abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2025 @ 20:26:15 #3
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_216219908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 13:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wel jammer dat ze alsnog met glide bombs de troepen kunnen raken dan.
Volgens mij is dat een stuk minder sinds de F16 icm ATACMs - de F16 kunnen dieper over Russisch grondgebied onderscheppen en de ATACMs komen bij de vliegvelden waar de Russische kisten staan die die bommen afwerpen dus ik meen dat ze allemaal verder achter het front verhuisd zijn. Mede daarom worden ze daar ook zo zenuwachtig van die nieuwere UA drones die nóg verder komen - staan de vliegtuigen nóg niet veilig; zie actuele situaties op Engels.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 8 januari 2025 @ 20:49:12 #4
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216220297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat zeiden ze over Trump ook.

Ik denk dat Sanders de enige is die in kan breken bij de witte onderklasse waarin Trump populair is.
Het probleem voor Sanders zouden niet de nationale verkiezingen maar de voorverkiezing van de democratische partij zijn. Over het algemeen denk ik dat de twee presidentschappen van Trump eigenlijk eerder de zwakte in de democratische partij toont, met Clinton en Harris is men twee keer aan komen zetten met bijzonder zwakke kandidaten.

Bernie Sanders is een beetje zoals Ron Paul, iemand die wel degelijk zijn politieke visie goed kan uitleggen, maar te ver van het centrum om een brede partij achter zich te krijgen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Forum Admin woensdag 8 januari 2025 @ 21:11:02 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216220650
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2025 20:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Kom ik op terug.
Typisch defensie weer dit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216220827
quote:
12s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij kan het toch ook druk hebben...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 21:31:13 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216221007
quote:
💥 Russia: More Ukrainian drone strikes today on the fuel depot that services the military aircraft at the Engels Air Base.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfayoxt3ac2v
Mooi, schakel die basis maar uit. Hopelijk gaan we beelden zien van geparkeerde strategische bommenwerpers. Poetin is heel trots op de Tu-160 Blackjack, dus die raken gaat hem pijn doen. Helaas weet ik niet zeker of die er nog staan of dat ze na de eerdere aanvallen zijn gevlucht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 21:32:14 #8
3928 Ulx
pi_216221022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hij kan het toch ook druk hebben...
Dat zijn toch ambtenaren?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216221063
quote:
12s.gif Op woensdag 8 januari 2025 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En dat allemaal van onze belastingcenten he???!!

Gaat goed in Engels:
RIA: State of emergency to be declared in Engels due to fire after UAV attack
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 21:39:13 #10
3928 Ulx
pi_216221139
quote:
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfay75lpe22y

A Pentagon senior defense official said that "the vast majority" of defense supplies promised through the PDA (Pentagon stocks) will be delivered to Ukraine this month.

https://www.defense.gov/N(...)briefing-on-ukraine/
Nu hebben ze haast, maar beter laat dan nooit.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 21:41:22 #11
3928 Ulx
pi_216221185
Trump zei dag 1. Maar 0 is niets. Dus hoef je die niet te schrijven. Dus is 1 hetzelfde als 100. Wat Trump zei was geen bullshit.

quote:
Ukraine envoy Keith Kellogg said that Trump aims to resolve Russia's war against Ukraine within 100 days after inauguration. He stresses: "Trump isn't about giving something to Putin. It's about saving Ukraine's sovereignty and ensuring fairness."

https://www.foxnews.com/video/6366827160112

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lfaxy5iewk2y
  woensdag 8 januari 2025 @ 22:24:32 #12
13456 AchJa
Shut up!!!
  Forum Admin woensdag 8 januari 2025 @ 22:28:35 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216221905
Nou ik zal nog eens een grapje maken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216221965
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2025 22:28 schreef Straatcommando. het volgende:
Nou ik zal nog eens een grapje maken.
Ik snapte hem wel hoor.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 23:22:29 #15
3928 Ulx
pi_216222510
quote:
The Kombinat Kristal oil depot in the Saratov region, which supplied fuel to the Engels-2 military air base, started burning even more intensely. According to one of the locals, another tank on it caught fire. People on social networks are also complaining of a strong smell of burning.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lfb5vkoj3k2d
Misschien kunnen ze strategische zweefvliegtuigen gaan inzetten voor de aanvallen tegen ziekenhuizen.
pi_216222512
2 brandweermannen overleden om het onstane vuur bij Engels te bestrijden

quote:
The Russian Emergencies Ministry mourns the death of Gennady Afanasyev and Zhaslan Teleupov

Today in the Saratov region, employees of the Russian Emergencies Ministry died while on duty.

Gennady Afanasyev - Chief of the 1st Fire and Rescue Unit of the 3rd Fire and Rescue Squad. Graduate of the Ural Institute of the State Fire Service of the Russian Emergencies Ministry. For more than 4 years, he fought fires in combat units in Saratov.

Zhaslan Teleupov is a senior firefighter of the 4th fire and rescue unit of the 3rd fire and rescue squad. Since 2019, he has been in the ranks of the Ministry of Emergency Situations of Russia.

Alexander Kurenkov expressed his condolences to the families and friends of the victims.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 23:35:56 #17
3928 Ulx
pi_216222651
Kerosine fikt nogal snel. Het is geen diesel.
  Overall beste user 2022 woensdag 8 januari 2025 @ 23:42:05 #18
3928 Ulx
pi_216222683
quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfb6vjb63k2l

🇰🇵 SOF have revealed a translated excerpt from the notes of Private Jong, shedding light on his alleged misconduct during operations.

❗️In the note, Jong admits to stealing from Russians and selling the stolen items. His actions were discovered and could have had serious consequences.
Oekraïense soldaten hebben een dode nork gevonden met op zijn lijk zijn dagboek/notities. Zo gedisciplineerd zijn ze dus ook niet. En dat is goed nieuws. Laat ze maar lekker met de Russen op de vuist gaan. Flink wat onderlinge spanning en wantrouwen is prima.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 00:08:28 #19
3928 Ulx
pi_216222837
Echt een goede fik. Daar komt voorlopig geen kerosine meer vandaan. Geheid dat de hitte alles bovengronds heeft aangetast.

quote:
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 00:11:26 #20
3928 Ulx
pi_216222847
Trump heeft nu zelf zes maanden genoemd. Je zal als vredesduif maar op hem hebben gestemd omdat hij de oorlog binnen een dag zou hebben beëindigd.

De oorlog duurt nog even.
pi_216222892
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:11 schreef Ulx het volgende:
Trump heeft nu zelf zes maanden genoemd. Je zal als vredesduif maar op hem hebben gestemd omdat hij de oorlog binnen een dag zou hebben beëindigd.

De oorlog duurt nog even.
En jammer genoeg zal geen enkele van die vredesduiven hierop reageren.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 00:21:23 #22
3928 Ulx
pi_216222913
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lfbbmrq5fc23

11 explosies in Krasnodar, luchtalarm in Slavyansk-na-Kuban. Ook veel olieindustrie in die omgeving.
pi_216222925
Benieuwd hoelang ze het "brokstukken van neergehaalde drones" verhaal nog kunnen blijven gebruiken.
pi_216222929
heb wel het idee dat het iets rustiger is qua aanvallen, iig gelukte aanvalen, op gisteren uiteraard na dan
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 00:28:16 #25
3928 Ulx
pi_216222947
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:24 schreef skysherrif het volgende:
heb wel het idee dat het iets rustiger is qua aanvallen, iig gelukte aanvalen, op gisteren uiteraard na dan
Engels-2 heeft meerdere aanvallen te verwerken gehad de afgelopen 24 uur. Slavyansk-na-Kuban ,ligt aan de overkant van Kertj, krijgt nu klappen.

Uit Koersk hoor je niets wegens opsec. De AFU komt later wel met beelden.
pi_216222979
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Engels-2 heeft meerdere aanvallen te verwerken gehad de afgelopen 24 uur. Slavyansk-na-Kuban ,ligt aan de overkant van Kertj, krijgt nu klappen.

Uit Koersk hoor je niets wegens opsec. De AFU komt later wel met beelden.
Vooralsnog wat ik gezien heb vannacht is het allemaal geluid van actieve luchtverdediging nog geen *hit*

Mwuah bedoel gewoon over het algemeen op vliegvelden, fabrieken, rafinaderijen en olieopslagplaatsen. Het is niet meer zoveel als dat het eerst was.

Ofd at Oekraine drones aan het opsparen is of dat toch Rusland iets beter is geworden ze te traceren, maar ook het bevestigen van netten idk.
pi_216222989
pi_216223013
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2025 19:01 schreef skysherrif het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dodental is opgelopen naar 32.
Misschien handig als je je post icon verandert bij dit soort berichten, komt bizar over.
pi_216223020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:45 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Misschien handig als je je post icon verandert bij dit soort berichten, komt bizar over.
Ohja daar denk ik nooit aan heb dat in jaren nooit aangepast, maar inderdaad.
pi_216223029
twitter

Audax (DE osint expert op het gebied van Toretsk) laat zien dat Oekraien recent terrein terug heeft gewonnen op de russne in de stad, itt Russen die vermelden dat ze de stad al geheel in handen hebben.

Toch weer eens wat goed nieuws
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 01:27:42 #31
3928 Ulx
pi_216223201
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Vooralsnog wat ik gezien heb vannacht is het allemaal geluid van actieve luchtverdediging nog geen *hit*

Mwuah bedoel gewoon over het algemeen op vliegvelden, fabrieken, rafinaderijen en olieopslagplaatsen. Het is niet meer zoveel als dat het eerst was.

Ofd at Oekraine drones aan het opsparen is of dat toch Rusland iets beter is geworden ze te traceren, maar ook het bevestigen van netten idk.
Als zo'n plek eenmaal is opgeblazen dan hoef je dat natuurlijk niet nog een keer te doen. Bij een aantal raffinaderijen knalden ze één of meerdere distillatiekolommen kapot en dan staat de halve of soms hele installatie stil. Die dingen zijn maatwerk, je wandelt niet even de Drillers'R'Us binnen om een paar nieuwe te bestellen en die schroef je er volgende week op een woensdagmiddag in. Die olietanks worden ook gebruikt om mengsels te maken. Chemicaliën erbij. Andere distillaat er doorheen. Etc. Net wat voor een product je wil maken. Als je op genoeg plekken van zo'n terminal teringzooi schopt kan dat niet meer. Dan hoef je er dus ook geen drones of raketten aan te besteden. In ieder geval niet tot de boel gerepareerd is.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 01:40:32 #32
3928 Ulx
pi_216223254
quote:
https://bsky.app/profile/warmapper.org/post/3lf6vytzcup2u

As of the end of December 2024, Russia occupied 18.14% (+0.07%) of Ukraine, including Crimea and the areas of Donetsk and Luhansk occupied before 2022, shown in purple.

This represents a net gain by Russia of approximately 408km² over the month.
408 km2 met ~48,670 aan verliezen (dood, gewond, vermist, gevangen). Dus ~120 man per veroverde vierkante kilometer. Maar in november veroverden ze 712 km2 tegen ~45.720 aan verliezen. Da's 65 man per km2

Geen goed teken voor de Russen..
pi_216223263
Het is 9 januari. Als het goed is moet rusland weer buitenlandse valuta kopen.

Hier alvast een Yahoo linkje

RIA: De man van Simonyan ligt in coma.

Wat jammer nou. Nadat hij jarenlang Oekrainers de dood toewenste, is hij zelf voortijdig aan de beurt.
Dit schept misschien wel kansen voor sommuge Fokkers. Over een paar jaartjes kun je haar kopen voor een paar yuan op russianbride.com
  donderdag 9 januari 2025 @ 01:45:25 #34
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_216223264
quote:
Misschien dat dat bij sommigen zo werkt, maar ik steun imperialisme van geen enkel land en zeker niet van de VS. En dat rare gedoe van Trump met de inlijving van Canada, Panama-kanaal en Groenland is gewoon achterlijk van Trump.

Ik ben vredesactivist.

Als de PSP nog zou hebben bestaan met die naakte vrouw en naakte koe in de wei zou ik daarop gestemd hebben. GroenLinks is nu een preutse oorlogspartij geworden, geen naakte vrouwen daar maar vrouwen in boerka en geen vredesinitiatieven meer maar oorlogstaal. Spijtig van die draai.

Trump lijkt vooralsnog beter dan het alternatief Kamala, maar het is alsof je de keuze hebt tussen een bak kots en een drol. Misschien zijn ze allebei wel niets.

En deepstate gonna deepstate. Wie er ook zit.

Volgens Robert Jensen komt de verlosser niet, maar de verlossing wel. Dat moet ik even laten bezinken. Dat zijn wijze woorden die men zelden hoort.
Canada inlijven, Groenland aanvallen is in elk geval compleet achterlijk dat ben ik volledig met je eens.
pi_216223268
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Volgens Robert Jensen
gelachen
pi_216223270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:45 schreef oheng het volgende:
Het is 9 januari. Als het goed is moet rusland weer buitenlandse valuta kopen.

Hier alvast een Yahoo linkje

RIA: De man van Simonyan ligt in coma.

Wat jammer nou. Nadat hij jarenlang Oekrainers de dood toewenste, is hij zelf voortijdig aan de beurt.
Dit schept misschien wel kansen voor sommuge Fokkers. Over een paar jaartjes kun je haar kopen voor een paar yuan op russianbride.com
Simonyan had haar telegram opengezet in de reacties om haar man sterkte te wensen voor de volgers.

Dat ging precies zoals je denkt dat het ging, erg grappig om te volgen.
  donderdag 9 januari 2025 @ 01:49:35 #37
pi_216223272
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]
gelachen
De enige man die ik nog vertrouw eigenlijk.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 01:55:57 #38
3928 Ulx
pi_216223282
harder gelachen en meewarig met het hoofd geschud.
pi_216223300
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Robert Jensen
wat
pi_216223308
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2025 01:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Simonyan had haar telegram opengezet in de reacties om haar man sterkte te wensen voor de volgers.

Dat ging precies zoals je denkt dat het ging, erg grappig om te volgen.
Ik zie niks?
Zelfs geen emoticons. Moet je soms lid worden van haar kanaal?

😑
  donderdag 9 januari 2025 @ 02:24:46 #41
pi_216223318
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 02:08 schreef oheng het volgende:

[..]
wat
De enige - voor zover ik weet - die het enige ware verhaal vertelt.

Komt er eigenlijk op neer dat alle wereldleiders bezig zijn met slechte dingen gericht tegen ons, tegen het volk, wel volk waar dan ook en ons tot slaven te maken. Waar het heel erg veel op lijkt, zeker na covid.

De verlosser komt niet, de verlossing komt wel.

Geen enkele man of vrouw binnen deze drie dimensie zal of kan ons verlossen. Je vertrouwen stellen in een Zelensky, een Poetin, een Lukashenko, een Kamala, een Brekelmans, een Trump, een Musk, een Xi, een Biden is onzinnig.

Wij, de mensheid moeten opstaan tegen de elites wereldwijd.

Moeilijk, maar het zal moeten. Geen hoop op een verlosser dus, we moeten het zelf doen.

Maar goed dit is een beetje BNW dus, beetje off topic.

Maar ik heb het al eerder geschreven, het gewone klootjesvolk is altijd de klos. Zij zijn diegenen die moeten sneuvelen, of het nu Russen zijn, Amerikanen of Oekrainers. De elite sneuvelt nooit, zij vechten niet. Zij zitten er goed bij, volgevreten, in luxe villa's, in luxe jachten in prive-jets met het beste eten en de beste vrouwen. Het klootjesvolk kan wegkwijnen drie-hoog-achter in een kansenwijk en mag blij zijn als je je gezin elke dag te eten kan geven en de verwarming op 18 kan zetten in de winter.

Het zijn eigenlijk allemaal vrienden van elkaar. Zelensky, Poetin, Biden, Obama, Trump, Musk, Rutte.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 02:49:20 #42
3928 Ulx
pi_216223330
Dus die Jensen is gewoon een doorgedraaide bothsider die maar van alles is gaan verzinnen over westerse regeringen om die als minstens zo slecht af te kunnen schilderen als die van Rusland. Waarschijnlijk omdat hij niet kan of wil accepteren dat zijn (voormalige) held Poetin een corrupte maffiabaas is.

Doet me denken aan een vage kennis van me die in de jaren negentig volhield dat de Killing Fields in Cambodja de schuld van de VS waren omdat de Rode Khmer niets anders kon of zoiets. Gevolgd door een huichelend Maar uiteraard was Pol Pot ook niet goed heur maar je moet zijn situatie begrijpen.
  donderdag 9 januari 2025 @ 03:47:24 #43
pi_216223361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 02:49 schreef Ulx het volgende:
Dus die Jensen is gewoon een doorgedraaide bothsider die maar van alles is gaan verzinnen over westerse regeringen om die als minstens zo slecht af te kunnen schilderen als die van Rusland. Waarschijnlijk omdat hij niet kan of wil accepteren dat zijn (voormalige) held Poetin een corrupte maffiabaas is.

Doet me denken aan een vage kennis van me die in de jaren negentig volhield dat de Killing Fields in Cambodja de schuld van de VS waren omdat de Rode Khmer niets anders kon of zoiets. Gevolgd door een huichelend Maar uiteraard was Pol Pot ook niet goed heur maar je moet zijn situatie begrijpen.
Ik ben me gaan interesseren in Robert Jensen na de mega-hoax covid en de min of meer opgedrongen 'covid-vaccins' die overal in het lichaam permanente schade hebben veroorzaakt bij iedereen en bij velen tot de dood heeft geleid en kan worden beschouwd als wereldwijde genocide.
Dat heeft in elk land plaatsgevonden. Over de gehele aarde. Velen van deze geïnjecteerde mensen leven nog, maar kunnen elk moment dood neervallen of middels lage frequenties of andere golven veranderen in zombies of erger. Waarschijnlijk is zelfs de ziel aangetast hierdoor.

Trump heeft meegedaan aan de hoax onder operation warpspeed, ook in Rusland waren 'maatregelen' en ook in westerse landen, en zeker in China.

Ik weet echt niet meer wie ik nog kan vertrouwen, werkelijk niet.

Ik durf niet eens meer naar een ziekenhuis mocht ik iets onder de leden hebben. Ik mankeer gelukkig weinig. Deze hoax is zo massaal.

Deze oorlog lijkt dan weer uit te lopen op een derde wereldoorlog, weer een speeltje van de elite om mensen uit te roeien. Trump zou iets aan de oorlog doen, maar lijkt nu juist oorlog te willen gaan voeren.

Ik weet het echt niet meer gast. Sinds 2020 is de wereld krankzinnig. Een grote psychiatrische instelling.

Als ik op X lees wat dat vaccin met je lichaam doet, krijg ik gewoon overgeef-neigingen. Iedere regering deed daar aan mee. Iedereen. Ook Poetin inderdaad.
pi_216223542
quote:
9s.gif Op donderdag 9 januari 2025 03:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Ik ben me gaan interesseren in Robert Jensen na de mega-hoax covid en de min of meer opgedrongen 'covid-vaccins' die overal in het lichaam permanente schade hebben veroorzaakt bij iedereen en bij velen tot de dood heeft geleid en kan worden beschouwd als wereldwijde genocide.
Dat heeft in elk land plaatsgevonden. Over de gehele aarde. Velen van deze geïnjecteerde mensen leven nog, maar kunnen elk moment dood neervallen of middels lage frequenties of andere golven veranderen in zombies of erger. Waarschijnlijk is zelfs de ziel aangetast hierdoor.

Trump heeft meegedaan aan de hoax onder operation warpspeed, ook in Rusland waren 'maatregelen' en ook in westerse landen, en zeker in China.

Ik weet echt niet meer wie ik nog kan vertrouwen, werkelijk niet.

Ik durf niet eens meer naar een ziekenhuis mocht ik iets onder de leden hebben. Ik mankeer gelukkig weinig. Deze hoax is zo massaal.

Deze oorlog lijkt dan weer uit te lopen op een derde wereldoorlog, weer een speeltje van de elite om mensen uit te roeien. Trump zou iets aan de oorlog doen, maar lijkt nu juist oorlog te willen gaan voeren.

Ik weet het echt niet meer gast. Sinds 2020 is de wereld krankzinnig. Een grote psychiatrische instelling.

Als ik op X lees wat dat vaccin met je lichaam doet, krijg ik gewoon overgeef-neigingen. Iedere regering deed daar aan mee. Iedereen. Ook Poetin inderdaad.
Als je denkt dat de hele wereld om je heen gek is geworden, misschien is het dan tijd om je zelf in de spiegel te bekijken en de realiteit te accepteren.
  donderdag 9 januari 2025 @ 07:11:25 #45
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_216223572
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2025 00:08 schreef Ulx het volgende:
Echt een goede fik. Daar komt voorlopig geen kerosine meer vandaan. Geheid dat de hitte alles bovengronds heeft aangetast.
[..]

Het zal je echt nog verbazen hoe weerbarstig die installaties zijn. Ik werkte bij Aramco in Saudi toen die aanvallen op Abqaiq en Khurais waren, wel op andere plek gelukkig, maar aardig wat meegekregen.. die waren ook flink beschadigd door vuur maar verbazend snel weer in bedrijf. Nou heeft Rusland natuurlijk wel grote problemen met materialen en expertise importeren vergeleken met Saudi
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_216224289
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 07:11 schreef nixxx het volgende:

[..]
Het zal je echt nog verbazen hoe weerbarstig die installaties zijn. Ik werkte bij Aramco in Saudi toen die aanvallen op Abqaiq en Khurais waren, wel op andere plek gelukkig, maar aardig wat meegekregen.. die waren ook flink beschadigd door vuur maar verbazend snel weer in bedrijf. Nou heeft Rusland natuurlijk wel grote problemen met materialen en expertise importeren vergeleken met Saudi
Zijn helaas redelijk snel en goed met omzeilen van de embargos. Helaas al genoeg videos gezien waar ze hele westerse installaties weer terug monteren in die rafinaderijen
  Overall beste user 2022 donderdag 9 januari 2025 @ 09:12:06 #47
3928 Ulx
pi_216224348
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2025 07:11 schreef nixxx het volgende:

[..]
Die laatste zin is wel cruciaal.
pi_216224405
quote:
14s.gif Op donderdag 9 januari 2025 02:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
De enige - voor zover ik weet - die het enige ware verhaal vertelt.

Komt er eigenlijk op neer dat alle wereldleiders bezig zijn met slechte dingen gericht tegen ons, tegen het volk, wel volk waar dan ook en ons tot slaven te maken. Waar het heel erg veel op lijkt, zeker na covid.

De verlosser komt niet, de verlossing komt wel.

Geen enkele man of vrouw binnen deze drie dimensie zal of kan ons verlossen. Je vertrouwen stellen in een Zelensky, een Poetin, een Lukashenko, een Kamala, een Brekelmans, een Trump, een Musk, een Xi, een Biden is onzinnig.

Wij, de mensheid moeten opstaan tegen de elites wereldwijd.

Moeilijk, maar het zal moeten. Geen hoop op een verlosser dus, we moeten het zelf doen.

Maar goed dit is een beetje BNW dus, beetje off topic.

Maar ik heb het al eerder geschreven, het gewone klootjesvolk is altijd de klos. Zij zijn diegenen die moeten sneuvelen, of het nu Russen zijn, Amerikanen of Oekrainers. De elite sneuvelt nooit, zij vechten niet. Zij zitten er goed bij, volgevreten, in luxe villa's, in luxe jachten in prive-jets met het beste eten en de beste vrouwen. Het klootjesvolk kan wegkwijnen drie-hoog-achter in een kansenwijk en mag blij zijn als je je gezin elke dag te eten kan geven en de verwarming op 18 kan zetten in de winter.

Het zijn eigenlijk allemaal vrienden van elkaar. Zelensky, Poetin, Biden, Obama, Trump, Musk, Rutte.

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
_O-

Maar eigenlijk is dit niet meer om te lachen; wappies zoals meneer de linkse bomendwaas verzieken het publieke debat en voorkomen daarmee dat er serieus gesproken wordt over op veel vlakken broodnodige hervormingen. Ze zijn zelf (mede) de oorzaak van de door hen gepropageerde misstanden, die worden niet door boosaardige elites gesmede complotten veroorzaakt.
pi_216224560
Waarom worden zulke posts niet weggemod of in een spoiler gezet. Tering.
  donderdag 9 januari 2025 @ 09:33:45 #50
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216224597
quote:

[..]
Misschien dat dat bij sommigen zo werkt, maar ik steun imperialisme van geen enkel land en zeker niet alleen van de VS niet.
FTFY.
&lt;signature here&gt;.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')