Er is er elk jaar wel eentje tochquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Volgens mij heb ik in al mijn deelnames nog maar 1 keer meer dan 3 renners binnengehaald in de eerste ronde. Dus met 4+ ben ik al zeer tevreden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:30 schreef franklop het volgende:
Ik ga ervanuit dat ik er 8 binnen heb
Op zijn insta zit hij een pizza weg te werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand rooksignalen naar @:Mani89 sturen? Ik voel een 'ach' aankomen.
Oh dat ben ik überhaupt vergetenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Want?
Edit: o vast omdat het per euro gaat. Ik heb mij gewoon aan de tienduizenden van hiervoor gehouden.
Je kan nog wijzigenquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh dat ben ik überhaupt vergeten
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfde bedrag kwam vroeger ook al voornamelijk voor als twee mensen het minimumbedrag boden. Maar nu is het natuurlijk bijna helemaal onmogelijk.
Het gaat niet veel schelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk niet thuis op het moment van de deadline, dus ik zal deze keer toch echt eerder dan de laatste minuut zijn
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er is natuurlijk nog steeds een minimumbedrag. Of dat ¤100.000, ¤100, ¤1 of ¤0 is maakt niet uit, er is altijd een grotere kans om dat te bieden dan iets anders...
Ik ga ervan uit dat er wel ergens in de komende 5 biedrondes minimaal 1 keer geloot moet worden. Waarschijnlijk om een bod van een euro.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, maar de opties om 'net iets meer' te bieden dan het minimum zijn nu wel groter geworden, of je 1 of 1000 biedt maakt nu voor je budget weinig uit, maar het verschil tussen 100000 of 1 miljoen is vrij behoorlijk.
@wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.quote:
hhh38 heeft het spelletje ook wel aardig doorquote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
@:wimderon is denk ik de enige speler die niet automatisch kansloos is voor de eindzege als-ie de eerste ronde mist.
Ik vind deze act zo leuk he!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |