SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Blijf vast in je bubbel dat het overal 10jaar duurt♡♡♡♡![]()
jaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kreeg binnen 1.5 jaar een huis in centrum.van zierikzee is dat een uithoek?
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Binnen drie jaar een woning in Zeeland
De Zeeuwse woningcorporaties (behalve Woongoed Zeeuws-Vlaanderen en Woonstichting Hulst) zitten samen op één platform: Zuidwestwonen. "Mensen die hierbij ingeschreven staan krijgen de garantie dat ze binnen drie jaar een woning hebben", zegt Van der Wel.24 apr 2021
In de afgelopen zeven jaar is de inschrijvingsduur met gemiddeld 13 maanden toegenomen. Gemiddeld moeten Friezen nu 41 maanden wachten op een sociale huurwoning, dat komt neer op bijna 3,5 jaar.24 sep 2024
De gemeente met de kortste inschrijfduur is Rijssen-Holten in Overijssel: acht maanden. "Complimenten richting de corporaties hier", zegt wethouder Wonen Erik Wessels daarover. "Ze hebben hun best gedaan meer aanbod te creëren en dat levert dit resultaat op .![]()
Ha die Jus
bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Barely trouwens. 🥱quote:
* gebrokenglas overweegt weer even naar bed te gaan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei. Gezondheid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToTtie gozertquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, dikke klodder in me bek terwijl ik hier net binnen kom.
Gezondheid!![]()
![]()
![]()
Glad en koud buiten. IJzel.
Mijn weerstationnetje beweert dat het -3.2 is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja maar oke dan zit je in een uithoek van het landquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:51 schreef roos94 het volgende:
Binnen drie jaar een woning in Zeeland
De Zeeuwse woningcorporaties (behalve Woongoed Zeeuws-Vlaanderen en Woonstichting Hulst) zitten samen op één platform: Zuidwestwonen. "Mensen die hierbij ingeschreven staan krijgen de garantie dat ze binnen drie jaar een woning hebben", zegt Van der Wel.24 apr 2021
In de afgelopen zeven jaar is de inschrijvingsduur met gemiddeld 13 maanden toegenomen. Gemiddeld moeten Friezen nu 41 maanden wachten op een sociale huurwoning, dat komt neer op bijna 3,5 jaar.24 sep 2024
De gemeente met de kortste inschrijfduur is Rijssen-Holten in Overijssel: acht maanden. "Complimenten richting de corporaties hier", zegt wethouder Wonen Erik Wessels daarover. "Ze hebben hun best gedaan meer aanbod te creëren en dat levert dit resultaat op .
Niks negatief erover trouwens, maar over het algemeen is het meer jaartje of 10 voor sociale woningbouw tenzij je een prio status hebt.
(zeg maar kinderen etc alleen, of vluchteling want die gaan sowieso voor)Do what you love, love what you do!![]()
Gatverdammequote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezondheid!
♡♡♡♡![]()
Mascara?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezondheid!![]()
![]()
Neejoh kreequote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar oke dan zit je in een uithoek van het land
Niks negatief erover trouwens, maar over het algemeen is het meer jaartje of 10 voor sociale woningbouw tenzij je een trio status hebt.
Als je maar wil
♡♡♡♡![]()
Zit er een weermannetje inquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn weerstationnetje beweert dat het -3.2 is.
♡♡♡♡![]()
Ah fijn!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Mijn weerstationnetje beweert dat het -3.2 is.![]()
![]()
Nee, maar wel nog een klodderquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]Kerel! Heb je ff een papieren zakdoekje of zo?
![]()
![]()
Geen idee, in elk geval geen weermannetje dat praat.quote:
Maar die -3 geloof ik wel, het ziet er gewoon ook koud uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo klinkt t ookquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, in elk geval geen weermannetje dat praat.
Maar die -3 geloof ik wel, het ziet er gewoon ook koud uit.
Aww n weermannetje lijkt me leuk
♡♡♡♡![]()
toch is dat het niet hoor? ik raad iedereen aan ook om zodra 18 gelijk inschrijven bij woningbouw. ook al verwacht je het niet. liep bij mij toch ff anders en was er te laat mee.quote:
voor kosten hoef je het niet te laten want is 30 euro per jaar ofzo om ingeschreven te staan.
niemand die mij dat vertelde namelijk toen ik 18 was. ....Do what you love, love what you do!![]()
Mag mijn weermannetje in jou?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo klinkt t ook
Aww n weermannetje lijkt me leuk![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat het niet hoor? ik raad iedereen aan ook om zodra 18 gelijk inschrijven bij woningbouw. ook al verwacht je het niet. liep bij mij toch ff anders en was er te laat mee.
voor kosten hoef je het niet te laten want is 30 euro per jaar ofzo om ingeschreven te staan.
niemand die mij dat vertelde namelijk toen ik 18 was. ....♡♡♡♡![]()
Gast...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie![]()
Heeft ie een regenjasjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡![]()
Ja doe eensquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
moet meer uitleg geven denk?
Haha of wat happy?
Graag wat uitgebreider♡♡♡♡![]()
Ja nee die zag ik niet aankomenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met deze nattigheid wel verstandigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
...
[..]
Heeft ie een regenjasje![]()
![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met deze nattigheid wel verstandig
Maar nee. Weermannetjes horen in hun weerkastje
♡♡♡♡![]()
Jouw weerkastjequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahahaha
Maar nee. Weermannetjes horen in hun weerkastje![]()
![]()
"Hee schatje, mag mijn weermannetje in jouw weerkastje? Hij heeft al een regenjas om voor de nattigheid hoor!"quote:![]()
![]()
Ok (nu is dit hele verhaal al op fok hoor hoe en wat maar snap mss niet iedereen dat gelezen)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja doe eens
Graag wat uitgebreider
punt is dus, dat een woning niet makkelijk te vinden is. sociaal huur niet en koop ook niet. En zoals ik zei wachtlijst hier iig van10 jaar minimaal?
Wat slim is is om zodra het kan je daar voor in te schrijven, want die shit gaat op tijd dus. of prio status.
En voor die paar tientjes per jaar die het kost om ingeschreven te staan hoef je het niet te laten.
Wist ik veel toen ik 18 was, niemand die mij het vertelde.Do what you love, love what you do!![]()
Je begrijpt de grapquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee schatje, mag mijn weermannetje in jouw weerkastje? Hij heeft al een regenjas om voor de nattigheid hoor!"
♡♡♡♡![]()
Goede samenvattingquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee schatje, mag mijn weermannetje in jouw weerkastje? Hij heeft al een regenjas om voor de nattigheid hoor!"![]()
![]()
Ik begrijp het nog niet helemaalquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ok (nu is dit hele verhaal al op fok hoor hoe en wat maar snap mss niet iedereen dat gelezen)
punt is dus, dat een woning niet makkelijk te vinden is. sociaal huur niet en koop ook niet. En zoals ik zei wachtlijst hier iig van10 jaar minimaal?
Wat slim is is om zodra het kan je daar voor in te schrijven, want die shit gaat op tijd dus. of prio status.
En voor die paar tientjes per jaar die het kost om ingeschreven te staan hoef je het niet te laten.
Wist ik veel toen ik 18 was, niemand die mij het vertelde.♡♡♡♡![]()
Was toch nog te kort?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet helemaal![]()
nou hahaha ik heb niet zoveel geheimen hoor, en ok er is een reeks van weet ik hoeveel delen over hoe het met mij ging, (vast iemand die de link kan vinden)quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik begrijp het nog niet helemaal
mss moet je die eerst lezen.
maar verder, wat precies snap je niet aan wat ik nu zeg?Do what you love, love what you do!![]()
Huhquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou hahaha ik heb niet zoveel geheimen hoor, en ok er is een reeks van weet ik hoeveel delen over hoe het met mij ging, (vast iemand die de link kan vinden)
mss moet je die eerst lezen.
maar verder, wat precies snap je niet aan wat ik nu zeg?
Hoe het met je ging?
Is er dan iets gebeurd?♡♡♡♡![]()
kun je wel zeggen ja, ok ik laat het aan de handige over om de topics terug te vinden....... het staat allemaal op fok, heb geen zin om de linkjes terug te zoeken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh
Hoe het met je ging?
Is er dan iets gebeurd?Do what you love, love what you do!![]()
Ik plaag je kreequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja, ok ik laat het aan de handige over om de topics terug te vinden....... het staat allemaal op fok, heb geen zin om de linkjes terug te zoeken.
Hou op met me hoor♡♡♡♡![]()
maakt niet uit? die wat langer hier zitten weten het wel enzo, tis nou niet echt meest fantastische deel uit mijn leven. LOLquote:
Maargoed heb het hier nog wel beschreven. en had nog wel wat aan steun zo via fok zelfs ookDo what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas hield even de adem in....
Maar gelukkig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jongetjes plagen is kusjes vragenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik plaag je kree
Hou op met me hoor![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas hield even de adem in....
Maar gelukkig
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jongetjes plagen is kusjes vragennee jij helpt
♡♡♡♡![]()
hmmmmms plagerquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik plaag je kree
Hou op met me hoor
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe durft ze, hè?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
verwacht wel nuquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jongetjes plagen is kusjes vragen
kree is een open boek.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet echt he? wss staat er meer op fok als wat meeste mensen van mij weten?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zelfs je salaris weten we....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt he? wss staat er meer op fok als wat meeste mensen van mij weten?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wil maar zeggen dus... moet er soms op letten trouwens met wat ik vertel. tegenwoordig. LOLquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelfs je salaris weten we....
Toen maakte het me allemaal niet zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
Dit was nog niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
wil maar zeggen dus... moet er soms op letten trouwens met wat ik vertel. tegenwoordig. LOL
Toen maakte het me allemaal niet zoveel uit.![]()
![]()
Ja, ik ben vrij voorzichtig met wat ik hier neerzet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
wil maar zeggen dus... moet er soms op letten trouwens met wat ik vertel. tegenwoordig. LOL
Toen maakte het me allemaal niet zoveel uit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik weet wat er speelde kreequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
Toen maakte het me allemaal niet zoveel uit.
Ik plaagde je een beetje ..♡♡♡♡![]()
ik had heel leuk filmpje die iemand maakte die ik rondleiding gaf op werk, gelijk nadat ik het op linked in zette binnen paar uur teruggefloten om het maar weg te halen.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Alleen je naam is doorzichtigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrij voorzichtig met wat ik hier neerzet.♡♡♡♡![]()
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet wat er speelde kree
Ik plaagde je een beetje ..
En kree kan het wel hebben.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
klopt jaar of 3 heb ik deze baan nu en daarvoor was het nog ellende.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen je naam is doorzichtig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alleen je naam is doorzichtig![]()
![]()
![]()
ok nou gelukkigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet wat er speelde kree
Ik plaagde je een beetje ... mag he. ik ben niet zo heel gevoelig daar over, want is wat het is, maarja soms botst mijn verleden dus wel een beetje met wat ik kan en wil vertellen aan rest.
I know..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet kunnen.
En kree kan het wel hebben.
Maar wilde t even gezegd hebben
♡♡♡♡![]()
geen zorgen hoor, maar weet dat het een kwetsbaar dingetje is voor mij dat, geintje erover prima. en doe jij ook, maar het is een gevoelig punt voor mij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
I know..
Maar wilde t even gezegd hebbenDo what you love, love what you do!![]()
Al iets kunnen ontdekken?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer te ontdekken f er een vorm in zit![]()
Ik heb het er al heel vaak over gehad net jouquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen hoor, maar weet dat het een kwetsbaar dingetje is voor mij dat, geintje erover prima. en doe jij ook, maar het is een gevoelig punt voor mij.
En je ook al heel vaak gesteund♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Let me know if you find something
♡♡♡♡![]()
weet ik, toch blijft het een soort van lastig altijd. Niet zozeer om over te praten, maar soms wil ik gewoon niet dat mensen dat weten want krijgen ze vooroordelen.........quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb het er al heel vaak over gehad net jou
En je ook al heel vaak gesteund
alleen op basis van dat trouwens. dat merk ik wel.
Dus soms liever vertel ik het niet, maarja jullie weten het toch allemaal en denk ik mss is dit anoniem.
hoewel als iemand wil weten en gaat zoeken is het vast helemaal te achterhalen.Do what you love, love what you do!![]()
sowieso heb ik een trauma aan fok, want niet altijd waren ze ff zo lief he....
tering zeg. denk dat ze het nu weg zouden modden, maar afgebrand tot de grond toe hoe een klootzak ik wel niet was
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Tijd voor koffie en een broodje
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sommige users zijn tof, sommige users zijn kut. Maar dat is in de offline wereld ook zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:26 schreef kree het volgende:
sowieso heb ik een trauma aan fok, want niet altijd waren ze ff zo lief he....
tering zeg. denk dat ze het nu weg zouden modden, maar afgebrand tot de grond toe hoe een klootzak ik wel niet was
LOLAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mogguh. Bij jou ook zo koud? Brrrrrr 🥶quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is hier -1 brrquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh. Bij jou ook zo koud? Brrrrrr 🥶"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
oei... Lovely gebolkt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou kijk ik heb het beschreven als haast dagboek erna. en toen trokken een hoop users wel bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige users zijn tof, sommige users zijn kut. Maar dat is in de offline wereld ook zo.
Het nadeel van hier is dat users in de anonimiteit op zo'n forum veel harder zijn met opmerkingen en kritiek en dat dat face to face minder is. Dus je moet hier een dikke huid hebben ja.
"toetsenbordridders"
En waardeer ik echt, vond het motiverend ook.
Maar als je even terug gaat van daarvoor en die zijn nooit echt meer gelinkt. dat ze me aan de hoogste boom moesten ophangen enzo.... kan ik me zo nog herinneren. en topics lang en toen een ban. voor mij....... omdat ik het er natuurlijk niet mee eens was.
