SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel iets van vis liggenKom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar misschien heb ik het wel nodigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk altijd waarom iets slikken wat niet nodig is?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vaak geen zin om het te pakkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met nuttigen van fruit kan je het altijd klaarmaken als smoothie of door je kwark heen gooien in de ochtend.
Ik maak af en toe een smoothie, heerlijk.
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb ook een banaanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak geen zin om het te pakken
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan![]()
Ach toto69quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:27 schreef Grotetijd het volgende:
That reminds me. Over die Mtoto gesproken
Hoe is het met @:toto69?!![]()
Maar die postte hier toch nooit?![]()
Verse sinaasappelsap?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak geen zin om het te pakken
Had vandaag wel weer sinaasappelsap en na de lunch een banaan
Jammer dat er zoveel suiker in zit
Well, life can be a riot
Nee volgens mij niet. Was vooral een KLBer, maar vraag mij af hoe het daar mee is. Was best een geinige ventquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ach toto69![]()
Maar die postte hier toch nooit?Well, life can be a riot
Well, life can be a riot
Drinkt dat wel bijna elke dag een klein glaasjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap?
Weer lees je niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:28 schreef kree het volgende:
[..]
moeten ze maar neit posten. als ze niet dood is? naja laat gaan. hoop dat ze het red dan.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
Zijn er mensen hier die b12 slikken of vitamine D
Heb nog wel twee potjes van in huis, en ik twijfel om daar toch weer mee te gaan beginnen, laatste dagen best moe en ik slaap wel goedSowieso als je B12 tekort wil laten bepalen: NOG GEEN B12 nemen (let ook op met zuivel- en vleesvervangers en Energy Drinks waar het aan toegevoegd is.) Minstens 3 liefst 6 maanden zonder suppletie doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vitamini D, maar die krijg ik op recept
Je kan ook even een bloedonderzoek aan vragen of je een D of B12 tekortt hebt
En dan ook nog meerdere soorten bloedwaarden bepalen, want je wil niet alleen weten hoeveel B12 in je bloed zit.
Je moet ook weten hoeveel B12 er in je cellen zit en dat is een indirecte bepaling adhv andere stoffen.
Ik zal wel even wat kopieren, als je er interesse in hebt?
Via PM of zo. @Lovely
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 11-01-2025 18:14:32 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Vitamine D is er de laatste tijd via zonlicht niet zoveel. Ik weet niet of je genoeg uit voeding haalt:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar misschien heb ik het wel nodig
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx![]()
Laat maar - discussie erover is al geweestquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geen idee, you tell mequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk allemaal weer seksueel gemaakt worden?quote:quote:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal jouw poesje eens aai... Oh wacht ik sliepquote:quote:Op zondag 5 januari 2025 19:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
We kunnen eerst nog wel even rollebollen?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb ik voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Was je lekker je beef aan het jerken ja?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
[quote]Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, you tell me
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Sooooooooooooooooooowquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 11 januari 2025 08:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag mijn weermannetje in jou?
[/Well, life can be a riot
In een smoothy ook, dacht ook goed bezig te zijn door in de ochtend een smooty van fruit en groente maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap?
Euuhhhh fout gedacht, de dokter zei dat er heel veel suikers in zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
[quote]Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, you tell me
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Mooi opgezochtquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 11 januari 2025 08:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mag mijn weermannetje in jou?
[/![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
We waren al gestopt op verzoek van de baas lieverd![]()
![]()
Ook veel pech met zijn gezondheidquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Was vooral een KLBer, maar vraag mij af hoe het daar mee is. Was best een geinige vent![]()
Ja mag wel.. zuivel drink ik wel.. vleesvervangers eet ik niet en energy drinken sowieso nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Sowieso als je B12 tekort wil laten bepalen: NOG GEEN B12 nemen (let ook op met zuivel- en vleesvervangers en Energy Drinks waar het aan toegevoegd is.) Minstens 3 liefst 6 maanden zonder suppletie doen.
En dan ook nog meerdere soorten bloedwaarden bepalen, want je wil niet alleen weten hoeveel B12 in je bloed zit.
Je moet ook weten hoeveel B12 er in je cellen zit en dat is een indirecte bepaling adhv andere stoffen.
Ik zal wel even wat kopieren, als je er interesse in hebt?
Via PM of zo. @:Lovely
Is dat Jeroen?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het was de reis waard, alleen lang wachten op eten.
[ link | afbeelding ]
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Yorkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik maken in sims
[ afbeelding ]![]()
![]()
Volgens mij was dat weer niet goed omdat je dan in 1x heel veel suikers binnen krijgtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een smoothy ook, dacht ook goed bezig te zijn door in de ochtend een smooty van fruit en groente maken.
Euuhhhh fout gedacht, de dokter zei dat er heel veel suikers in zitten![]()
Klopt, zit ook veel suiker in smoothies.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een smoothy ook, dacht ook goed bezig te zijn door in de ochtend een smooty van fruit en groente maken.
Euuhhhh fout gedacht, de dokter zei dat er heel veel suikers in zitten
Zonde eigenlijk he? Ze doen net alsof het gezond is, maar in een gemiddelde smoothie zit 30 gram suiker.. 6 Suikerklontjes
Het is echt te lekker om zo ongezond te zijn.Well, life can be a riot
A nee niet weer beginnen aubquote:
Het was net rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Qua voeding haal ik dan wel weer genoeg vitamine D (denk ik )quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Vitamine D is er de laatste tijd via zonlicht niet zoveel. Ik weet niet of je genoeg uit voeding haalt:
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lang gedaan over deze reply? Ik had mn quoteverkloot al even geleden aangepastquote:
Zo te zien welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
JA DAT IS OOK EEN WORSTquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ link | afbeelding ]Je hebt de opdracht begrepen.
Leuk dat 't fijn was man
Well, life can be a riot
Beter gewoon een sinaasappel eten.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verse sinaasappelsap?
Jammer dat er zoveel suiker in zit![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen idee, you tell me
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nog niet over hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA DAT IS OOK EEN WORSTJe hebt de opdracht begrepen.
Leuk dat 't fijn was man:')![]()
Doet me denken aan Graceland. Mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga ik maken in sims
[ afbeelding ]Well, life can be a riot
Klopt jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lang gedaan over deze reply? Ik had mn quoteverkloot al even geleden aangepast![]()
![]()
Ja echt heel jammer. Ik dacht ook gezond bezig te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt, zit ook veel suiker in smoothies.
Zonde eigenlijk he? Ze doen net alsof het gezond is, maar in een gemiddelde smoothie zit 30 gram suiker.. 6 Suikerklontjes
Het is echt te lekker om zo ongezond te zijn.
Die had toch iets aan z'n anus? Pittig welquote:Well, life can be a riot
Niet okequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Ik dacht ook gezond bezig te zijn
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat maar - discussie erover is al geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
We waren al gestopt op verzoek van de baas lieverdOei, ik hoop dat @maily het inmiddels door heeft...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A nee niet weer beginnen aub
Het was net rustigCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Volgens de dokter toen geeft fruit meer suikers als je het bewerkt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat weer niet goed omdat je dan in 1x heel veel suikers binnen krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zHey Klaasje, ben je al op date?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is wel weer typisch des FOK!s om te FOK!ken op je date
Well, life can be a riot
Nee dus, en ook makkelijk dacht ik, pleur er gelijk groente bij hoef ik ook niet echt meer tekokenquote:
Sowieso in één keer een heleboel wat je drinkt ipv kauwt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat weer niet goed omdat je dan in 1x heel veel suikers binnen krijgt
Ook minder gezond.![]()
Zwarte dinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is verse sinaasappelsap gezond? Puur vruchtensap is een bron van gezonde voedingsstoffen, maar het bevat van nature veel fruitsuiker (fructose). Drink daarom niet meer dan 1 glas per dag om op een gezond gewicht te blijven. Sinaasappelsap staat niet in de Schijf van Vijf.
Dus het valt wel mee, ik pers twee sinaasappels uit dus geen hele glas vol
Niet. Per definitie niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Vitamine D is er de laatste tijd via zonlicht niet zoveel. Ik weet niet of je genoeg uit voeding haalt:
https://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vitamine-d.aspx
En de norm voor Vitamine D ligt te laag bij de reguliere geneeskunde. Die gaat uit van Waar wordt een mens niet ziek van, in plaats van Waar voelt een mens zich Het Best bij?Daartoe is de oplossing ook Vitamine K2 erbij te nemen (let wel, K2 en niet K1-druppels die een baby krijgt).quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Met vitamine D moet je wel oppassen, kun je hartproblemen van krijgen door een overschot aan calcium in het bloed.
K2 zorgt ervoor dat Calcium belandt op plekken waar het hoort, in botten en tanden in plaats van gewrichten en vaatwanden.
*let wel: Vitamine K2 kan interactie geven met antistolling in de categorie van Coumarinederivaten. Dan maar een hele lage dosering K2 gebruiken.Slikte je wel elke dag Vitamine D3? Of slechts eens per week/maand? (en dan een hoge dosering)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig Vitamine D geslikt maar merkte eigenlijk weinig verschil met wel/niet slikken. Ik kreeg vooral energie van gewoon meer bewegen en zelfs af en toe op m'n balkon staan hielp onwijs.
Ik slikte magnesium en omega 3. Maar sinds ik vaker buiten kom, meer groenten/vis eet slik ik niks meer.
Een mens verbruikt per dag ca. 1.000-4.000IE (25-100 mcg) aan D3.
Als je een tekort hebt, moet je dat dus al minimaal aanvullen.
En beter elke dag, want je bent na ca 24 uur al de helft van de (orale) dosis kwijt.
De meeste mensen krijgen te weinig Magnesium (in de juiste soorten/vormen) binnen en ook niet gnoeg Omega 3.
En nee, de plantaardige olien bevatten meestal te veel Omega 6, wat dan weer slecht is en laaggradige ontstekingen veroorzaakt.
De enige plantaardige olien die nog wel goed zijn, zijn Olijfolie en Kokosolie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Alleen als je iets toevoegt. Fruit bewerken kan hooguit suikers snel opneembaar maken, maar het kunnen er niet op magische wijze meer worden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de dokter toen geeft fruit meer suikers als je het bewerkt.
Sowieso heeft jouw dokter een nogal aparte zienswijze op veel dingen![]()
![]()
Met een hont, dacht met een damequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iets met Amstel Live had het te maken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je zo nog hoe die quiz hete?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar was wel heul lekkerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:13 schreef maily het volgende:
[..]
Sowieso in één keer een heleboel wat je drinkt ipv kauwt.
Ook minder gezond.
Suiker is suikerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar niet elke suiker is slecht natuurlijk hé..![]()
Dat is pertinent onwaar.quote:Well, life can be a riot
@mascara-klodder !quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jeroentje?![]()
Heb ik voor jequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb vooral liefde nodig en aandacht![]()
![]()
Soms is t wel schrikken hoeveel suiker er in een product zit.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Boeiend allemaal. 2025 gaat de wereld toch naar de klotenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja excuus allemaal, ik kwam later binnenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oei, ik hoop dat @:maily het inmiddels door heeft...![]()
![]()
Daarom, waar hebben we het overquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Boeiend allemaal. 2025 gaat de wereld toch naar de kloten![]()
Hmm, maar als ik me goed voel bij veel suiker eten, dan hoef ik niet naar de reguliere geneeskunde te luisteren?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet. Per definitie niet.
En de norm voor Vitamine D ligt te laag bij de reguliere geneeskunde. Die gaat uit van Waar wordt een mens niet ziek van, in plaats van Waar voelt een mens zich Het Best bij?
[..]
Daartoe is de oplossing ook Vitamine K2 erbij te nemen (let wel, K2 en niet K1-druppels die een baby krijgt).
K2 zorgt ervoor dat Calcium belandt op plekken waar het hoort, in botten en tanden in plaats van gewrichten en vaatwanden.
*let wel: Vitamine K2 kan interactie geven met antistolling in de categorie van Coumarinederivaten. Dan maar een hele lage dosering K2 gebruiken.
[..]
Slikte je wel elke dag Vitamine D3? Of slechts eens per week/maand? (en dan een hoge dosering)
Een mens verbruikt per dag ca. 1.000-4.000IE (25-100 mcg) aan D3.
Als je een tekort hebt, moet je dat dus al minimaal aanvullen.
En beter elke dag, want je bent na ca 24 uur al de helft van de (orale) dosis kwijt.
De meeste mensen krijgen te weinig Magnesium (in de juiste soorten/vormen) binnen en ook niet gnoeg Omega 3.
En nee, de plantaardige olien bevatten meestal te veel Omega 6, wat dan weer slecht is en laaggradige ontstekingen veroorzaakt.
De enige plantaardige olien die nog wel goed zijn, zijn Olijfolie en Kokosolie.![]()
* MizzezAmy pakt de suikerpot uit de kastCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wat dacht je dan van koolhydraten? Man man man.. Ik probeer op max 50% van m'n maximale koolhydraatintake te zitten maar dat is trickyquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
Soms is t wel schrikken hoeveel suiker er in een product zit..
Well, life can be a riot
Ik moest alchol drinken om mijn bloeddruk om hoog te krijgen en veel seks hebben omdat dat een goede beweging voor mijn rug wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Alleen als je iets toevoegt. Fruit bewerken kan hooguit suikers snel opneembaar maken, maar het kunnen er niet op magische wijze meer worden.
Sowieso heeft jouw dokter een nogal aparte zienswijze op veel dingen![]()
Alleen kon ik geen alcohol en een lekkere vent op recept krijgen
Dat ook idd of zoutquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van koolhydraten? Man man man.. Ik probeer op max 50% van m'n maximale koolhydraatintake te zitten maar dat is tricky
O daar heeft ze van de week wel een mooi eerbetoon gekregen, ook Emma Heestersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iets met Amstel Live had het te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat weer niet goed omdat je dan in 1x heel veel suikers binnen krijgtBeter je eten kauwen ipv drinken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt, zit ook veel suiker in smoothies.
Het is echt te lekker om zo ongezond te zijn.
En ook rustig en goed kauwen.
Het blijkt dat na 20 minuten kauwen, je maag het andere hormoon gaat aanmaken dan het 'hongerhormoon' (ghreline), namelijk het 'verzadigingshormoon' (leptine)
https://www.diabetesfonds(...)%20dezelfde%20manier.quote:quote:Gezonde en ongezonde suikers bestaan niet
Suiker is suiker: de ene suiker is niet beter of gezonder dan andere suikers. Je lichaam verwerkt alle soorten suikers op dezelfde manier. Maar kijk je specifiek naar het product waar de suiker in zit, dan wordt het een ander verhaal.![]()
Wat vreemd is als je zoekt op manuela kemp krijg je al eerder auto ongeluk aangevuld dus veel mensen hebben daar op gezocht maar kan er geen nieuws berichten over vinden wel over een ongeluk uit 2020 met een gespannen draaad.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb vooral liefde nodig en aandachtnou wat let je je kan zo gaan date met een van de mannen hier
Ik word nog depressiever van jullie gepraat over eten dan het gelul van kree.Trotste mama van Ambar
Zout ook ja, pffooee.quote:
En wat dacht je van vet!?
Hetgeen wat ik juist wil zijn veel eiwitten, maar die lijken vooral in kip te zittenEn ben op een gegeven moment wel klaar met kipproducten alsmaar
Well, life can be a riot
Zijn daar beelden van ?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heeft ze van de week wel een mooi eerbetoon gekregen, ook Emma HeestersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoi kreequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word nog depressiever van jullie gepraat over eten dan het gelul van kree.![]()
Klinkt als een prima dokter!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest alchol drinken om mijn bloeddruk om hoog te krijgen en veel seks hebben omdat dat een goede beweging voor mijn rug was![]()
Alleen kon ik geen alcohol en een lekkere vent op recept krijgenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan gaat er iets misquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word nog depressiever van jullie gepraat over eten dan het gelul van kree.Well, life can be a riot
Ik eet soms wel té snel, probeer daar wel op te letten omdat het idd niet goed om snel te eten..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:18 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Beter je eten kauwen ipv drinken.
En ook rustig en goed kauwen.
Het blijkt dat na 20 minuten kauwen, je maag het andere hormoon gaat aanmaken dan het 'hongerhormoon' (ghreline), namelijk het 'verzadigingshormoon' (leptine)
Ook vol gevoel heb je pas later.. toch?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Whut?!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de dokter toen geeft fruit meer suikers als je het bewerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan idd, maar wil ik nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]nou wat let je je kan zo gaan date met een van de mannen hier
Heel die pozza in 2 min naar binnen gewerkt?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet soms wel té snel, probeer daar wel op te letten omdat het idd niet goed om snel te eten..
Ook vol gevoel heb je pas later.. toch?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word nog depressiever van jullie gepraat over eten dan het gelul van kree.
Heb dat probleem ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet soms wel té snel, probeer daar wel op te letten omdat het idd niet goed om snel te eten..
Ook vol gevoel heb je pas later.. toch?![]()
Een vriendin van me zei laatst tegen mij "doe eens rustig, het loopt niet weg he?!" maar ik kan fysiek lijkt het wel niet rustig eten. De tijd dat zei nodig had voor 1 burger had ik m'n frietjes en burger al bijna op
Well, life can be a riot
Nee dat weer niet.. is wel heel snel hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heel die pozza in 2 min naar binnen gewerkt?
Misschien schuilt er wel een hele leuke vent achter een username. Who knows. Genoeg FOK!kers ontmoet om er achter te zijn dat het stuk voor stuk leuke mensen zijn hoor. Sommige misschien wat gek, maar dat is ook leukquote:
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Maar niet elke suiker is slecht natuurlijk hé..<<<quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
O geen idee. Wist ook van geen autoongeluk af eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat vreemd is als je zoekt op manuela kemp krijg je al eerder auto ongeluk aangevuld dus veel mensen hebben daar op gezocht maar kan er geen nieuws berichten over vinden wel over een ongeluk uit 2020 met een gespannen draaad.
Maar ik moet je ook zeggen dat ik dat ook niet allemaal onthou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat denk ik ook wel hoor, maar geen behoefte aanquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien schuilt er wel een hele leuke vent achter een username. Who knows. Genoeg FOK!kers ontmoet om er achter te zijn dat het stuk voor stuk leuke mensen zijn hoor. Sommige misschien wat gek, maar dat is ook leuk
quote:<<<quote:
je lichaam kan zelfs genoeg suiker(s) maken vanuit vet(zuren). Desnoods vanuit eiwitten, maar omdat een moeilijker proces is (lees: het kost meer energie dan het oplevert) zal het lichaam eerst de vetreserves opmaken en pas daarna aan eiwitten beginnen. Denk dan ook aan dat je spieren 'opgegeten' worden.
Maar daarom des te belangrijker dat je bij koolhydraatarm eten voldoende vetten binnen krijgt (en de goede, gezonde) maar ook genoeg eiwitten.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En daar sta jij niet bij!?quote:
Vond dat een van de leukste dingen om te doen met m'n laatste serieuze date. Samen koken, vet romantisch
Well, life can be a riot
Ik heb ooit om te zien waar alle fuss about was een keer een filmpje van jou aangeklikt/of een live dat kan ook. Waarin jij op 5 meter van je tv top gear zit te kijken en binnen 10 minuten twee mega kapsalons wegwerkt en daarna nog een pizzaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb dat probleem ook![]()
Een vriendin van me zei laatst tegen mij "doe eens rustig, het loopt niet weg he?!" maar ik kan fysiek lijkt het wel niet rustig eten. De tijd dat zei nodig had voor 1 burger had ik m'n frietjes en burger al bijna op
Ik wist niet wat ik zag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, maar als ik me goed voel bij veel suiker eten, dan hoef ik niet naar de reguliere geneeskunde te luisteren?![]()
* MizzezAmy pakt de suikerpot uit de kast
We hadden het over vitamines
Kom jij aan met suiker![]()
Nou dat is nog eens een adviesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
veel seks hebben omdat dat een goede beweging voor mijn rug was![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oooehhhhhh..quote:![]()
Have fun
Okequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit om te zien waar alle fuss about was een keer een filmpje van jou aangeklikt/of een live dat kan ook. Waarin jij op 5 meter van je tv top gear zit te kijken en binnen 10 minuten twee mega kapsalons wegwerkt en daarna nog een pizza
Ik wist niet wat ik zag.
[ Bericht 8% gewijzigd door Grotetijd op 11-01-2025 18:35:17 ]Well, life can be a riot
Misschien wil ze niet eens dat hij erbij staat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ik zag een heel lang verhaal en las alleen maar dat ik niet naar de reguliere geneeskunde hoef te luisterenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol.
We hadden het over vitamines
Kom jij aan met suiker![]()
Nee, dat is jouw algoritme.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat vreemd is als je zoekt op manuela kemp krijg je al eerder auto ongeluk aangevuld dus veel mensen hebben daar op gezocht maar kan er geen nieuws berichten over vinden wel over een ongeluk uit 2020 met een gespannen draaad.
Ik zag 'manuela kemp ongeluk' vrij bovenaan in de suggesties
Ja, kan ze tenminste ongemerkt spaanse vlieg of zo er doorheen mengen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien wil ze niet eens dat hij erbij staat.![]()
![]()
Waren 2 a 3 dingen waarvan ik dacht bij het eerste zit ik al vol.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Klopt geen kloot vanWas 1 pizza, niks anders.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Misschien helpt hij op deze manier het beste?quote:
Maar had @mascara-klodder ook niet een hele smalle keuken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit om te zien waar alle fuss about was een keer een filmpje van jou aangeklikt/of een live dat kan ook. Waarin jij op 5 meter van je tv top gear zit te kijken en binnen 10 minuten twee mega kapsalons wegwerkt en daarna nog een pizza
Ik wist niet wat ik zag.
Bekijk deze YouTube-video
Ben jij dit![]()
Kwark een optie?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zout ook ja, pffooee.
Hetgeen wat ik juist wil zijn veel eiwitten, maar die lijken vooral in kip te zittenEn ben op een gegeven moment wel klaar met kipproducten alsmaar
![]()
![]()
Als ik Google op Manueal Kemp, krijg ik als eerste nieuwsbericht van NU.nl
https://www.nu.nl/media/6(...)-geen-hoop-meer.html"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Okequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waren 2 a 3 dingen waarvan ik dacht bij het eerste zit ik al vol.Well, life can be a riot
Hahaha bah, nee.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over
Bekijk deze YouTube-video
Ben jij ditWell, life can be a riot
Ik ook, zelfs met de spelfout!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
Als ik Google op Manueal Kemp, krijg ik als eerste nieuwsbericht van NU.nl
https://www.nu.nl/media/6(...)-geen-hoop-meer.html
Zout is echt niet zo slecht als men wil doen geloven.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zout ook ja, pffooee.
Net zo min als Vet(ten).....
En in vrijwel alle soorten vlees zit ergens tussen 15-20% eiwitten.
Een ei bevat ca 12% eiwitten en als je alleen het wit pakt ipv eidooier (die meer aan vetten bevat), dan zit je ook op ca 20%.
Wil je wel groenten/peulvruchten:
https://proveg.com/nl/blog/de-beste-plantaardige-eiwitten/Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zo'n xxxl burger van de BK?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waren 2 a 3 dingen waarvan ik dacht bij het eerste zit ik al vol.![]()
![]()
Ja ik eet elke dag een bak Skyrr vanilie met cruesli. Zitten wel wat eiwitten in, maar qua avondeten lijkt het meest eiwitrijke toch Kip te zijn. Maar dat ben ik na zoveel tijd ook wel zatquote:
Well, life can be a riot
Was ik dacht gisteren op Shownieuwsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vreemd dan wel dat Dr.Mikey het dan niet vindt..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gewoon genieten je gaat toch dedequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Zout is echt niet zo slecht als men wil doen geloven.
Net zo min als Vet(ten).....
En in vrijwel alle soorten vlees zit ergens tussen 15-20% eiwitten.
Een ei bevat ca 12% eiwitten en als je alleen het wit pakt ipv eidooier (die meer aan vetten bevat), dan zit je ook op ca 20%.
Wil je wel groenten/peulvruchten:
https://proveg.com/nl/blog/de-beste-plantaardige-eiwitten/![]()
NOu niet, want kreeg geen recept voor een lekkere ventquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat betekent niet dat je 't moet versnellenquote:
Well, life can be a riot
Zei ik al.quote:
Verder heb ik echt geen zin om zo met eten bezig te zijnTrotste mama van Ambar
Ik zei het een beetje krom, maar assie zei het goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik sta erbij maar mag niet helpenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En daar sta jij niet bij!?
Vond dat een van de leukste dingen om te doen met m'n laatste serieuze date. Samen koken, vet romantisch:')![]()
Nee hoor, na 20 minuten gaat je lichaam al zeggen: ho maar.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook vol gevoel heb je pas later.. toch?
En als je inderdaad 'traint' met kleinere porties eten, dan raakt het vanzelf gewend.
Vetten geven sneller een vol gevoel, en veel eiwitten dan teer je er langer op.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is dan wel een beetje jammer. Dan moet de dokter het zelf gewoon doen, als hij niets wil voorschrijven!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu niet, want kreeg geen recept voor een lekkere ventCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is nog eens een advies
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ja, bolk.
[ link | afbeelding ]
Haters gonna hate. En er is een mojito onderweg![]()
![]()
![]()
Ow, zij heeft de broek aan dus?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik sta erbij maar mag niet helpen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ja, bolk.
[ link | afbeelding ]
Haters gonna hate. En er is een mojito onderwegVreselijk, wat een leven...
![]()
![]()
Hoeveel liter vandaag?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ja, bolk.
[ link | afbeelding ]
Haters gonna hate. En er is een mojito onderweg![]()
![]()
Mojito of toch een mosquito?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef Fogel het volgende:
Ja, bolk.
[ link | afbeelding ]
Haters gonna hate. En er is een mojito onderweg
ehm, dat was niet de strekking van mijn verhaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik zag een heel lang verhaal en las alleen maar dat ik niet naar de reguliere geneeskunde hoef te luisteren
Ging over de normen van de bloedwaarden![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar over 15 minuten is die wel uit!
Well, life can be a riot
Ik ben nu wel geneigd om terug te gaan lezen, waar jij om advies vroeg en welke adviezen er vanuit KlodderBeeb kwamenquote:
Wel een beetje een strakke broek?Well, life can be a riot
Oh jee, heeft die zich er ook mee bemoeid?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben nu wel geneigd om terug te gaan lezen, waar jij om advies vroeg en welke adviezen er vanuit KlodderBeeb kwamen
Ja wel iets over cadeaus, geloof ik?![]()
Ach je hebt mensen die nu pas de kerstboom weghalen, dus ik snap het welquote:Well, life can be a riot
Lijkt ongeveer 2dl.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zag nog een grote kerstboom staan, dus t kan nog best
Ja, zou ze een heel duur cadeau geadviseerd hebben?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, heeft die zich er ook mee bemoeid?
Ja wel iets over cadeaus, geloof ik?
Hier staat nog een kerstboompje, kaarsjes aan. Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach je hebt mensen die nu pas de kerstboom weghalen, dus ik snap het wel![]()
![]()
Is dit een sneer?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach je hebt mensen die nu pas de kerstboom weghalen, dus ik snap het wel
Ik ben er nog niet aan begonnen
Die banaan ligt nog in mijn rugzakquote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Is dat zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zou ze een heel duur cadeau geadviseerd hebben?
:')![]()
Ja hou er ook van hoor. Had een klein boompje staan en wat dingetjes hangen. Altijd leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Hier staat nog een kerstboompje, kaarsjes aan. Heerlijk.
Ik mis kerst ook wel. Alleen heb ik niks met gladheid/vrieskouWell, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je je fles rum al tevoorschijn getoverd?![]()
![]()
Hmm misschien opeten? Ik denk dat @Sally wel iets kan vertellen over alle goede vitaminen en mineralen in bananenquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien opeten? Ik denk dat @:Sally wel iets kan vertellen over alle goede vitaminen en mineralen in bananen
Pas maar op dat ze niet begint over dat er van alles aan vitamines in de schil zit
Well, life can be a riot
Lekker sabbelen op de schilquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze niet begint over dat er van alles aan vitamines in de schil zit![]()
Overigens zit er ook radioactieve kalium in banaan.
Je kan bananen dus ook gebruiken als een maat om radioactiviteit mee aan te geven
Sorry rare beroepshumor
HUEquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker sabbelen op de schil
Well, life can be a riot
Van de schil kun je vegan bacon maken schijnt hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lekker sabbelen op de schilCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben geen keukenprinses dus ik sla deze uitdaging even overquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van de schil kun je vegan bacon maken schijnt het![]()
Overigens staat mijn muizendorp nog lekker
Trotste mama van Ambar
Dit moet eigenlijk mijn signature worden.quote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm misschien opeten? Ik denk dat @:Sally wel iets kan vertellen over alle goede vitaminen en mineralen in bananen
* Sally blijft ver weg van bananen
Maar een goede website is die van het RIVM met de voedingswaarden per levensmiddel
https://nevo-online.rivm.nl/Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja dat is wel het minste dat je kunt doenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit moet eigenlijk mijn signature worden.![]()
Oh, ik zie jou altijd voor me als een keukenprinses! Met al dat zelfgemaakte ijs enzoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprinses dus ik sla deze uitdaging even overCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
, trouwens
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik heb een vraagje over de voedingswaarde van muizen?Trotste mama van Ambar
Je bent kannibaal geworden?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje over de voedingswaarde van muizen?
Denk dat ik skipquote:Well, life can be a riot
Niet myfitnesspal?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:46 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally blijft ver weg van bananen
Maar een goede website is die van het RIVM met de voedingswaarden per levensmiddel
https://nevo-online.rivm.nl/
Ik ga straks lekker hoofdhuid olieen en mijn snoetje enzo en dan ben ik morgen weer helemaal als nieuw![]()
Heb vanmiddag after eight ijs gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik zie jou altijd voor me als een keukenprinses! Met al dat zelfgemaakte ijs enzomaar nee ik ben geen keukenprinses
![]()
![]()
Er zit 0,4 gram vet in 1 voor snee (15 gram) muisjes, waarvan 0 gram verzadigd vet. Voor je hart en bloedvaten is het gezond om vooral producten te kiezen met veel onverzadigde vetten. Onverzadigd vet zit bijvoorbeeld in olie, halvarine, vloeibare bak- en braadproducten, avocado, noten en (vette) vis.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje over de voedingswaarde van muizen?Well, life can be a riot
Ik ga zo weer radio ma... ik bedoel luisteren. Het wordt weer een feest op Radio 49, vanavond 19:00 uur
Daar kan iedere ehm.. dinges wat inzetten van over de hele wereld, lolquote:
Was dagen bezig om de waarden daarin goed te krijgen.
Blij dat ik dat niet meer gebruik
Ik gebruik "Food" werkt net zo goedquote:Well, life can be a riot
Even aan m'n kat vragen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een vraagje over de voedingswaarde van muizen?![]()
Is goedquote:
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
vooral producten te kiezen met veel onverzadigde vetten. Onverzadigd vet zit bijvoorbeeld in olie, halvarine, vloeibare bak- en braadproducten, avocado, noten en (vette) vis.![]()
En dan nog de vraag... welke olie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik een Casioquote:Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Homijn het volgende:
Ik ga zo weer radio ma... ik bedoel luisteren. Het wordt weer een feest op Radio 49, vanavond 19:00 uur![]()
![]()
Ik zet 'm weer aan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Homijn het volgende:
Ik ga zo weer radio ma... ik bedoel luisteren. Het wordt weer een feest op Radio 49, vanavond 19:00 uur
Maar ben ook nog hier in huis bezig.![]()
Ik denk kroonoliequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
En dan nog de vraag... welke olie.Well, life can be a riot
Ja word bijna spannend zoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die had ik vroeger, komt wel dichtbij zo
Well, life can be a riot
Smakelijkquote:
Smeer je wegquote:Well, life can be a riot
Iewl after eight, je moet ervan houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb vanmiddag after eight ijs gemaaktmaar nee ik ben geen keukenprinses
Ik ben wel geschokt door deze ontboezeming![]()
Ik heb een Princess airfryer, dat is mijn keukenprinses
Oke ik kreeg al paniek...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik bouw het rustig opWell, life can be a riot
Keukenprincessquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iewl after eight, je moet ervan houden.
Ik heb een Princess airfryer, dat is mijn keukenprinses
Well, life can be a riot
After Eightquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb vanmiddag after eight ijs gemaaktmaar nee ik ben geen keukenprinses
![]()
![]()
Ik vind after eight echt heerlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iewl after eight, je moet ervan houden.
Ik heb een Princess airfryer, dat is mijn keukenprinses![]()
![]()
Goeiequote:![]()
Well, life can be a riot
Ik ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit. Er is op FOK ook een fanclub, weet niet meer alle leden ervan, maar ik hoor erbij.Trotste mama van Ambar
Ik echt niet. Maar ik hou ook al niet van pure chocolade, dus dat helpt ook niet echt mee danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind after eight echt heerlijkCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar als je allebei op Fok! zit, dan kan dat toch wel?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik bak altijd met een fornuis
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk genoeg om tussendoor te FOK!kenWeet niet of zoiets heel positief is dan
![]()
Als ik aan 't daten ben met iemand die toch echt wel echt leuk is, is mijn telefoon gewoon in m'n broekzak.
Heck, bij m'n ex thuis had ik 'm 9/10x ook gewoon in m'n zak tenzij het dringend was of er op gereageerd moest worden i.v.m afsprakenWell, life can be a riot
Zo dan, straks hebben we een cellen tekort![]()
Ruim 700 aanhoudingen bij XR-demonstratie Den Haag, A12 weer vrijgegeven
https://www.telegraaf.nl/(...)a12-weer-vrijgegevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook als je wel van puur houdt is het ranzigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik echt niet. Maar ik hou ook al niet van pure chocolade, dus dat helpt ook niet echt mee dan![]()
![]()
![]()
Ik kan daar niet echt iets lekker aan vinden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik vind after eight echt heerlijk
Nooit lekker gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik stel voor dat we ze met elkaar in de cel stoppen. En de celgenoten noemen we dan klimaatjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a12-weer-vrijgegeven
Gewoon gezellig bij elkaar in de cel. Voor 1 nachtje kan dat bestquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a12-weer-vrijgegevenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Een uitgeruimde varkensstal is ook prima voor ze!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze met elkaar in de cel stoppen. En de celgenoten noemen we dan klimaatjes![]()
![]()
Dat was dan ook geen datequote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat deden jij er Koekie toch ook op jullie date?![]()
![]()
Ja. Tijd voor wijn gvd deIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed plan, ze zitten nu ook hutje mutje op een weg, een cel met velen delen moet ook kunnen danquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze met elkaar in de cel stoppen. En de celgenoten noemen we dan klimaatjes
quote:
Ja daar kan ik dus niet over meepratenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook als je wel van puur houdt is het ranzig
Veenhuizen weer in gebruik nemenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uitgeruimde varkensstal is ook prima voor ze!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Shit, had ik weer een te serieuze smiley gebruiktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Weet niet of zoiets heel positief is dan
![]()
Als ik aan 't daten ben met iemand die toch echt wel echt leuk is, is mijn telefoon gewoon in m'n broekzak.
Heck, bij m'n ex thuis had ik 'm 9/10x ook gewoon in m'n zak tenzij het dringend was of er op gereageerd moest worden i.v.m afspraken![]()
![]()
![]()
gvd dequote:Well, life can be a riot
Daarom doe ik hetquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus niet over meepraten![]()
Wat was dat dan?quote:![]()
Ik heb geen zin om terug te zoeken, maar dacht toch dat het als date verkondigd werd
Dat overkomt de beste wel eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Shit, had ik weer een te serieuze smiley gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Geef het beestje maar een naampjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat was dat dan?![]()
Ik heb geen zin om terug te zoeken, maar dacht toch dat het als date verkondigd werd![]()
![]()
Ja, dat date ik dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Geef het beestje maar een naampje
Ik heb er één en ik ben er trots op
Is heel andersquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat deden jij er Koekie toch ook op jullie date?![]()
quote:
Well, life can be a riot
Is mijn cel toch een stuk beter ingerichtTrotste mama van Ambar
Oke.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Is alles nu helemaal klaar in je huis Muis?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Is mijn cel toch een stuk beter ingerichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nietquote:
Maar ook niet bij die van Kapoen en Klodder, dus weet niet of het echt anders isCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke.
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?Dit lijkt mij een mooi hotel waar je prima met 8 mensen op 1 kamer kan slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is alles nu helemaal klaar in je huis Muis?
Trotste mama van Ambar
Oooh is kapoentje met mijn nieuwe fokvriendin aan het datenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ook niet bij die van Kapoen en Klodder, dus weet niet of het echt anders is![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke.
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze met elkaar in de cel stoppen. En de celgenoten noemen we dan klimaatjesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uitgeruimde varkensstal is ook prima voor ze!quote:quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je nog veel doen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja he? Lekker knusjes nu in de winter. Elkaar warm houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een mooi hotel waar je prima met 8 mensen op 1 kamer kan slapen
Well, life can be a riot
nieuwe fokvriendinquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh is kapoentje met mijn nieuwe fokvriendin aan het daten![]()
![]()
Welkom in team Spuit11quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oooh is kapoentje met mijn nieuwe fokvriendin aan het daten
Ja, want de verwarming blijft uit, is slecht voor het klimaatquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja he? Lekker knusjes nu in de winter. Elkaar warm houden
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: