Welterusten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tate is geen moslim, dat blijkt ook vrij goed uit zijn laatste tweets.
Het is apart dat zodra het om Musk gaat users met de politieke signatuur van Hexagon direct over verboden, ondermijning van de democratie en staatsgevaarlijk beginnen maar crickets als het gaat om politieke Islam, wat al veel langer relevant is en waarvan het gevaar niet verdwijnt als de radar ineens op Musk is. Dat is het punt dat wordt aangekaart.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan had je anders gereageerd. Maar zo reageerde je dus niet. Je reageerde met een whataboutism en bleef daar vrij lang in hangen. Als Musk, een van de machtigste en rijkste mannen op aarde, pleit voor het omverwerpen van een democratisch gekozen regime - hoor ik je gewoon niet. Dan kan je wel wijzen naar Qatar, Saudie Arabie en hun sponsorships van het Wahabisme, maar dat doet gewoon echt helemaal niets af aan de gevaarlijke retoriek die Musk aan het bezigen is. Echt 0,0.
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan aanhangers, en veel invloed.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem even een kijkje in het Tate-topic.
En een whataboutism was het ook niet, aangezien ik niet voor verboden pleit. Sowieso niet.
Wel dat we al aantoonbare inmenging hebben, al decennia, en dat dat van een iets andere orde is dan een nitwit als Musk die iets tweet.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Hij heeft zich bekeerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tate is geen moslim, dat blijkt ook vrij goed uit zijn laatste tweets.
En hier gaat het niet om of dat allemaal leuk en wenselijk is, maar of we Musk moeten verbieden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan hanger, en veel invloed.
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hier gaat het niet om of dat allemaal leuk en wenselijk is, maar of we Musk moeten verbieden.
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan aanhangers, en veel invloed.
Daar kan ik me dan wel in vinden, maar dat vind ik voor alle miljardairs en hun hobbyisme.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.
Oftewel het systeem zoals het al tig jaar is in Amerika aanpakken. Eens hoor. Echter is Musk een speler in dit systeem en niet de bedenker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.
Om vervolgens te tweeten dat moslims bevoorrecht worden in Engeland t.o.v. Christenen en iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, want Engeland is cultureel divers. En een tijd later te tweeten dat Engeland vooral niet multicultureel moet zijn. Deze man is uiterst geloofwaardig ja..quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Hij heeft zich bekeerd.
Sorry, maar ik wacht liever niet op de boten. En die beperking van de invloed geldt net zo goed voor de Ayatollahs wat mij betreft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.
Zolang de boten nog niet klaar staan om naar Engeland te varen moeten we zien hoeveel daadwerkelijke invloed Musk heeft.
Dat systeem is niet alleen in Amerika zo. Probeer maar eens de geldstromen van een PVV inzichtelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oftewel het systeem zoals het al tig jaar is in Amerika aanpakken. Eens hoor. Echter is Musk een speler in dit systeem en niet de bedenker.
Als een echte grifter weet hij goed hoe hij zijn publiek moet bespelen. Ik vraag me af of waarom hem dat geen moslim zou kunnen maken. Opportunisme, tegenstrijdigheid in denkbeelden en hypocrisie zijn ook gelovigen niet vreemd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om vervolgens te tweeten dat moslims bevoorrecht worden in Engeland t.o.v. Christenen en iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, want Engeland is cultureel divers. En een tijd later te tweeten dat Engeland vooral niet multicultureel moet zijn. Deze man is uiterst geloofwaardig ja..
De geldstromen naar de PVV vind ik minder problematisch dan de hoeveelheid lobbyisten in Brussel. Blaffertje Geert krijgt i.t.t. Brussel weinig gedaan wat écht invloed heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat systeem is niet alleen in Amerika zo. Probeer maar eens de geldstromen van een PVV inzichtelijk te krijgen.
Oh zeker, maar gezien zijn verleden en swinging moods is het vooral een zoektocht naar waar hij zich populair mee kan maken. Hiervoor was hij Christen, daarvoor atheïst. Nu leunt hij weer meer richting het Christendom.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als een echte grifter weet hij goed hoe hij zijn publiek moet bespelen. Ik vraag me af of waarom hem dat geen moslim zou kunnen maken. Opportunisme, tegenstrijdigheid in denkbeelden en hypocrisie zijn ook gelovigen niet vreemd.
Ik ook niet. Ik zie die boten alleen niet verschijnen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wacht liever niet op de boten. En die beperking van de invloed geldt net zo goed voor de Ayatollahs wat mij betreft.
Dat mag je vinden. Ik vind het wel vrij relevant om te weten wie de grootste partij van ons land financieel steunt. Zeker gezien het een partij betreft die vooral teert op binnenlandse politieke instabliteit en polarisatie.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De geldstromen naar de PVV vind ik minder problematisch dan de hoeveelheid lobbyisten in Brussel. Blaffertje Geert krijgt i.t.t. Brussel weinig gedaan wat écht invloed heeft.
Van Amerikaanse regeringen weten we ook al waartoe ze in staat zijn en dat is nog wel een paar gradaties erger dan een fatwaatje.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.
Zolang de boten nog niet klaar staan om naar Engeland te varen moeten we zien hoeveel daadwerkelijke invloed Musk heeft.
Ja. Instabiele mensen swingen nogal ja. Arnoud van Doorn ook een goed voorbeeld. Toch zou een echte moslimhater al gruwelen van het idee dat iemand zich alleen maar tijdelijk ermee identificeert.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar gezien zijn verleden en swinging moods is het vooral een zoektocht naar waar hij zich populair mee kan maken. Hiervoor was hij Christen, daarvoor atheïst. Nu leunt hij weer meer richting het Christendom.
blokkeren van personen is nooit goedquote:Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Gezien zijn ware aard duidelijk aan het worden is, een megalomane machtswellusteling die probeert steeds meer informele macht naar zich toe te trekken door politici en media te kopen en leugens te verspreiden. Puur voor zijn eigen gewin. Het lijkt me geen slecht idee om die gevaarlijke man hier gewoon zoveel mogelijk buiten de deur te houden.
Lijkt me een goed idee dat we in de EU zo snel mogelijk
-Geen product van hem meer de grens over laten
-X volledig blokkeren
-Hem en zijn medewerkers de toegang tot onze landen te ontzeggen
Ik zei niet dat het van mij niet openbaar gemaakt hoeft te worden. W.m.b. wordt dat verplicht zelfs. Wat ik bedoel is dat de schade aan de samenlevingen in Europa als geheel door de lobbyisten in Brussel groter en daarmee urgenter is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind het wel vrij relevant om te weten wie de grootste partij van ons land financieel steunt. Zeker gezien het een partij betreft die vooral teert op binnenlandse politieke instabliteit en polarisatie.
Slecht vergelijk. Hoewel ook een idioot: Arnoud van Doorn heb ik niet zo obvious dingen zien twitteren die juist tegen het belang van moslims indruisen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja. Instabiele mensen swingen nogal ja. Arnoud van Doorn ook een goed voorbeeld. Toch zou een echte moslimhater al gruwelen van het idee dat iemand zich alleen maar tijdelijk ermee identificeert.
We weten waar Amerika toe in staat is ja. Het binnenvallen van hun oudste bondgenoot hebben ze echter nog nooit gedaan. Amerika heeft meer interesse in grondstoffen, handelsbelangen en dictators die het agressieve voetvolk koest houden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Amerikaanse regeringen weten we ook al waartoe ze in staat zijn en dat is nog wel een paar gradaties erger dan een fatwaatje.
Maar is wel instabiel net als Tate....Daar ging de vergelijking over.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Slecht vergelijk. Arnoud van Doorn heb ik niet zo obvious dingen zien twitteren die juist tegen het belang van moslims indruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |