abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216229060
Joe Biden, President van de Verenigde Staten

Kamala Harris, Vice-President van de Verenigde Staten

2024 Presidentsverkiezingen
Democratische Kandidaat: Kamala D. Harris
Republikeinse Kandidaat: Donald J. Trump

Democratische Vice-President Kandidaat: Tim Walz
Republikeinse Vice-President Kandidaat: James David "JD" Vance

House of Representatives:
Republican (220)
Democratic (212)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:

2024 Presidentsverkiezing

NOS Amerika Kiest - Vanaf 5 november 23.15 te zien op NPO1
NOS Liveblog: https://nos.nl/collectie/13966/liveblog/2543248

CNN Livestream: Te zien op HBO MAX.
> Vanaf 6 november 02.00 uur te zien op het Youtube kanaal: Bekijk deze YouTube-video

Wanneer sluiten de stemlokalen? 6 November Nederlandse tijd

Live results / Live uitslagen
https://apnews.com/projects/election-results-2024/

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan9 op 09-01-2025 16:15:31 ]
pi_216229932
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Ideologisch gedreven beleid maakt meer kapot dan je lief is.
Ik had wel verwacht dat je er in zou trappen.

Als je beetje logisch nadenkt had je dat zelf ook in kunnen zien.
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:00:30 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216230252
"En toen vertelde ik ze dat ik Groenland wilde veroveren"
twitter
Everything faded into mist. The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
pi_216230796
Germany and France have warned Donald Trump against any attempt to “move borders by force” after the incoming US president said he was prepared to use economic tariffs or military might to seize control of Danish-administered Greenland.
____
https://www.theguardian.c(...)gn-borders-greenland

Schoof ? Drukt zijn snor ?
Durft Trump niet te vermanen ?
Want Wilders wil dit niet ?
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:49:13 #5
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216230826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
Germany and France have warned Donald Trump against any attempt to “move borders by force” after the incoming US president said he was prepared to use economic tariffs or military might to seize control of Danish-administered Greenland.
____
https://www.theguardian.c(...)gn-borders-greenland

Schoof ? Drukt zijn snor ?
Durft Trump niet te vermanen ?
Want Wilders wil dit niet ?
Kabinet zit uiteraard in kamp Trump. Dat is al een tijdje duidelijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 9 januari 2025 @ 18:51:50 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216230859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lfd4uwe7lt2a

Biden: We have an obligation to stand up to what my dad used to say is the greatest sin of all: The abuse of power.

*camera cuts to Trump and former presidents*
Woke!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 januari 2025 @ 19:08:24 #8
862 Arcee
Look closer
pi_216231067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 18:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lfd4uwe7lt2a

Biden: We have an obligation to stand up to what my dad used to say is the greatest sin of all: The abuse of power.

*camera cuts to Trump and former presidents*
Dubya lag toen al te slapen. :z
pi_216232176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 18:00 schreef Perrin het volgende:
"En toen vertelde ik ze dat ik Groenland wilde veroveren"
[ x ]
Leuk om te zien dat ze met elkaar kunnen lachen. :)
Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
Het is een en al boosheid dat je post hier. Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:23:49 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216232521
Trump speelt het spel van Rock the Boat to Disembark Stupidity.

De man die ooit Corona wilde bestrijden met inbrengen van Ultraviolet licht en Fauchi wegschoffelde als nietsnut.
Ik snap wel waarom (dwz: bloodmoney first) maar het is onbegrijpelijk dat die olifant de komende 4 jaar het porselein in de kast aan diggelen gaat rammen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_216232693
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:23 schreef Vallon het volgende:
maar het is onbegrijpelijk
Ah, we hebben weer een ware "met je kop in het zand democraat" gesignaleerd.
Het is een en al boosheid dat je post hier. Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
pi_216232738
Ik las een stukje van Harald Doornbos dat je in theorie best makkelijk Groenland kan inlijven.

Schijnbaar hebben de inwoners het recht op een referendum wat ze willen, zo zijn zo onder de vlag van Denemarken gekomen.

Geef iedere inwoner een miljoen, dat zou 45 miljard kosten, en die lui stemmen wel voor je :P
Hell To The Liars
pi_216232824
Ik beschouw mijzelf als een optimist, maar ik begin mij toch flink zorgen te maken over de jaren die komen gaan. Ben momenteel 'Autocratie bv' van Anne Applebaum aan het lezen. Het boek is een lange opsomming van de corruptie van autocratieėn wereldwijd, hun verbondenheid en hun voortdurende strijd om de liberale orde, die na WOII in het leven is geroepen en na de val van de muur zijn finest hour leek te beleven, omver te werpen.

Daarbij maken deze regimes gebruik van een enorme vloedgolf aan leugens en desinformatie, verspreid via duizenden kanalen over de hele wereld. Hun doel: ondermijning van het vertrouwen in westerse democratieėn en het destabiliseren van het westen.

Het is al extreem moeilijk om ons te verweren tegen deze continue aanvallen, maar de verkiezing van Trump en de opkomst van techmiljardairs maken deze strijd alleen maar zwaarder. We vechten niet alleen tegen krachten van buitenaf, maar nu wordt ook van binnenuit aan de stoelpoten van de liberale orde (bij gebrek aan een betere term) gezaagd.

Door de verkiezing van Trump verliezen we een belangrijke bondgenoot in deze strijd. De voorvechters van de liberale democratie raken snel in de minderheid. Je moet er niet aan denken dat een AfD de grootste wordt in Duitsland of een RN in Frankrijk.

Het worden zware tijden, ben ik bang.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:50:26 #14
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:52:33 #15
38496 Perrin
pi_216232964
quote:
Standaard protocol.
Everything faded into mist. The past was erased, the erasure was forgotten, the lie became truth.
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:58:59 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216233081
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ja, het is gek dat er nu een stel mensen aan de macht zijn die taal uitslaat alsof het 1939 is.
  donderdag 9 januari 2025 @ 21:05:17 #17
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216233185
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:38 schreef Rnie het volgende:

[..]
Want dat voegt heel wat toe aan jouw op de persoon spelende beeldvorming.... denk ik dan.
Vertel, heb je nog wat toe te voegen of ga je ook sighseeing doen op greenland ?
pi_216233513
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2025 21:05 schreef Vallon het volgende:

[..]
Want dat voegt heel wat toe aan jouw op de persoon spelende beeldvorming.... denk ik dan.
Vertel, heb je nog wat toe te voegen of ga je ook sighseeing doen op greenland ?
Enkel markante observaties binnen dit topic worden nauwlettend door mij in de gaten gehouden. Zo ook de jouwe dus.

Opzich lijkt Groenland me wel tof hoor. Prachtige omgeving. :Y
pi_216233532
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, het is gek dat er nu een stel mensen aan de macht zijn die taal uitslaat alsof het 1939 is.
Was het een aantal maanden geleden niet te verwachten dan? Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat mensen het nog steeds iets "onbegrijpelijks" vinden.
  donderdag 9 januari 2025 @ 21:34:30 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216233664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Yep, het is zorgelijk dat de rechtsorde aan het veranderen is en wereldbeelden in de persoon van Trump die verworven rechten opzij kan zetten. Te zot voor woorden dat een Trump in persoon via zijn verkregen macht, andere soeverein opererende staten gaat vertellen hoe & wat ze moeten doen.

Zelf maakte ik mij niet 123 zorgen dat een politicus aan de macht is maar des te meer wanneer die door onafhankelijk opererende techmiljardairs actief wordt voortgesleept.
In een democratie kan een despoot tenminste met een motie nog door kiezers worden weggestemd maar dat doen met techmiljardairs is in een "liberaal" land onmogelijk geworden.
Waar "we" nu mee te maken krijgen is dat de trias-politica die macht nog enigszins in balans hield, inmiddels door het kapitaal als zijnde nieuw machtsblok wordt ingestuurd.

Musk c.s. kunnen met gemak enorme hoeveelheden geld ophoesten om daarmee directe invloed te krijgen over de keuze van anderen.
Zoals hierboven, investeer (of spendeer met dreigen) op elke inwoner van Groenland $1M en ze gaan voor de keien. Idem vwb NAVO die feitelijk al buiten haar boord wordt gespeeld. Trump c.s. bestuurd (via opgelegde techniek) die "alliantie" en kan als verdediging tegen een gelijkgestemd "Rusland" meer dan prima zonder.
Idem met Oekraļne als "EU" probleem, wier rechtsorde er totaal niet toedoet en als handelsbelang door Trump naar 1939 wordt geparachuteerd.
  donderdag 9 januari 2025 @ 22:28:01 #21
38496 Perrin
pi_216234517
Trump lijkt niet zo geliefd.
twitter
pi_216234590
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 22:28 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Mwa, niet iedereen loopt inderdaad langs hem maar de oud-presidenten hebben elkaar duidelijk al gezien. Die gaan amicaal met elkaar om.
pi_216235047
quote:
[ x ]
Waarom lijkt hij niet geliefd? Het is een leuke poging om het weer negatief richting Trump te framen, maar geen enkele president begroet elkaar met een handje aldaar. Achter de coulissen zullen ze elkaar allemaal al hebben begroet. Daarnaast is het natuurlijk gek om voor Trump langs te gaan als er lege plekken aan de andere kant zijn.

Je stelt me teleur @Perrin met deze post. Dit is nou juist die polariserende content die ons uit elkaar drijft for crying out loud. :'(

[ Bericht 11% gewijzigd door Rnie op 09-01-2025 23:19:32 ]
pi_216235209
quote:
[ x ]
In de eerste seconden wordt zijn hand letterlijk geschud
pi_216235354
1933 only nsdap can save germany, zeiden velen. Niet gelukt ,he
pi_216235392
twitter

Jeetje zeg, dat er intern niks aan de hand is bij de top van de Democraten zou een wereldwonder zijn. :X
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:56:39 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216235408
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:54 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Jeetje, dat er intern niks aan de hand is bij de top van de democraten zou een wereldwonder zijn. :X
Trump en Obama kennen elkaar nog van school in Kenia
  donderdag 9 januari 2025 @ 23:58:34 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216235415
Maar goed, de komende 4 jaar gaan we weer hysterie in de pers krijgen over iedere scheet die Trump laat en nul objectieve berichtgeving.
pi_216235417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Trump en Obama kennen elkaar nog van school in Kenia
A Very fine school. The best school.
pi_216235486
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Droopie het volgende:
Ik las een stukje van Harald Doornbos dat je in theorie best makkelijk Groenland kan inlijven.

Schijnbaar hebben de inwoners het recht op een referendum wat ze willen, zo zijn zo onder de vlag van Denemarken gekomen.

Geef iedere inwoner een miljoen, dat zou 45 miljard kosten, en die lui stemmen wel voor je :P
Haha, ik las alleen je eerste zin, quootte dat en wilde zeggen 'geef ze allemaal een miljoen' en je bent een kleine 60 miljard kwijt, maar jij zei daarna precies hetzelfde :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216235512
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:54 schreef Rnie het volgende:
[ x ]

Jeetje zeg, dat er intern niks aan de hand is bij de top van de Democraten zou een wereldwonder zijn. :X
Godsamme, eerst val je Perrin aan op het posten van dat eerste filmpje en vervolgens post je zelf een vergelijkbaar filmpje _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216235534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 00:09 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Haha, ik las alleen je eerste zin, quootte dat en wilde zeggen 'geef ze allemaal een miljoen' en je bent een kleine 60 miljard kwijt, maar jij zei daarna precies hetzelfde :D
1 miljard meer dan Musk betaalde voor Twitter _O-
En een kwart van de uitgaven die Amerika kwijt was vorig jaar aan Oekraine.

Ik zou het gewoon proberen, qua kopen dan.
Een militaire bezetting slaat natuurlijk nergens op.

twitter
Hell To The Liars
pi_216235575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Maar goed, de komende 4 jaar gaan we weer hysterie in de pers krijgen over iedere scheet die Trump laat en nul objectieve berichtgeving.
Nou vertel, wat is er in jouw ogen mis met de berichtgeving over Trumps laatste persco, waarin hij zijn ambitie om Groenland en het Panamakanaal in te lijven nog maar eens onderstreepte?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 10 januari 2025 @ 00:56:43 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216235646
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 23:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oneens, het is nogal wat wat ie allemaal doet, heeft niets met subjectiviteit te maken.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 00:59:51 #35
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216235651
Dat wordt weer:

Trump: 'Alle migranten zijn verkrachters'

Nieuws: 'Trump zegt dat alle migranten verkrachters zijn'

Meneer A: 'Ja, maar hij bedoelt het niet zo'

Meneer B: 'De media heeft TDS en is altijd zo negatief over Trump'

Repeat.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 01:03:09 #36
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216235662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 20:41 schreef Droopie het volgende:

Dat mag alleen niet zomaar.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216235704
De veroordeling van Trump gaat vrijdag gewoon door zo besloot de Supreme Court met 5-4 (wat natuurlijk 9-0 had moeten zijn).

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216235709
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 00:19 schreef Droopie het volgende:

[..]
1 miljard meer dan Musk betaalde voor Twitter _O-
En een kwart van de uitgaven die Amerika kwijt was vorig jaar aan Oekraine.

Ik zou het gewoon proberen, qua kopen dan.
Een militaire bezetting slaat natuurlijk nergens op.

[ x ]
Lijkt me helemaal niet zo’n onwaarschijnlijk scenario als dat je in eerste instantie zou zeggen. Je hoeft niet rechtstreeks iedereen om te kopen, als je maar een flink deel kunt overtuigen. Dat kan met een financiėle component, maar bijvoorbeeld ook met een geschetste dreiging vanuit andere landen en ongetwijfeld talloze andere lobbies. Waarom zouden ze niet een paar miljard investeren om de Groenlanders langzaam maar zeker binnen te hengelen, als er voor talloze miljarden aan grondstoffen te krijgen zijn. Is helemaal geen geweld voor nodig, alleen een referendumpje.

Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216235711
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 01:38 schreef Kijkertje het volgende:
De veroordeling van Trump gaat vrijdag gewoon door zo besloot de Supreme Court met 5-4 (wat natuurlijk 9-0 had moeten zijn).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou toch lachen zijn man, dat ‘ie nog effe 24 uur papiertjes mag prikken _O-
pi_216235716
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 01:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zou toch lachen zijn man, dat ‘ie nog effe 24 uur papiertjes mag prikken _O-
:?

Het is al bekend dat Trump veroordeeld wordt maar geen straf krijgt opgelegd vanwege zijn presidentschap?

En aan papiertjes prikken wordt sws niet gedaan bij criminele veroordelingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 10-01-2025 01:51:58 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216235719
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 01:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
:?

Het is al bekend dat Trump veroordeeld wordt maar geen straf krijgt opgelegd vanwege zijn presidentschap?
quote:
and the burden on the transition should be minimal, they say, because the jusge plans to impose a minimal sentence
quote:
Bij een schuldigverklaring zou er geen hechtenis, boete of proeftijd opgelegd worden, aldus de rechter.
Hieruit haal ik niet dat er per definitie geen enkele vorm van strafmaat opgelegd zou kunnen worden.

Zal wel niet, maar het zou wel grappig zijn :)
pi_216235729
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 01:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]
[..]
[..]
Hieruit haal ik niet dat er per definitie geen enkele vorm van strafmaat opgelegd zou kunnen worden.

Zal wel niet, maar het zou wel grappig zijn :)
Nee Merchan (de rechter) heeft al bekend gemaakt dat hij dat niet gaat doen.

quote:
The judge overseeing Donald Trump's hush money case in New York dealt with a host of weighty, unprecedented questions before deciding Friday that the president-elect should be sentenced later this month for the crime of falsifying business records.

In an 18-page legal opinion, Judge Juan Merchan laid out his reasoning for the ruling. His most important finding was that Trump's conviction should not be thrown out simply because he was elected president.

"Indeed, the sanctity of a jury verdict and the deference that must be accorded to it, is a bedrock principle in our Nation's jurisprudence," Merchan wrote.

But the judge also signaled that he intended to impose a sentence of "unconditional discharge," which means Trump would not face any punishment beyond having the conviction on his legal record.

Trump's spokesperson said after Merchan's ruling that the president-elect would continue to fight against the case, which he called a hoax.

Bron
pi_216235745
Nog een 'meevaller'. Garland gaat toch een deel van het eindrapport van Jack Smith vrijgeven.

pi_216235760
Die (volgens MAGA) zo 'betrouwbare' FBI-informant die Biden's corruptie zou aantonen is veroordeeld tot 6 jaar gevangenisstraf.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfbenfezwk2w

pi_216235822
Tja als je belooft op dag 1 de grens te sluiten voor immigranten moet je iets verzinnen natuurlijk.

https://bsky.app/profile/nytimes.com/post/3lfdpuwq6qs2y

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 10-01-2025 03:17:14 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 januari 2025 @ 07:26:01 #46
862 Arcee
Look closer
pi_216236302
America heeft denk ik gewoon wat meer Luigi's nodig.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:46:16 #48
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216236516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 01:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Lijkt me helemaal niet zo’n onwaarschijnlijk scenario als dat je in eerste instantie zou zeggen. Je hoeft niet rechtstreeks iedereen om te kopen, als je maar een flink deel kunt overtuigen. Dat kan met een financiėle component, maar bijvoorbeeld ook met een geschetste dreiging vanuit andere landen en ongetwijfeld talloze andere lobbies. Waarom zouden ze niet een paar miljard investeren om de Groenlanders langzaam maar zeker binnen te hengelen, als er voor talloze miljarden aan grondstoffen te krijgen zijn. Is helemaal geen geweld voor nodig, alleen een referendumpje.

[ afbeelding ]
NIet nodig, als ze daar internet hebben, zijn er ook daar genoeg mensen die in de fuik zijn gevallen.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:46:30 #49
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216236518
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kwestie van tijd...ik verwacht dat Trump en de Broligarchy als katalysator gaat werken in deze ontwikkeling.
  vrijdag 10 januari 2025 @ 08:50:44 #50
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216236547
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2025 08:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Het zit vol met Luigi's, aangezien er veel doden vallen door vuurwapens. Nog steeds vind ik het vreemd dat die Luigi een soort Batman-status heeft nadat ie iemand koelbloedig vermoord heeft, ondanks wat de ander heeft gedaan. Ik geloof niet zo in de doodstraf, door wie die ook uitgevoerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')