LOL. tja. naja je kunt mij niet betichten van niet eerlijk zijn iig. allemaal verteld.
Maar zo zie je dan, mss ook die je de grootste klootzak van fok vond, kan veranderen
Ja nee sorry. Excuses.quote:
Kopje koffie, om het goed te maken? Of liever thee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goed, alleen nog moe.. maar heb wel lang door geslapen ( dus misschien komt t daar door )quote:
En hoe is t met mijn Justie?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe maar een bakkie pleurquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee sorry. Excuses.
Kopje koffie, om het goed te maken? Of liever thee?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
en heb ik het nog niet eens over daar weer voor. LOL zit hier te lang denk
als versieren niet zo makkelijk gaat topic enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Oh maar wel lang geslapen dusquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, alleen nog moe.. maar heb wel lang door geslapen ( dus misschien komt t daar door )
En hoe is t met mijn Justie?![]()
Met mij ook wel goed hoor. Best aardig geslapen ook![]()
![]()
Yep. Alleen maar goed.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:31 schreef kree het volgende:
Maar zo zie je dan, mss ook die je de grootste klootzak van fok vond, kan veranderen
En nu voorwaarts....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt eraan. Met een koekje.quote:
Drink je het ook op?
Of giet je het in de plantenbak?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
idd wil je weten wat ik er allemaal van geleerd heb dit hele fok verhaal en het vertellen trouwens?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yep. Alleen maar goed.
En nu voorwaarts....Do what you love, love what you do!![]()
Van 00:00 tot 6:30 en daar nog heel eventjes..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh maar wel lang geslapen dus![]()
Met mij ook wel goed hoor. Best aardig geslapen ook
Ah lekker hoor
Ik drink het ook op natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komt eraan. Met een koekje.
Drink je het ook op?
Of giet je het in de plantenbak?En een koekje erbij daar zeg ik geen nee tegen
speculaasje in de koffie dopen ben ik nog wel fan van, geen idee wat ze daar doen Marioquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:36 schreef mario390 het volgende:
dat slob is toch zeker zonder vochtigkeit niet te eten
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drink het ook op natuurlijkEn een koekje erbij daar zeg ik geen nee tegen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oehquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:37 schreef Lovely het volgende:
Heb ontbijt al op, zo maar eens douchen![]()
![]()
Nee nee. Niet nodig.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
idd wil je weten wat ik er allemaal van geleerd heb dit hele fok verhaal en het vertellen trouwens?
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 11-01-2025 09:55:45 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vriend knödelmassequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:39 schreef mario390 het volgende:
dat slob zier uit als knödelmasse
[ afbeelding ]![]()
]mwhah kan het heel kort houden hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee nee. Niet nodig. Laat maar.
Ik heb mijn eigen sores al en weet hoe de vlag wappert.
Geleerd. niet te snel oordelen over anderen vooral.Do what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw hequote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
Oordelen over een anderen doe ik sowieso niet![]()
![]()
Ja het wordt steeds mooier.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Prima weer welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
het is hier strak blauw met paar lieve wolkjes ook.
ja na een oneindige herfst leek het met kut weer is dit een verademing wel ja. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Vandaag? Ik dacht dat het droog blijft?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leek idd meer herfst dan winter idd..quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja na een oneindige herfst leek het met kut weer is dit een verademing wel ja. LOL"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee niet vandaag, maar vast over een paar dagenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag? Ik dacht dat het droog blijft?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee niet vandaag, maar vast over een paar dagenquote:![]()
Slob, het klinkt gewoon al viesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:48 schreef mario390 het volgende:
de eten slob vor ontbijt en middag, gevt het dat ook te kopen??![]()
Het is havermoutpap dus ik denk t wel héquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:48 schreef mario390 het volgende:
de eten slob vor ontbijt en middag, gevt het dat ook te kopen??
Lievquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leek idd meer herfst dan winter idd..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik ben soms luiquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:57 schreef mario390 het volgende:
ze doen paprika en appel bij
[ afbeelding ]![]()
Moet je geen boodschappen doen?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zellufquote:Op zaterdag 11 januari 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je geen boodschappen doen?![]()
![]()
Ik heb gister alles al gehaald. Zoveel zelfs dat ik een koopzegelboekje kon inwisselen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Not sure if .....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tijd om te douchen, misschien word ik daar ook wat wakkerder van![]()
Douchesequote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
Eerst lekker warm douchen en dan ineens vol koud opendraaien, 10 seconden....quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Als je dan nog niet wakker bent
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
krijg altijd zo feel good idee hiervan?
Vind het ook leuk om te spelen op piano zo met Walking bass
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
In de contextquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij wil ook overal in hequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: