Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De enige keer dat ik mee heb gedaan ging dit spel wel goed, maar geen idee waar ik nu nog een competitief voordeel vandaan kan halen
Alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!
Misschien is @Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is @:Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?
Grapje Knijn! Je inzet afgelopen jaren werd gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:56 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.
De elite, met andere woorden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
Ik ga bezig!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
of kapotte laptopsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog een uur en dan kunnen we weer stoelen gaan gooien!
Want?quote:
Er is er elk jaar wel eentje tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Volgens mij heb ik in al mijn deelnames nog maar 1 keer meer dan 3 renners binnengehaald in de eerste ronde. Dus met 4+ ben ik al zeer tevreden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef franklop het volgende:
Ik ga ervanuit dat ik er 8 binnen heb
Op zijn insta zit hij een pizza weg te werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Oh dat ben ik überhaupt vergetenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Want?
Edit: o vast omdat het per euro gaat. Ik heb mij gewoon aan de tienduizenden van hiervoor gehouden.
Je kan nog wijzigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh dat ben ik überhaupt vergeten
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfde bedrag kwam vroeger ook al voornamelijk voor als twee mensen het minimumbedrag boden. Maar nu is het natuurlijk bijna helemaal onmogelijk.
Het gaat niet veel schelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk niet thuis op het moment van de deadline, dus ik zal deze keer toch echt eerder dan de laatste minuut zijn
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...
Ik ga ervan uit dat er wel ergens in de komende 5 biedrondes minimaal 1 keer geloot moet worden. Waarschijnlijk om een bod van een euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.
@wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.quote:
hhh38 heeft het spelletje ook wel aardig doorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.
Ik vind deze act zo leuk he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |