SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 11-01-2025 19:16:55 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Team Spuit 11
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oke.
En nu met context zodat we ook een beetje begrijpen waar we naar kijken en wat je er doet?Zie mijn opmerking in m'n post ervoor dat ze veenhuizen weer in gebruik moeten nemen (om de xr rebellen vast te zetten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gevangenismuseum?wprov=sfla1Ik zag net dat Dotteke al duiding gaf aan mijn dump.quote:Hoewel de geschiedenis van Veenhuizen teruggaat tot 1381 is het bekend geworden als gevangenisdorp sinds de bouw van drie grote gestichten voor wezen, bedelaars en landlopers. Initiatiefnemer in 1823 was de Maatschappij van Weldadigheid. Was dit oorspronkelijk gebaseerd op vrijwillige deelname, allengs veranderde dit in een verplichting en later - na de overname in 1859 door de rijksoverheid - in straf. Nog steeds zijn in Veenhuizen drie gevangenissen in gebruik.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Spuit elfquote:
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee is
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen idee wat voor visioenen je krijgtquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Spuit elf
Ik krijg nu visioenen van Peter pan en Tinkerbell
Weet niet of dat zo'n goed idee isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Well, life can be a riot
In de boomquote:
Zoveel setjes zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.quote:![]()
![]()
Jij weetquote:
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:12 schreef Shii het volgende:
Ik kan het niet meer volgen met de setjes, daarom mijn opmerking dat ik blijkbaar achter loop.
Maar dit is misschien wel een echt setje
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook welkom bij team Spuit11 dan!
Maar dit is misschien wel een echt setje![]()
![]()
goh knippedere met mijn ogen en iemand uitleggen hoe de kwinten cirkel (muziek) werkt. hahaha ik snap trouwens dat dat in het begin lastig is te begrijpen
maar ok
Do what you love, love what you do!![]()
Kwintencirkel is ook niet super makkelijk uit te leggen voor de meeste.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:19 schreef kree het volgende:
goh knippedere met mijn ogen en iemand uitleggen hoe de kwinten cirkel (muziek) werkt. hahaha ik snap trouwens dat dat in het begin lastig is te begrijpen
maar ok
Het is voor muzikanten die al langer spelen wel makkelijk te begrijpen, maar dit overbrengen naar een beginner of iemand die zich nooit heeft bezig gehouden met theorie? Kan een probleem vormen.Well, life can be a riot
Ik dacht dat mascara al een setje was met iemand, daarom loop ik achter denk ik. Maar ook verder niet belangrijk. Als iedereen gelukkig is. Helemaal mooi. En misschien is het een vriendschappelijk setje, kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dit is misschien wel een echt setje![]()
WIe is misschien een echt setje?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dit is misschien wel een echt setjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals ik vanmiddag al aankaartte. Laat dit zien.
Dit is HET voorbeeld voor de functionaliteit van de kwintencirkel.
Bekijk deze YouTube-videoWell, life can be a riot
Speel jij nog steeds?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kwintencirkel is ook niet super makkelijk uit te leggen voor de meeste.
Het is voor muzikanten die al langer spelen wel makkelijk te begrijpen, maar dit overbrengen naar een beginner of iemand die zich nooit heeft bezig gehouden met theorie? Kan een probleem vormen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, vooral in bandformatie.quote:Well, life can be a riot
Het is altijd fijn met muziek bezig te zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jazeker, vooral in bandformatie.
Absoluut. Vult toch het e.e.a opquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is altijd fijn met muziek bezig te zijn
Well, life can be a riot
En het ontspantquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut. Vult toch het e.e.a opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Speel jij ook een instrument? Behalve je eigen fluit (zal je voor zijnquote:)
Dat zeker. Kan mij er altijd helemaal in verliezen en kom dat in een soort hyperfocusquote:Well, life can be a riot
Je speelt ook heel goed, heb er altijd van genoten als jij aan het spelen wasquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zeker. Kan mij er altijd helemaal in verliezen en kom dat in een soort hyperfocus
Dank je wel. Ben blij dat dat nog zo gewaardeerd wordquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je speelt ook heel goed, heb er altijd van genoten als jij aan het spelen was![]()
Well, life can be a riot
Hihahoquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speel jij ook een instrument? Behalve je eigen fluit (zal je voor zijn)
Nee, geen instrument. Kan ook geen noot lezen![]()
Ik maak wel mixen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Met muis en meelie aan de after eight![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O is ook leuk toch, ben je ook lekker met muziek bezigquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihaho
Ik maak wel mixenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit. Er is op FOK ook een fanclub, weet niet meer alle leden ervan, maar ik hoor erbij.![]()
I'm in![]()
![]()
Ja preciesquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is ook leuk toch, ben je ook lekker met muziek bezig![]()
![]()
Wat speel jij?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dank je wel. Ben blij dat dat nog zo gewaardeerd word![]()
![]()
Partymix?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hihaho
Ik maak wel mixen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: