.Yea, she's on crack.![]()
quote:Iedere minuut dat je niet post mis ik je
is maar hoe je het bekijktquote:ik ben geen kree, ik denk aan de dingen die wel kunnen en zoek een oplossing voor de rest. VOORUIT ipv de handrem er op en maar klagen
(Sorry kree maar ik kon ff geen beter voorbeeld bedenken)![]()
Hou op hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Iedere minuut dat je niet post mis ik je
![]()
![]()
![]()
A dat is dan balen dat je geen 22 meer bentquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als ik een leuk grietje van 22 was geweest lag ik nu met m'n tietjes voor de webcam nog wat bij te verdienen.
Lekker cashen via KusjeHamster of AlleenVentilatoren. Als je er een beetje leuk uitziet kan je echt een lekker maandsalaris verdienen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als ik een leuk grietje van 22 was geweest lag ik nu met m'n tietjes voor de webcam nog wat bij te verdienen.
Ergens kan je dan natuurlijk daarna niet meer aan een normale baan komen.
Aan de andere kant verdien je daarmee zoveel dat je geen normale baan meer nodig hebt als je't een beetje fatsoenlijk doet qua financiën.Well, life can be a riot
Toch mooi meegenomen zo vlak voor je nog gaat stappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is dan balen dat je geen 22 meer bentYea, she's on crack.![]()
ja er gaat tenslotte niks boven lekker met je 22 jarige kut voor de webcam met je tieten gaan zitten spelen om wat bij te verdienenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is dan balen dat je geen 22 meer bent![]()
![]()
Anders zat je klaar voor het scherm?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat is dan balen dat je geen 22 meer bent![]()
![]()
Dat is ook het beste,quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
is maar hoe je het bekijktik ben geen kree, ik denk aan de dingen die wel kunnen en zoek een oplossing voor de rest. VOORUIT ipv de handrem er op en maar klagen
(Sorry kree maar ik kon ff geen beter voorbeeld bedenken)doe ik ook.
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja er gaat tenslotte niks boven lekker met je 22 jarige kut voor de webcam met je tieten gaan zitten spelen om wat bij te verdienen
Het gaat niet over mij, het gaat over kuckelquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders zat je klaar voor het scherm?
Ja maar ik ken jou wel een beetjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij, het gaat over kuckel![]()
![]()
Jawal, jij zou klaar zitten om tokens te storten in mijn potje.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet over mij, het gaat over kuckelYea, she's on crack.![]()
Ik jou wel een beetje wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Jawal, jij zou klaar zitten om tokens te storten in mijn potje.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snotver... ik ken jou wel een beetjeNou ik ga echt niet voor zo camera zitten never nooit niet.
Niet voor de camera, voor het scherm!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]Nou ik ga echt niet voor zo camera zitten never nooit niet.
![]()
![]()
Om naar tietjes van een 22 jarige te kijken. Dacht het niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet voor de camera, voor het scherm!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja zo gek is dat nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om naar tietjes van een 22 jarige te kijken. Dacht het niet.![]()
![]()
Ja hallo ik moest bolken want de bel doet het nietWell, life can be a riot
![]()
![]()
Ajax gewonnen, feli Ajax supporters... Nu ff naar beste team kijken![]()
Als ze maar niet afgaan tegen de kaasboeren
Lach met een schone bips![]()
Olkquote:Well, life can be a riot
Je hebt een schoonmaakmiddelen wedstrijd ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Ajax gewonnen, feli Ajax supporters... Nu ff naar beste team kijken![]()
Als ze maar niet afgaan tegen de kaasboerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zo naar doen tegen mensen die het niet snappen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt een schoonmaakmiddelen wedstrijd ?Lach met een schone bips![]()
* greysbones geeft lylt een aai over zijn bol, ooit zal je het snappenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet zo naar doen tegen mensen die het niet snappen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
I don't want to be snaps.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft lylt een aai over zijn bol, ooit zal je het snappenLach met een schone bips![]()
Heel erg snaps zal je ook niet wordenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I don't want to be snaps.
Ik ben jonger dan jij, heb nog tijd om te leren oma.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel erg snaps zal je ook niet wordenLach met een schone bips![]()
Mannen zijn niet in staat hun hersenen net zo efficiënt te gebruiken als vrouwen opaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij, heb nog tijd om te leren oma.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze man heeft een dikkere kop dan de gemiddelde vrouw dus ook meer inhoudquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen zijn niet in staat hun hersenen net zo efficiënt te gebruiken als vrouwen opa
Ok muisquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen zijn niet in staat hun hersenen net zo efficiënt te gebruiken als vrouwen opa![]()
Als je echt snaps wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze man heeft een dikkere kop dan de gemiddelde vrouw dus ook meer inhoud
Had je geweten dat mannen sowieso grotere hersenen hebben
Maar minder verbindingen
Want? Ik kan ook 2 dingen tegelijk. Porno kijken en masturberen.... Tssssquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je echt snaps was
Had je geweten dat mannen sowieso grotere hersenen hebben
Maar minder verbindingenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Ik kan ook 2 dingen tegelijk. Porno kijken en masturberen.... Tssss![]()
![]()
Was die handen dan eens voor je gaat typenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want? Ik kan ook 2 dingen tegelijk. Porno kijken en masturberen.... TssssThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In onschuld gewassenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was die handen dan eens voor je gaat typen
Heet zweet van de altaarknaapquote:I'm surrounded by morons!
Ik kijk liever naar wat andersquote:
Alles wat jij overal weg weet te jagen lijkt naar DTS te komen....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
En ik dacht dat ik goed was in mensen weg jagen![]()
En lekker rustig zo ook wel.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Goede gave!
Geen enge mensen om je heenLach met een schone bips![]()
Pardon?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alles wat jij overal weg weet te jagen lijkt naar DTS te komen....Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: