abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:35:52 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216252406
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:33 schreef probeer het volgende:

[..]
OK Etto, dat velen alle Syriers het land uit willen heeft heus niets met hun etniciteit te maken. Ik heb echt nog nooit het argument voorbij horen komen dat 'die buitenlanders' op basis van hun sociaal-culturele identiteit niets in Nederland te zoeken hebben.

Kom op zeg.
Nee, mensen hebben vooral moeite met zwaar conservatieve religieuze opvattingen.

Dat hebben mensen ook wanneer het SGP'ers betreft. Kritiek daarop is echter wat makkelijker, kennelijk

Dat bepaald volk echt niet meer in staat is dat los te zien van huidskleur, etniciteit en ras is buitengewoon schrijnend. En, zoals ik al zei, goedkoop. Label het gewoon weer racisme en buitenlanderhaat wanneer iemand stelt weinig zin te hebben in een toename van gedachtegoed dat we hier eindelijk uitgebannen hadden, ook al heeft het geen rothol met kleur of ras van doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216252456
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, mensen hebben vooral moeite met zwaar conservatieve religieuze opvattingen.
Dikke prima.

Maar dat doe je dus niet door a priori alle Syriers als ongewenst te verklaren.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:39:52 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216252460
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:39 schreef probeer het volgende:

[..]
Dikke prima.

Maar dat doe je dus niet door a priori alle Syriers als ongewenst te verklaren.
En zelfs dat doet Howard niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216252477
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En zelfs dat doet Howard niet.
Howard is in dat aspect inderdaad genuanceerder dan een groot stel anderen hier.

De gemiddelde FoK!-PVV-er zal het verschil tussen bv soennieten en sjiieten hun reet roesten. Laat staan dat ze de soennieten onder weten te verdelen in de gebruikelijke 4 substromingen, of weten tot welke van die 4 de salafisten behoren.

Dat onderscheid / die nuance boeit ze allemaal geen ene fuck. Islam is slecht. Overwegend islamitische landen zijn slecht.

Alsof je (imo terecht) een afkeer hebt van de LDS, en dan maar alle christenen op één hoop pleurt. Streng orthodoxe christenen afwijzen, en daar de protestanten op aankijken. Niets moeten hebben van charedische Joden, en daar dan ook maar de liberale joden bij indelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 11-01-2025 11:58:34 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 11 januari 2025 @ 11:46:27 #80
3542 Gia
User under construction
pi_216252567
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 18:51 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ze gaan al vrijwillig
Dit. Er zullen er nu al zijn die graag terug willen en als het straks een goed en veilig land wordt, zullen er meerdere terugkeren. Het blijft toch hun thuisland. Vraag me alleen af hoe dat werkt als je genaturaliseerd bent en dus twee nationaliteiten hebt en teruggaat. Houd je dan voor altijd het recht om je weer in Nederland te vestigen?

Misschien moet men daar een wet voor ontwerpen dat iemand met twee nationaliteiten die terug verhuist naar het land van herkomst, het Nederlanderschap kwijtraakt.
pi_216252735
Nou, dan komen er ieder geval weer wat huizen vrij :')
pi_216253594
Zal aan de omstandigheden liggen. 'Op termijn' is nogal een vage term en dat lijkt me juist prima. Ik zie best wat voorvallen in Syrië waar ik me zorgen over maak, de meeste ontwikkelingen die ik heb gezien vind ik echter vooral positief. Als het duidelijk is dat het de betere kant op gaat met Syrië kan een aanzienlijk deel van de vluchtelingen best terug.
Incelfrikandel
pi_216253597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 13:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:
'Op termijn' is nogal een vage term en dat lijkt me juist prima. Ik zie best wat voorvallen in Syrië waar ik me zorgen over maak, de meeste ontwikkelingen die ik heb gezien vind ik echter vooral positief. Als het duidelijk is dat het de betere kant op gaat met Syrië kan een aanzienlijk deel van de vluchtelingen best terug.
Welke ontwikkelingen?
pi_216253708
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 13:04 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Welke ontwikkelingen?
Een maand zonder Assad in Syrië

Prioriteit nieuwe Syrische bewind ligt bij Golfstaten: ‘Gunstig voor het Westen’

Jonge Syrische vrouwen zijn hoopvol: ‘Wij zijn niet bang voor deze regering, want niets is erger dan Assad’

Rebellen van HTS in Homs: ‘Dit keer waren we voorbereid. We zijn klaar voor bestuur’

Samengevat ziet men nu grotere politieke vrijheden en lijken de persoonlijke vrijheden overeind te blijven. Maar er zijn wel wraakacties aan de gang en er zijn grote zorgen of HTS zich wel hun mooie praatjes gaan houden.
Incelfrikandel
pi_216253741
Stop gewoon de massamigratie.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_216253752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 16:38 schreef probeer het volgende:
wij zullen / wij willen ...

Ok cool. Laat maar weten wanneer ze ooit eens iets voor elkaar gekregen hebben.
Dit, gaat helemaal niks van terecht komen. Sowieso duurt het allemaal veel te lang.
pi_216254422
Het mag niet van Brussel :{w

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216254448
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Als Duitsland bepaalt dat Syriërs uitgezet moeten worden dan gaat dat gewoon gebeuren.

Grenscontroles mochten zogenaamd ook niet totdat Duitsland het gewoon deed.
pi_216254501
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ x ]
Hoe komen dat soort EU regels eigenlijk tot stand? Wie stelt ze op en keurt ze goed? Wie vond het een goed idee om zichzelf zo klem te zetten? Je kunt toch gewoon alle opties open houden ipv alleen vrijwillig?

Is dat het Europees parlement?
  zaterdag 11 januari 2025 @ 14:33:50 #90
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216254581
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreemd dat terwijl het nergens over ras gaat, bepaalde lieden er toch weer een 'racisten- en buitenlanderhaat'-verhaal van willen maken. Tip: stop daar eens mee. Het is goedkoop en vermoeiend.

Affijn... er staat een doodenge salafist aan het hoofd van een nieuw Syrië... Dat land lijkt me allesbehalve veilig, al helemaal voor mensen die al niet aan de 'standaard' voldeden nog onder Assad. Een ex-IS'er aan het roer is geen verbetering. Dus eerst maar eens afwachten wat voor beleid in Syrië gevoerd gaat worden. Ik zie het persoonlijk donker in, vooral voor Syrische christenen, vrouwen en homo's.
Die hele regio is en blijft een enorme shithole.
pi_216254701
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 00:26 schreef probeer het volgende:

[..]
Lekker racistisch angst blijven zaaien.
Ah, hebben we hem weer als de argumenten op zijn.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216254726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 13:15 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Een maand zonder Assad in Syrië

Prioriteit nieuwe Syrische bewind ligt bij Golfstaten: ‘Gunstig voor het Westen’

Jonge Syrische vrouwen zijn hoopvol: ‘Wij zijn niet bang voor deze regering, want niets is erger dan Assad’

Rebellen van HTS in Homs: ‘Dit keer waren we voorbereid. We zijn klaar voor bestuur’

Samengevat ziet men nu grotere politieke vrijheden en lijken de persoonlijke vrijheden overeind te blijven. Maar er zijn wel wraakacties aan de gang en er zijn grote zorgen of HTS zich wel hun mooie praatjes gaan houden.
Je laat je leiden door Westerse media? Nog steeds? 🫠

Dan snap ik je verhaal.
pi_216254731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, hebben we hem weer als de argumenten op zijn.

:')
Hij slaat de spijker vaak wel op zn kop.
  zaterdag 11 januari 2025 @ 15:01:56 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_216254912
Syrië is niet veilig.

Daar komt bij dat veel Syriërs hier nu geaard zijn, en hun steentje bijdragen. Dat uitzetten deugt voor geen meter.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_216255236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
Syrië is niet veilig.

Daar komt bij dat veel Syriërs hier nu geaard zijn, en hun steentje bijdragen. Dat uitzetten deugt voor geen meter.
Syrië is weer veilig. Vandaar dat er al tienduizenden Syriërs teruggekeerd zijn.
pi_216255328
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Overal maar dom reactief tegenaan schoppen omdat iets je politieke kleur niet heeft.
Iets wat de user waar je op reageert ook doet, of zie je het dan niet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_216255361
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:47 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Hij slaat de spijker vaak wel op zn kop.
Door de racistenkaart te trekken?

Meh.
1947-2016
pi_216255365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 14:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Kalm, gozer. Je spuwt onzin.
Argumenten?
1947-2016
pi_216255599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 11:57 schreef Fietsenrek het volgende:
Nou, dan komen er ieder geval weer wat huizen vrij :')
Er zouden voldoende huizen zijn als men de linkse partijen geholpen had, dan zou ieder mens evenveel woonruimte en evenveel koopkracht hebben.
pi_216255618
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2025 15:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Er zouden voldoende huizen zijn als men de linkse partijen geholpen had, dan zou ieder mens evenveel woonruimte en evenveel koopkracht hebben.
Wat een puinhoop zou Nederland (of wat er dan van overgebleven was) dan zijn zeg. Tegen een instroom van ruim 50.000 per jaar is niet op te bouwen, laat staan als die instroom onder links bewind vermenigvuldigd wordt dankzij een ruimhartiger beleid en simpele consequenties.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')