Ik had wel verwacht dat je er in zou trappen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ideologisch gedreven beleid maakt meer kapot dan je lief is.
Kabinet zit uiteraard in kamp Trump. Dat is al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
Germany and France have warned Donald Trump against any attempt to “move borders by force” after the incoming US president said he was prepared to use economic tariffs or military might to seize control of Danish-administered Greenland.
____
https://www.theguardian.c(...)gn-borders-greenland
Schoof ? Drukt zijn snor ?
Durft Trump niet te vermanen ?
Want Wilders wil dit niet ?
Woke!quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lfd4uwe7lt2a
Biden: We have an obligation to stand up to what my dad used to say is the greatest sin of all: The abuse of power.
*camera cuts to Trump and former presidents*
Dubya lag toen al te slapen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lfd4uwe7lt2a
Biden: We have an obligation to stand up to what my dad used to say is the greatest sin of all: The abuse of power.
*camera cuts to Trump and former presidents*
Leuk om te zien dat ze met elkaar kunnen lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Perrin het volgende:
"En toen vertelde ik ze dat ik Groenland wilde veroveren"
[ x ]
Ah, we hebben weer een ware "met je kop in het zand democraat" gesignaleerd.quote:
Standaard protocol.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:50 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lfddxqw3bk2f
Iemand verbaasd?
Ja, het is gek dat er nu een stel mensen aan de macht zijn die taal uitslaat alsof het 1939 is.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer een ware "met je kop in het zand democraat" gesignaleerd.
Want dat voegt heel wat toe aan jouw op de persoon spelende beeldvorming.... denk ik dan.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ah, we hebben weer een ware "met je kop in het zand democraat" gesignaleerd.
Enkel markante observaties binnen dit topic worden nauwlettend door mij in de gaten gehouden. Zo ook de jouwe dus.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want dat voegt heel wat toe aan jouw op de persoon spelende beeldvorming.... denk ik dan.
Vertel, heb je nog wat toe te voegen of ga je ook sighseeing doen op greenland ?
Was het een aantal maanden geleden niet te verwachten dan? Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen het nog steeds iets "onbegrijpelijks" vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het is gek dat er nu een stel mensen aan de macht zijn die taal uitslaat alsof het 1939 is.
Yep, het is zorgelijk dat de rechtsorde aan het veranderen is en wereldbeelden in de persoon van Trump die verworven rechten opzij kan zetten. Te zot voor woorden dat een Trump in persoon via zijn verkregen macht, andere soeverein opererende staten gaat vertellen hoe & wat ze moeten doen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, het is gek dat er nu een stel mensen aan de macht zijn die taal uitslaat alsof het 1939 is.
Mwa, niet iedereen loopt inderdaad langs hem maar de oud-presidenten hebben elkaar duidelijk al gezien. Die gaan amicaal met elkaar om.quote:
Waarom lijkt hij niet geliefd? Het is een leuke poging om het weer negatief richting Trump te framen, maar geen enkele president begroet elkaar met een handje aldaar. Achter de coulissen zullen ze elkaar allemaal al hebben begroet. Daarnaast is het natuurlijk gek om voor Trump langs te gaan als er lege plekken aan de andere kant zijn.quote:
Trump en Obama kennen elkaar nog van school in Keniaquote:Op donderdag 9 januari 2025 23:54 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Jeetje, dat er intern niks aan de hand is bij de top van de democraten zou een wereldwonder zijn.
A Very fine school. The best school.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Trump en Obama kennen elkaar nog van school in Kenia
Haha, ik las alleen je eerste zin, quootte dat en wilde zeggen 'geef ze allemaal een miljoen' en je bent een kleine 60 miljard kwijt, maar jij zei daarna precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Droopie het volgende:
Ik las een stukje van Harald Doornbos dat je in theorie best makkelijk Groenland kan inlijven.
Schijnbaar hebben de inwoners het recht op een referendum wat ze willen, zo zijn zo onder de vlag van Denemarken gekomen.
Geef iedere inwoner een miljoen, dat zou 45 miljard kosten, en die lui stemmen wel voor je
Godsamme, eerst val je Perrin aan op het posten van dat eerste filmpje en vervolgens post je zelf een vergelijkbaar filmpjequote:Op donderdag 9 januari 2025 23:54 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Jeetje zeg, dat er intern niks aan de hand is bij de top van de Democraten zou een wereldwonder zijn.
1 miljard meer dan Musk betaalde voor Twitterquote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:09 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Haha, ik las alleen je eerste zin, quootte dat en wilde zeggen 'geef ze allemaal een miljoen' en je bent een kleine 60 miljard kwijt, maar jij zei daarna precies hetzelfde
Nou vertel, wat is er in jouw ogen mis met de berichtgeving over Trumps laatste persco, waarin hij zijn ambitie om Groenland en het Panamakanaal in te lijven nog maar eens onderstreepte?quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, de komende 4 jaar gaan we weer hysterie in de pers krijgen over iedere scheet die Trump laat en nul objectieve berichtgeving.
Oneens, het is nogal wat wat ie allemaal doet, heeft niets met subjectiviteit te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, de komende 4 jaar gaan we weer hysterie in de pers krijgen over iedere scheet die Trump laat en nul objectieve berichtgeving.
Dat mag alleen niet zomaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Droopie het volgende:
Ik las een stukje van Harald Doornbos dat je in theorie best makkelijk Groenland kan inlijven.
Schijnbaar hebben de inwoners het recht op een referendum wat ze willen, zo zijn zo onder de vlag van Denemarken gekomen.
Geef iedere inwoner een miljoen, dat zou 45 miljard kosten, en die lui stemmen wel voor je
Lijkt me helemaal niet zo’n onwaarschijnlijk scenario als dat je in eerste instantie zou zeggen. Je hoeft niet rechtstreeks iedereen om te kopen, als je maar een flink deel kunt overtuigen. Dat kan met een financiėle component, maar bijvoorbeeld ook met een geschetste dreiging vanuit andere landen en ongetwijfeld talloze andere lobbies. Waarom zouden ze niet een paar miljard investeren om de Groenlanders langzaam maar zeker binnen te hengelen, als er voor talloze miljarden aan grondstoffen te krijgen zijn. Is helemaal geen geweld voor nodig, alleen een referendumpje.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
1 miljard meer dan Musk betaalde voor Twitter
En een kwart van de uitgaven die Amerika kwijt was vorig jaar aan Oekraine.
Ik zou het gewoon proberen, qua kopen dan.
Een militaire bezetting slaat natuurlijk nergens op.
[ x ]
Zou toch lachen zijn man, dat ‘ie nog effe 24 uur papiertjes mag prikkenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:38 schreef Kijkertje het volgende:
De veroordeling van Trump gaat vrijdag gewoon door zo besloot de Supreme Court met 5-4 (wat natuurlijk 9-0 had moeten zijn).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zou toch lachen zijn man, dat ‘ie nog effe 24 uur papiertjes mag prikken
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is al bekend dat Trump veroordeeld wordt maar geen straf krijgt opgelegd vanwege zijn presidentschap?
quote:and the burden on the transition should be minimal, they say, because the jusge plans to impose a minimal sentence
Hieruit haal ik niet dat er per definitie geen enkele vorm van strafmaat opgelegd zou kunnen worden.quote:Bij een schuldigverklaring zou er geen hechtenis, boete of proeftijd opgelegd worden, aldus de rechter.
Nee Merchan (de rechter) heeft al bekend gemaakt dat hij dat niet gaat doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hieruit haal ik niet dat er per definitie geen enkele vorm van strafmaat opgelegd zou kunnen worden.
Zal wel niet, maar het zou wel grappig zijn
quote:The judge overseeing Donald Trump's hush money case in New York dealt with a host of weighty, unprecedented questions before deciding Friday that the president-elect should be sentenced later this month for the crime of falsifying business records.
In an 18-page legal opinion, Judge Juan Merchan laid out his reasoning for the ruling. His most important finding was that Trump's conviction should not be thrown out simply because he was elected president.
"Indeed, the sanctity of a jury verdict and the deference that must be accorded to it, is a bedrock principle in our Nation's jurisprudence," Merchan wrote.
But the judge also signaled that he intended to impose a sentence of "unconditional discharge," which means Trump would not face any punishment beyond having the conviction on his legal record.
Trump's spokesperson said after Merchan's ruling that the president-elect would continue to fight against the case, which he called a hoax.
Bron
NIet nodig, als ze daar internet hebben, zijn er ook daar genoeg mensen die in de fuik zijn gevallen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 01:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet zo’n onwaarschijnlijk scenario als dat je in eerste instantie zou zeggen. Je hoeft niet rechtstreeks iedereen om te kopen, als je maar een flink deel kunt overtuigen. Dat kan met een financiėle component, maar bijvoorbeeld ook met een geschetste dreiging vanuit andere landen en ongetwijfeld talloze andere lobbies. Waarom zouden ze niet een paar miljard investeren om de Groenlanders langzaam maar zeker binnen te hengelen, als er voor talloze miljarden aan grondstoffen te krijgen zijn. Is helemaal geen geweld voor nodig, alleen een referendumpje.
[ afbeelding ]
Kwestie van tijd...ik verwacht dat Trump en de Broligarchy als katalysator gaat werken in deze ontwikkeling.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
America heeft denk ik gewoon wat meer Luigi's nodig.
Het zit vol met Luigi's, aangezien er veel doden vallen door vuurwapens. Nog steeds vind ik het vreemd dat die Luigi een soort Batman-status heeft nadat ie iemand koelbloedig vermoord heeft, ondanks wat de ander heeft gedaan. Ik geloof niet zo in de doodstraf, door wie die ook uitgevoerd wordt.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
America heeft denk ik gewoon wat meer Luigi's nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |