abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:09:37 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216207575
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Tate is geen moslim, dat blijkt ook vrij goed uit zijn laatste tweets.
Welterusten.

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 07-01-2025 21:41:49 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:12:02 #202
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Als dat zo was, dan had je anders gereageerd. Maar zo reageerde je dus niet. Je reageerde met een whataboutism en bleef daar vrij lang in hangen. Als Musk, een van de machtigste en rijkste mannen op aarde, pleit voor het omverwerpen van een democratisch gekozen regime - hoor ik je gewoon niet. Dan kan je wel wijzen naar Qatar, Saudie Arabie en hun sponsorships van het Wahabisme, maar dat doet gewoon echt helemaal niets af aan de gevaarlijke retoriek die Musk aan het bezigen is. Echt 0,0.
Het is apart dat zodra het om Musk gaat users met de politieke signatuur van Hexagon direct over verboden, ondermijning van de democratie en staatsgevaarlijk beginnen maar crickets als het gaat om politieke Islam, wat al veel langer relevant is en waarvan het gevaar niet verdwijnt als de radar ineens op Musk is. Dat is het punt dat wordt aangekaart.
pi_216207608
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neem even een kijkje in het Tate-topic.

En een whataboutism was het ook niet, aangezien ik niet voor verboden pleit. Sowieso niet.

Wel dat we al aantoonbare inmenging hebben, al decennia, en dat dat van een iets andere orde is dan een nitwit als Musk die iets tweet.
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan aanhangers, en veel invloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2025 20:13:50 ]
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:13:07 #204
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207612
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Tate is geen moslim, dat blijkt ook vrij goed uit zijn laatste tweets.
Dat is niet aan jou om te bepalen. Hij heeft zich bekeerd.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:13:40 #205
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216207616
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan hanger, en veel invloed.
En hier gaat het niet om of dat allemaal leuk en wenselijk is, maar of we Musk moeten verbieden.

Ik zeg nee, heb verder nergens ook maar iets gezegd over hoe geweldig het is wat die gozer allemaal roept, maar het is geen moslim, dus ik zal er verder wel vrede mee hebben, totdat ik meedoe met het oproepen tot een boycot en overheidsingrijpen die bij bedrijven gaat kijken of ze niet op X zitten.

Sorry, doe ik niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216207639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En hier gaat het niet om of dat allemaal leuk en wenselijk is, maar of we Musk moeten verbieden.
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:16:12 #207
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207642
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je probleem is dat Musk geen 'nitwit' is die iets tweet. Hij is de rijkste man ter wereld, met een enorme schare aan aanhangers, en veel invloed.
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.

Zolang de boten nog niet klaar staan om naar Engeland te varen moeten we zien hoeveel daadwerkelijke invloed Musk heeft.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:16:43 #208
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216207647
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.
Daar kan ik me dan wel in vinden, maar dat vind ik voor alle miljardairs en hun hobbyisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:18:42 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207665
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik denk dat je vooral zijn financiele invloed aan banden moet leggen. Daar waar het gaat om donaties aan politieke partijen.
Oftewel het systeem zoals het al tig jaar is in Amerika aanpakken. Eens hoor. Echter is Musk een speler in dit systeem en niet de bedenker.
pi_216207671
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat is niet aan jou om te bepalen. Hij heeft zich bekeerd.
Om vervolgens te tweeten dat moslims bevoorrecht worden in Engeland t.o.v. Christenen en iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, want Engeland is cultureel divers. En een tijd later te tweeten dat Engeland vooral niet multicultureel moet zijn. Deze man is uiterst geloofwaardig ja..
pi_216207678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.

Zolang de boten nog niet klaar staan om naar Engeland te varen moeten we zien hoeveel daadwerkelijke invloed Musk heeft.
Sorry, maar ik wacht liever niet op de boten. En die beperking van de invloed geldt net zo goed voor de Ayatollahs wat mij betreft.
pi_216207682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Oftewel het systeem zoals het al tig jaar is in Amerika aanpakken. Eens hoor. Echter is Musk een speler in dit systeem en niet de bedenker.
Dat systeem is niet alleen in Amerika zo. Probeer maar eens de geldstromen van een PVV inzichtelijk te krijgen.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:22:18 #213
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216207702
Musk en Trump moeten even een knieschot als waarschuwing krijgen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:22:48 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207708
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Om vervolgens te tweeten dat moslims bevoorrecht worden in Engeland t.o.v. Christenen en iedereen gelijk behandeld zou moeten worden, want Engeland is cultureel divers. En een tijd later te tweeten dat Engeland vooral niet multicultureel moet zijn. Deze man is uiterst geloofwaardig ja..
Als een echte grifter weet hij goed hoe hij zijn publiek moet bespelen. Ik vraag me af of waarom hem dat geen moslim zou kunnen maken. Opportunisme, tegenstrijdigheid in denkbeelden en hypocrisie zijn ook gelovigen niet vreemd.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:24:02 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat systeem is niet alleen in Amerika zo. Probeer maar eens de geldstromen van een PVV inzichtelijk te krijgen.
De geldstromen naar de PVV vind ik minder problematisch dan de hoeveelheid lobbyisten in Brussel. Blaffertje Geert krijgt i.t.t. Brussel weinig gedaan wat écht invloed heeft.
pi_216207740
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:22 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als een echte grifter weet hij goed hoe hij zijn publiek moet bespelen. Ik vraag me af of waarom hem dat geen moslim zou kunnen maken. Opportunisme, tegenstrijdigheid in denkbeelden en hypocrisie zijn ook gelovigen niet vreemd.
Oh zeker, maar gezien zijn verleden en swinging moods is het vooral een zoektocht naar waar hij zich populair mee kan maken. Hiervoor was hij Christen, daarvoor atheïst. Nu leunt hij weer meer richting het Christendom.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:26:24 #217
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Sorry, maar ik wacht liever niet op de boten. En die beperking van de invloed geldt net zo goed voor de Ayatollahs wat mij betreft.
Ik ook niet. Ik zie die boten alleen niet verschijnen.
pi_216207775
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De geldstromen naar de PVV vind ik minder problematisch dan de hoeveelheid lobbyisten in Brussel. Blaffertje Geert krijgt i.t.t. Brussel weinig gedaan wat écht invloed heeft.
Dat mag je vinden. Ik vind het wel vrij relevant om te weten wie de grootste partij van ons land financieel steunt. Zeker gezien het een partij betreft die vooral teert op binnenlandse politieke instabliteit en polarisatie.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:27:46 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216207777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Van de ayatollah's weten we waar hun woord in het geval van een Fatwa toe leidt: Salman Rushdie loopt 30+ jaar na uitspraak nog steeds gevaar.

Zolang de boten nog niet klaar staan om naar Engeland te varen moeten we zien hoeveel daadwerkelijke invloed Musk heeft.
Van Amerikaanse regeringen weten we ook al waartoe ze in staat zijn en dat is nog wel een paar gradaties erger dan een fatwaatje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:29:17 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207794
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Oh zeker, maar gezien zijn verleden en swinging moods is het vooral een zoektocht naar waar hij zich populair mee kan maken. Hiervoor was hij Christen, daarvoor atheïst. Nu leunt hij weer meer richting het Christendom.
Ja. Instabiele mensen swingen nogal ja. Arnoud van Doorn ook een goed voorbeeld. Toch zou een echte moslimhater al gruwelen van het idee dat iemand zich alleen maar tijdelijk ermee identificeert.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:30:13 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216207801
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2025 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Gezien zijn ware aard duidelijk aan het worden is, een megalomane machtswellusteling die probeert steeds meer informele macht naar zich toe te trekken door politici en media te kopen en leugens te verspreiden. Puur voor zijn eigen gewin. Het lijkt me geen slecht idee om die gevaarlijke man hier gewoon zoveel mogelijk buiten de deur te houden.

Lijkt me een goed idee dat we in de EU zo snel mogelijk
-Geen product van hem meer de grens over laten
-X volledig blokkeren
-Hem en zijn medewerkers de toegang tot onze landen te ontzeggen
blokkeren van personen is nooit goed
dat moet ieder zelf weten
het is wel goed dat de linkse kliek een lesje word geleerd met al die stikstof onzin, groen fascinatie en kernenergie angst, daar moet mee afgerekend worden ,als we allemaal rauwe wortelen moeten gaan eten en niet mogen vliegen ,dan komt niet goed

al ben ik het ermee eens dat de moslim haat die nu bij hem boven komt drijven ongezond is
beetje Zuid Afrikaans trekje van de blanke man

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 07-01-2025 20:38:14 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:31:03 #222
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat mag je vinden. Ik vind het wel vrij relevant om te weten wie de grootste partij van ons land financieel steunt. Zeker gezien het een partij betreft die vooral teert op binnenlandse politieke instabliteit en polarisatie.
Ik zei niet dat het van mij niet openbaar gemaakt hoeft te worden. W.m.b. wordt dat verplicht zelfs. Wat ik bedoel is dat de schade aan de samenlevingen in Europa als geheel door de lobbyisten in Brussel groter en daarmee urgenter is.
pi_216207817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ja. Instabiele mensen swingen nogal ja. Arnoud van Doorn ook een goed voorbeeld. Toch zou een echte moslimhater al gruwelen van het idee dat iemand zich alleen maar tijdelijk ermee identificeert.
Slecht vergelijk. Hoewel ook een idioot: Arnoud van Doorn heb ik niet zo obvious dingen zien twitteren die juist tegen het belang van moslims indruisen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2025 20:33:33 ]
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:32:53 #224
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Amerikaanse regeringen weten we ook al waartoe ze in staat zijn en dat is nog wel een paar gradaties erger dan een fatwaatje.
We weten waar Amerika toe in staat is ja. Het binnenvallen van hun oudste bondgenoot hebben ze echter nog nooit gedaan. Amerika heeft meer interesse in grondstoffen, handelsbelangen en dictators die het agressieve voetvolk koest houden.
  dinsdag 7 januari 2025 @ 20:33:33 #225
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216207829
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2025 20:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Slecht vergelijk. Arnoud van Doorn heb ik niet zo obvious dingen zien twitteren die juist tegen het belang van moslims indruisen.
Maar is wel instabiel net als Tate....Daar ging de vergelijking over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')