Die heb ik per ongeluk weggeklikt met al die mentions tijdens DRT vrees ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:08 schreef Pino112 het volgende:
@:Bill_Hillie @:heywoodu @:Mani89 @:maxi-mus @:Mexicanobakker @:Rellende_Rotscholier
Hebben jullie de DM gezien met de activatielink?
https://dm.fok.nl/?filter=270182quote:Op zondag 5 januari 2025 08:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heb ik per ongeluk weggeklikt met al die mentions tijdens DRT vrees ik.
Ik dacht altijd dat DM's verdwenen, weer wat geleerd.quote:Op zondag 5 januari 2025 08:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://dm.fok.nl/?filter=270182
Staat ie daar niet?
Als je er bij een latere bieding iets anders van maakt wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 10:31 schreef franklop het volgende:
Teamnaam is zelfde als die ik bij testen gebruikte. Kan hem niet leegmaken. Overschrijft hij hem later wel?
Tot nu toe geen problemen tegengekomen. Als straks blijkt dat ik te vaak overboden ben, dan hebben we met terugwerkende kracht een probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:00 schreef Pino112 het volgende:
Al van zes gebruikers tien biedingen binnen!
Zolang er geen problemen zijn / worden gemeld hoef ik overigens niet in de database te kijken, dus ik zie niks qua bedragen en namen.
Ik ben maar geïnteresseerd in 6 van je renners.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tot nu toe geen problemen tegengekomen. Als straks blijkt dat ik te vaak overboden ben, dan hebben we met terugwerkende kracht een probleem natuurlijk
Welke? Dan kan ik ze nog even vervangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik ben maar geïnteresseerd in 6 van je renners.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welke? Dan kan ik ze nog even vervangen.
Als er toevallig drie Franse 1.1's in het malletje van een speelronde vallen dan is dat zo, evenals bij meerdere WT-koersen op één dag ofzo. Ietsje passen en meten heb ik ook altijd wel gedaan, maar te gekunsteld zou ik niet per se voor zijn. Het is wat het is zou een vooraanstaand filosoof zeggen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een kalender in elkaar geprutst met het volgende idee:
- Over het algemeen max 1 UWT per ronde, al is dat rond het Belgische voorjaar, met Romandië en met Parijs - Nice + Tirreno niet te doen dus die heb ik wel samen gepakt in 3 ronden.
- Etappekoersen een beetje gespreid over de kalender
- Minimaal 3 wedstrijden per speelronde. Door wegvallen kunnen dat er 2 worden, maar ik wil liefst minimaal 1 etappekoers hebben als dat gebeurt, dus dat kan soms voor geschuif op de kalender gaan zorgen
- Ik heb ook geprobeerd koersen in hetzelfde land een klein beetje over de speelronden te verspreiden, als er in korte tijd veel koersen zijn. Maar als mensen dat stom vinden, kan ik dat nog wel aanpassen. (Eendagsrenners hebben immers al genoeg voordeel in dit spel)
Ziet er allemaal prima uit en werkt uitstekend en makkelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2025 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het menu een beetje veranderd; Speelschema als eerste aangezien je deze eigenlijk het vaakst bekijkt. En de verschillende uitslagen-pagina's even in een submenuutje.
Mening?
https://nos.nl/artikel/25(...)nsgevaarlijke-bottenquote:Op donderdag 9 januari 2025 08:04 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, maximus werkt met bots, we kunnen wel inpakken
Ziet er volgens mij uitstekend uitquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb het menu een beetje veranderd; Speelschema als eerste aangezien je deze eigenlijk het vaakst bekijkt. En de verschillende uitslagen-pagina's even in een submenuutje.
Mening?
Dat kan meevallen, hoeveel weet een popband nu van wielrennen? Evenveel als een fietser van muziek?quote:Op donderdag 9 januari 2025 08:04 schreef Fretwork het volgende:
Fuck, maximus werkt met bots, we kunnen wel inpakken
Staat helaas niet meer in de Top 2000quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat kan meevallen, hoeveel weet een popband nu van wielrennen? Evenveel als een fietser van muziek?
Bekijk deze YouTube-video
https://fpcl.pino112.nl/s(...)024&speelronde=allesquote:Op donderdag 9 januari 2025 20:54 schreef Steven184 het volgende:
Iemand een linkje naar de kalendar van 2024 zodat ik niet 62 tabjes op de verder fantastische site van Pino hoef af te gaan?
Dit is top! (Oops, wist niet dat alles ook al een keuze optie was)quote:Op donderdag 9 januari 2025 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)024&speelronde=alles
Zoiets?
Was het ook nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2025 05:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is top! (Oops, wist niet dat alles ook al een keuze optie was)
Krijgen we direct na de deadline automatisch de uitslag te zien, of is er nog wat ruimte voor de traditionele teasers (als je daar zin in hebt).quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
16 biedingen binnen en alleen @:Mani89 moet nog een account aanmaken.
Nogmaals de waarschuwing dat je echt geen seconde na de deadline je bod kan verzenden, dus niet te laat zijn allen.
Dat tweedequote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Krijgen we direct na de deadline automatisch de uitslag te zien, of is er nog wat ruimte voor de traditionele teasers (als je daar zin in hebt).
Ik ben waarschijnlijk niet thuis op het moment van de deadline, dus ik zal deze keer toch echt eerder dan de laatste minuut zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Nogmaals de waarschuwing dat je echt geen seconde na de deadline je bod kan verzenden, dus niet te laat zijn allen.
Je kan opnieuw insturen toch als je nog van alles om wilt gooien voor morgenavond, na indienen? En de teamnaam hoeft nog niet nu nog toch? Zeg maar dat je niet je ploeg Pogiboys wil noemen en dan straks naast Pogacar vist ofzo?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:14 schreef Pino112 het volgende:
Beiden klopt inderdaad. Maar ook je teamnaam kan je wijzigen nogquote:Op vrijdag 10 januari 2025 16:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan opnieuw insturen toch als je nog van alles om wilt gooien voor morgenavond, na indienen? En de teamnaam hoeft nog niet nu nog toch? Zeg maar dat je niet je ploeg Pogiboys wil noemen en dan straks naast Pogacar vist ofzo?
Heb je je kind naar Wilco vernoemd?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een 8 weken oude baby wiens naam geïnspireerd is door mijn eerste bieding, en reken op creatief boekhouden van de heer Pino112 om mij deze kopman te bezorgen, vader naar vader.
Wifko, vrij naar Wivcoquote:
Het arvidste team?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb een 8 weken oude baby wiens naam geïnspireerd is door mijn eerste bieding, en reken op creatief boekhouden van de heer Pino112 om mij deze kopman te bezorgen, vader naar vader.
En als je PSV probeert?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:13 schreef wimderon het volgende:
Er zit een error in het spel. Ik probeer 21 miljoen op Feyenoord te bieden, maar dan krijg ik de melding dat die nog maximaal 20 miljoen waard zijn.
Trek daar die parkeerplaats van 50M vanafquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
U heeft onvoldoende budget bij een bod van 100 miljoen
Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De enige keer dat ik mee heb gedaan ging dit spel wel goed, maar geen idee waar ik nu nog een competitief voordeel vandaan kan halen
Alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!
Misschien is @Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is @:Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?
Grapje Knijn! Je inzet afgelopen jaren werd gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:56 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.
De elite, met andere woorden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
Ik ga bezig!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
of kapotte laptopsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog een uur en dan kunnen we weer stoelen gaan gooien!
Want?quote:
Er is er elk jaar wel eentje tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Volgens mij heb ik in al mijn deelnames nog maar 1 keer meer dan 3 renners binnengehaald in de eerste ronde. Dus met 4+ ben ik al zeer tevreden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef franklop het volgende:
Ik ga ervanuit dat ik er 8 binnen heb
Op zijn insta zit hij een pizza weg te werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Oh dat ben ik überhaupt vergetenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Want?
Edit: o vast omdat het per euro gaat. Ik heb mij gewoon aan de tienduizenden van hiervoor gehouden.
Je kan nog wijzigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh dat ben ik überhaupt vergeten
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfde bedrag kwam vroeger ook al voornamelijk voor als twee mensen het minimumbedrag boden. Maar nu is het natuurlijk bijna helemaal onmogelijk.
Het gaat niet veel schelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk niet thuis op het moment van de deadline, dus ik zal deze keer toch echt eerder dan de laatste minuut zijn
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...
Ik ga ervan uit dat er wel ergens in de komende 5 biedrondes minimaal 1 keer geloot moet worden. Waarschijnlijk om een bod van een euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.
@wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.quote:
hhh38 heeft het spelletje ook wel aardig doorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.
Ik vind deze act zo leuk he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |