Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De enige keer dat ik mee heb gedaan ging dit spel wel goed, maar geen idee waar ik nu nog een competitief voordeel vandaan kan halen
Alles op alles zetten om de volgende wedstrijd te winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet vooral renners kiezen die gedurende het jaar punten scoren, zodat je zo veel mogelijk wedstrijden kunt winnen!
Misschien is @Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is @:Faraday01 wel druk met een tennistoernooi?
Grapje Knijn! Je inzet afgelopen jaren werd gewaardeerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:56 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja het maken van een team is hetzelfde als het voorbereiden van heel het spel natuurlijk.
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:50 schreef knijn1985 het volgende:
Altijd leuk alle smoesjes van geen tijd.
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 14:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is geen smoes maar gewoon wat het is. Enige gevolg is dat het vooral bekendere namen zijn. Verder zijn smoesjes sowieso onzin bij dit spel want ik heb geen enkele invloed op al jullie doorwrochte biedingen.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 15:01 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat zo'n team toch tijdens het jaar beetje in je hoofd zit en hier niet echt deadline voor nodig is om te bedenken.
De elite, met andere woorden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
Ik ga bezig!quote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:34 schreef Pino112 het volgende:
We missen nog @:Aguero @:GotenSSJ @:hhh38 @:Mani89 @:Rellende_Rotscholier @:Slobeend en @:wimderon
of kapotte laptopsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Nog een uur en dan kunnen we weer stoelen gaan gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |